2020-10-18, 10:51
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://banned.video/watch?id=5f8b7cca9d7ca5144824dc5e

Confirmed: Trump Has Footage Of Hunter Biden Raping And Torturing Little Girls Set To Release

Det hr hr vl egentligen hemma p konspirationsteorier MEN om det r sant kommer det avgra valet. Biden kommer sklart inte lngre frska bli president.

Tydligen ska kineserna ha dessa bilder med och anvnder det fr att utpressa Biden och Demokraterna men ven mnga inom Washington fr att n sin agenda.

Ta det med en nypa salt, skulle dock inte bli frvnad om sant. Skulle frklara en hel del.

Finns dom p samma stlle som bilderna p Trump frn nr hororna kissar i sngarna p Trumps hotellsvit i Moskva? Eller har ryssarna inte ftt tillgng till Bidenbilderna n?

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-18, 10:52
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
D tycker jag att du skall g till en annan trd och skriva om detta. I denna trd handlar det om Presidentvalet 2020. Den trd som du kommer att skriva i hr nst, kommer tminstone inte jag att beska, s du slipper mina kommentarer p dina undermliga inlgg.

Om du tror att en intellektuell och tnkande person som Winston Churchill, hade gnat en tanke t en galning som Trump s har du inte fattat ngonting. Churchill stllde i hgsta grad krav p sin omgivning, krav som Trump verhuvudtaget inte skulle frst. Hur det hade varit med "Tanten" vet jag inte, men en indikation r vl att de flesta nu levande Republikanerna, som tidigare verkat inom Presidentmbetet tar avstnd frn Trump, eller tminstone inte vill ge honom sitt offentliga std, sger vl det mesta, ven om vad "Tanten" hade tyckt.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Winston Churchill mannen som enahanda torpederade det brittiska imperiet och lmnade ver stafettpinnen till USA. Kallar du honom intelligent? Jag kan inte tnka mig en mer misslyckad ledare. Be mig inte ta dig p allvar i fortsttningen.

De flesta ledande republikaner ingr i samma etablissemang som de flesta nu ledande demokrater. Naturligtvis tar de avstnd frn Trump som r anti-etablissemang och allts inte gd p samma stt som dem.
2020-10-18, 10:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Korrekt. Hller med dig till hundra procent. Mina amerikanska kllor ger mig samma information. Vinner Biden (legalt eller via rstfusk) s r det krt fr all frihet vrlden ver. Snaran kommer att dras t och ingen som Trump kommer ngonsin mer att slppas fram.

Man skrek om exakt samma sak nr Obama skulle vljas om, det r helt enkelt folk som har kpt hela idn om att vrlden r svart och vit.

Folk mste lra sig att lugna ner sig och faktiskt inse att det inte r vita hattar mot svarta hattar, vrlden r inte ens i nrheten av den romantiserade versionen a vilda vstern som Hollywood slde in till folk under 1900-Talet
2020-10-18, 10:54
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Knappast!
De hade sttt p republikanernas sida, men inte givit sitt std fr personen Trump.
Jag tror de skulle ha kallat Trump fr clown och skrattat t honom.

Jag r vertygad om att du har rtt!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-18, 10:54
Citat:
Lovar att sluta anvnda detta "mantra", nr valunderskningar, visar sig att Trump har en annan vljarbas n just denna. Tills dess hller jag mig till sanningen sdan som den r.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Synd att ditt mantra inte har ngot med ngon sanning att gra bara, men lycka till.
2020-10-18, 10:56
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hgerradikala ord ? Detta r defacto returer i Florida, sluta snacka skit.
Jag har tidigt noterat att jag rapporter fakta oavsett om det stdjer Trump eller Biden.
Du blir s ilsk att du inte kan lta bli att helt okontrollerat stava fel. Om du i fortsttningen slutar skriva med sn hgerfanatisk iver s kanske du klarar av att trollbinda ngon med dina "metoder" och alternativa fakta.

Vad gller lnkarna s kan man klicka sig fram och se hur mnga som faktiskt rstat...p delstatsniv (med all ndvndig statistik behftat).

