2020-10-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Er det tilfeldig at AEH bestille elektriker til forsvinningsdagen, ringte / sendte sms til barna forsvinningsdagen, avtalte med TH at han skulle ringe hjem etter ca 1 time p forsvinningsdagen (noe som ikke var del av TH's rutine), anskaffet valp kun f dager fr, bestille hndverkere (alarmsystem deaktivert) og at hun var bekymret i tiden fr forsvinningen?

Nettavisen - 26.05.2020
"I tiden fr forsvinningen merket vi at Anne-Elis*abeth var bekymret. Men vi vet ikke hva konkret som var rsaken til det, sier et vennepar til Nettavisen, som ogs har forklart seg for politiet."

Sett gjennom hypotese: AEH ble lurt av en GM til vre med p et plott.

Vi har i alle fall ikke blitt presentert et bilde av AE som en som stikker fra alt for leve en anonym tilvrelse uten noen kjre dypg inne i Arizonas skoger. Hun ville lengtet seg syk tror jeg. Hun har brukt hele livet p familien. Ingen egoist og ingen karrierekvinne
Citera
2020-10-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Interessant at vi n fr vite om enda en 6-hendelse og timesintervaller. Det gjr tidslinja om mulig enda styggere for THs vedkommende.

0756, 0856, 0906, 1006, 1306 - ingen tror vel fortsatt disse tidspunktene er tilfeldige?

Hold sexpraten deres for Dem selv!
Citera
2020-10-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Jeg synes det er veldig rart at TH som er veldig opptatt av jobben sin vil bruke arbeidstiden p avtale en tur p hytten. Det var vel ikke noe spesielt p gang, store innkjp eller noe. Hun handlet sikkert maten. Hun ville visst lage noe godt.
Avlysningen tror jeg TH sto for. Hun avlyser neppe p hans vegne.
Hun sa til MB at de skulle p hytten.
Etterp sa TH at han heller ville ta mte i Lillehammer. S drar han.
Da sender hun sms til datter og tilbyr sitte barnevakt fordi turen er avlyst.
Hun ringer snnen som hun har ftt beskjed om. Men han refererte at hun skulle p hyttetur.
Da spr jeg meg: hvorfor sa han det. Fler meg sikker p at hun sa det samme til han som til datter. Turen er avlyst. Snakket han med henne. Gikk oppringningen fra hennes mobil til telefonsvarer og hun leste inn melding til han. Tar det 90 minutter? Alts, lyger snnen. Han klarte ikke gjengi samtalen.

Dette har jeg ogs tenkt mye p!
Jeg lurer p om anropet til snnen bare var et tapt anrop, men at hun la igjen noe p svareren evt, som viser at samtalen varte i 1 minutt.
Det er veldig mye rot rundt det med hytteturen, og jeg har lurt p om TH pstr han skulle ringe henne om hyttetur bare for gjre et poeng ut av at han trodde noe annet enn det hun skrev p sms.
Citera
2020-10-21, 21:43
Medlem
1.10 p denne videoen ser man noe mrkt (en person?) bevege seg p en gangvei el.l. helt til venstre oppe i bildet:
https://www.nrk.no/norge/denne-bilen...ant-1.15209701

Tidlig i dagbladet-videoen kan man se noe mrkt (en person?) bevege seg fra hyre mot venstre i bildet p en gangvei el.l.
https://www.dagbladet.no/nyheter/ett...saken/72977554

Kan denne eventuelle personen ha med bilen gjre? Kan personen ha gtt fra der bilen sto parkert? Hvor kommer man nr man gr videre der vi ser det mrke som beveger seg mot venstre i nrk-videoen? Kommer man til Rdhusparken?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-21 kl. 21:58.
Citera
2020-10-21, 21:49
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Vi har i alle fall ikke blitt presentert et bilde av AE som en som stikker fra alt for leve en anonym tilvrelse uten noen kjre dypg inne i Arizonas skoger. Hun ville lengtet seg syk tror jeg. Hun har brukt hele livet p familien. Ingen egoist og ingen karrierekvinne
S alt AEH foretok seg i tiden fr var bare tilfeldig?
Hvis halvparten av alt det negative som er skrevet om TH her p forumet er riktig - hvem kan ha motiv i denne saken?

