Citat:
Jeg synes det er veldig rart at TH som er veldig opptatt av jobben sin vil bruke arbeidstiden p avtale en tur p hytten. Det var vel ikke noe spesielt p gang, store innkjp eller noe. Hun handlet sikkert maten. Hun ville visst lage noe godt. Jo, det tror jeg faktisk. Lnn er vel en hvelig gammel dame n, og hvis hun klarte hre TH, s tror jeg ogs at en evt avlytter kunne hre han.
Det som er rart, er jo at TH sa i avhr at han ringte AE for at de skulle planlegge hytteturen. Men hvorfor planla de ikke dagen fr, eller dagen fr det igjen, nr de var hjemme og snn. Hres merkelig skulle ta det p telefon. Hva var det som var s viktig? Hvor mange bokser med joikakake eller lapskaus de skulle ha med?
Det som er enda rarere er jo at Anne sendte meldig til datteren om at turen var avlyst.
S her er det noe som ikke stemmer.
Ringte TH bare for skaffe seg alibi? Vi har jo bare THs ord p at grunnen til han ringte var for snakke om hytteturen.
Det som er rart, er jo at TH sa i avhr at han ringte AE for at de skulle planlegge hytteturen. Men hvorfor planla de ikke dagen fr, eller dagen fr det igjen, nr de var hjemme og snn. Hres merkelig skulle ta det p telefon. Hva var det som var s viktig? Hvor mange bokser med joikakake eller lapskaus de skulle ha med?
Det som er enda rarere er jo at Anne sendte meldig til datteren om at turen var avlyst.
S her er det noe som ikke stemmer.
Ringte TH bare for skaffe seg alibi? Vi har jo bare THs ord p at grunnen til han ringte var for snakke om hytteturen.
Avlysningen tror jeg TH sto for. Hun avlyser neppe p hans vegne.
Hun sa til MB at de skulle p hytten.
Etterp sa TH at han heller ville ta mte i Lillehammer. S drar han.
Da sender hun sms til datter og tilbyr sitte barnevakt fordi turen er avlyst.
Hun ringer snnen som hun har ftt beskjed om. Men han refererte at hun skulle p hyttetur.
Da spr jeg meg: hvorfor sa han det. Fler meg sikker p at hun sa det samme til han som til datter. Turen er avlyst. Snakket han med henne. Gikk oppringningen fra hennes mobil til telefonsvarer og hun leste inn melding til han. Tar det 90 minutter? Alts, lyger snnen. Han klarte ikke gjengi samtalen.