Citat:
Om du skickar ut lnkar behver du vara mycket mer precis n nationellt, valet avgrs som bekant inte p detta stt.
Vi provar igen. Ngon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du brjade skrpposta vldigt febrigt:

https://electproject.github.io/Early...20G/index.html
https://targetearly.targetsmart.com/index.html

Citat:
Till skillnad frn ditt synstt avser jag ha rtt vid valdagen. D frljugenheten om Bidens framgngar var extrem inom polls och MSM r det inte mer n korrekt att vi nu ser detta pysa ihop nr rsterna brjar rknas (Hller sjlv koll p de stater dr det avgrs).
Vad exakt r mitt synstt? Har inte ftt detta klart fr mig, inte frn ett hgerradikalt perspektiv dvs.

Citat:
Skall hjlpa dig lite. Bryt ned detta p staternas egna summeringar, givetvis de stater som r viktiga.

Michigan, en av valets viktigaste stater, demokraterna r inte i nrheten av det std de behver bygga upp.
https://targetearly.targetsmart.com/...l=All&state=MI

Detta ger Trump lge fr fantastiskt resultat i Michigan, kommer du inte fram till detta nr du lser denna bild s har du inte rtt grunddata.
Om jag har frsttt det korrekt, s har antalet avlagda rster, som vid det hr laget vida verstiger Republikanernas, och Demokraternas redan verlgsna rstregistreringspool, ingenting med att gra hur allt slutar, eftersom din "metod" frklarar varfr.

Det r vl femtioelftegngen nu som du duckar frn att visa upp dessa magnifika variabler...som inte tar ngon som helst hnsyn till att voter turnout faktorn de facto stller hela din problemuppstllning p nda.
2020-10-18, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Man skrek om exakt samma sak nr Obama skulle vljas om, det r helt enkelt folk som har kpt hela idn om att vrlden r svart och vit.

Folk mste lra sig att lugna ner sig och faktiskt inse att det inte r vita hattar mot svarta hattar, vrlden r inte ens i nrheten av den romantiserade versionen a vilda vstern som Hollywood slde in till folk under 1900-Talet

Obama startade krig och gav, tvrtemot Trump, Wall Street allt Wall Street ville ha. S ja, vrlden r verkligen inte ens i nrheten av den romantiserade versionen a vilda vstern som Hollywood slde in till folk under 1900-Talet. Det hller jag fullstndigt med dig om.
2020-10-18, 10:57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrrelsen 2020, de r en investeringsbank utan egen expertis p omrdet. Om jag vill veta hur det gr p brsen s gr jag vl inte till min ICA-handlare. Det r p denna niv du nu argumenterar.
Forbes r inte en investeringsbank. De r en finanstidning. Dremot r JPMorgan, som artikeln handlar om, en investeringsbank. Dr finns det folk som r experter p att lsa, tolka och analysera data. Deras inlgg r intressanta och tnkvrda, ven om de strider mot dina "tankar" och drfr egentligen borde censureras s du slipper bli s arg fr att alla inte resonerar p samma svart-vita, sinnessvaga stt som du sjlv. Du gr ju ver anstndighetens grns i varje inlgg du skriver, dr du ser ur dig ditt hat och inre ngest ver att du har det s torftigt.

Citat:
Dessutom att det finns personer inom det Demokratiska partiet som lyfter mjligheten att det kan bli en Trump seger, handlar ju om att mobilisera sina egna vljare, s att det inte blir som 2016 en gng till. Det vill sga att mnga Demokrater stannade hemma och avstod frn att rsta, d utgngen redan var klar.

S du menar att det kan g som 2016 eftersom media och vljare d var vertygade om att Hillary skulle vinna. Hmm. Ser du ngra likheter mellan 2020 och 2016 vad gller detta?

Citat:
Precis som jag, s vet du att ALLA, och jag menar verkligen ALLA Opinionsinstitut och Spelbolag har Biden i klar ledning i detta Presidentval. Att du greppar efter alla halmstrn du finner r i och fr sig frstligt. Hoppet r ju det sista som verger en. ven dig!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Ja, det r ju toppen. Precis som 2016 med andra ord. Men snart r framtiden hr och du kommer faktiskt fr uppleva den.

#TDSlogik
2020-10-18, 10:59
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, men s har det ju sett ut nda sedan han stllde upp 2016. Allt handlar om valdeltagande och vilken av kandidaterna som kan locka folket till valurnorna. Nr det kommer till engagemang vinner Trump stort. Det r skillnad p att svara Biden i ett telefonsamtal och att faktiskt registrera sig och sedan g och rsta. Srskilt nr den man ska rsta p r dement, sger att man inte r svart om man inte rstar p honom, menar att svarta alla tnker lika, tycker att statliga byggjobbare ska bygga om din bostad och dessutom vill hja din skatt.

Men vi fr se. Fr ett halvr sedan var jag sker p att Trump skulle vinna. Nu knns det som det kan g t bda hllen. Valdeltagandet r nyckeln.

Fr ett halvr sen kom Covid-19 till landet. Trump skter det illa. Det lgger sten p brda nr hans ledarskap redan var ifrgasatt.

Jag rekommenderar att titta p fler kllor. Landet bestr av mnga fler n vita arbetarklassmn med skgg. Trump frlorar i alla andra grupper. Jag vet att mnga hr p Flashback helt avfrdar all kritik mot honom men det r dels fr att de stdjer honom och dels fr ofrmgan att frst att det r bara en enda, frvisso stor, grupp av mnga som stdjer honom.
2020-10-18, 11:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Fr ett halvr sen kom Covid-19 till landet. Trump skter det illa. Det lgger sten p brda nr hans ledarskap redan var ifrgasatt.

Jag rekommenderar att titta p fler kllor. Landet bestr av mnga fler n vita arbetarklassmn med skgg. Trump frlorar i alla andra grupper. Jag vet att mnga hr p Flashback helt avfrdar all kritik mot honom men det r dels fr att de stdjer honom och dels fr ofrmgan att frst att det r bara en enda, frvisso stor, grupp av mnga som stdjer honom.
Jag har kollat p fler kllor. De r ofta verens om att Trump vinner vljare bland latinos, svarta och asiater, i frhllande till 2016.
Biden frlorar i alla grupper utom de som bor i de kustnra storstderna. Dr vinner han stort. Men jag tvivlar p att det rcker.

Majoriteten vljare menar att de har bttre idag n 2016, vilket strker Trump.
2020-10-18, 11:03
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn

Vi provar igen. Ngon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du brjade skrpposta vldigt febrigt:

Det r vl femtioelftegngen nu som du duckar frn .

Du som verkar ha hela dagarna till att skriva samma saker om igen p Flashback

Jag har frgat tidigare och frgar igen.

NBA och NFL har anvnts av demokraterna fr att driva propaganda, skrt du om.

Hur gick det med tittarsiffrorna?

Hur svarade folk i gallup-underskningen?

Jag terkommer om ett par timmar och frvntar mig ett svar.
2020-10-18, 11:04
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Winston Churchill mannen som enahanda torpederade det brittiska imperiet och lmnade ver stafettpinnen till USA. Kallar du honom intelligent? Jag kan inte tnka mig en mer misslyckad ledare. Be mig inte ta dig p allvar i fortsttningen.

De flesta ledande republikaner ingr i samma etablissemang som de flesta nu ledande demokrater. Naturligtvis tar de avstnd frn Trump som r anti-etablissemang och allts inte gd p samma stt som dem.

Nu fr ni bestmma er.

Fr ett par sidor sedan s skulle Winston Churchill sttt Trump i ryggen och stdja honom och hans arbete. Nu beskriver du Churchill som en svikare och frlorare. Hur skall ni ha det, det brjar bli lite svrt att hnga med. Man kan som sagt inte bde ha kakan och ta den samtidigt.

Dessutom s lmnade Churchill inte ver stafettpinnen, har du hrt talas om en liten hndelse som skedde vid Pearl Harbor? Utan denna hade USA sttt utanfr WW2 och d hade det tagit lite lngre att besegra de s.k. Axelmakterna.

Och gamla Republikanska ledare r i maskopi med Demokraterna! ojojojoj

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-18 kl. 11:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in