Andre faktorer ta med i vurderingen.
Bilder av AEH, at hun kunne ha vrt deperimert, ektepakt, seperasjonspapirer, at barna var blitt voksne, ekteskapsproblemer, familieforhold, eventuelt kallenavn, datter planla reise til Australia, osv

Hvis AEH var i en srbar situasjon kunne en GM ha utnyttet dette. Spilt p lag med henne. Lurt henne
Citera
2020-10-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
For tenke litt i samme sporet som Legokatt: Se et yeblikk bort fra det jeg skrev om "ureglementert" kjring i nabolaget.

Kan australieren ha hentet AEH?
Kan AEH har blitt "mellomlagret" et eller annet sted, og n nyter hun livet i en bungalow ved kysten utenfor Melbourne?
En del av planen kan vre at svigersnnen reiser frst, og s emigrer eldste datter og barna 2-3 r senere?
Kanskje hele seperasjonen er fake?
Frivillig forsvinning, staget som kidnapping. Kan ha vrt en strek i regningen at TH ble mistenkt.
Barna har sine ord i behold: Far er uskyldig!
Neida, dette er ikke sannsynlig, men hva er egentlig sannsynlig i denne saken?

Hva med barnebarna opp i dette ? Tenker du at de er informert om denne planen ?
Citera
2020-10-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
1.10 p denne videoen ser man noe mrkt (en person?) bevege seg p en gangvei el.l. helt til venstre oppe i bildet:
https://www.nrk.no/norge/denne-bilen...ant-1.15209701

Tidlig i dagbladet-videoen kan man se noe mrkt (en person?) bevege seg fra hyre mot venstre i bildet p en gangvei el.l.
https://www.dagbladet.no/nyheter/ett...saken/72977554

Kan denne eventuelle personen ha med bilen gjre? Kan personen ha gtt fra der bilen sto parkert? Hvor kommer man nr man gr videre der vi ser det mrke som beveger seg mot venstre i nrk-videoen? Kommer man til Rdhusparken?

Helt enig, der er bevegelse der. Tr pst at det er da det skjer. Arme menneske
Citera
2020-10-21, 22:06
Medlem
Legokatts avatar
Innhold i trusselbrev mener jeg tyder p at AEH ikke viste om dette brevet (ikke barna heller) Her fremsettes trusler mot familien

Tyder p en GM som gr tilbake med brevet uten at AEH vet om dette (Hettemannen)
Citera
2020-10-21, 22:07
Medlem
Citat:
Hvis halvparten av alt det negative som er skrevet om TH her p forumet er riktig - hvem kan ha motiv i denne saken?

Bilder av AEH, at hun kunne ha vrt deperimert, ektepakt, seperasjonspapirer, at barna var blitt voksne, ekteskapsproblemer, familieforhold, eventuelt kallenavn, datter planla reise til Australia, osv

Hvis AEH var i en srbar situasjon kunne en GM ha utnyttet dette. Spilt p lag med henne. Lurt henne

Jeg har sett du ikke har ftt noen sttte for teorien din. Den er ikke veldig sannsynlig, men den er ikke mindre sannsynlig enn andre teorier heller. Jeg har flere ganger tenkt noe lignende, men sltt det fra meg. N er jeg der igjen at jeg synes en slik teori kan vre like s sannsynlig som en annen. Jeg stusser blant annet p at hun fulgte med p / eller i hvert fall trykket liker p en sptjeneste side p facebook. En side som oppfordrer folk til betale masse penger for ringe for bli spdd. Hvorfor har hun trykket liker p en slik side ? Var hun skende som person? , var hun overtroisk ?, var hun lett lure? var hun deprimert ? Brukte hun penger p sptjenester ?

Var det hun selv som staget stedet sammen med en medhjelper? La hun igjen gifteringen som en siste hilsen?

Slike teorier fr man pepper for her inne, men s lenge ingen av oss har peiling fr man tle alternative teorier ogs :-)
Citera
2020-10-21, 22:08
Medlem
02.00 -02.02 i denne videoen er det en bil nrt videokameraet der biler str parkert. Lys p denne bilen lyser ogs p de parkerte bilene der. Ser noen av dere hvilken bilmodell det er?
https://www.vgtv.no/video/207020/pol...mystiske-bilen
Citera
2020-10-21, 22:10
Medlem
Citat:

Hun var i en situasjon der hun fikk egne penger. Situasjonen var da langt lysere enn p lenge. Synes det hres mer troverdig ut enn forsvinne fra alle. Hun var taperen da. Hun mtte lengte alene. Vre alene. Det er en voldsom pris, derfor mener jeg at hun taper mest av alle. Hun m ofre mest.
Citera
2020-10-21, 22:13
Medlem
Citat:
Helt enig, der er bevegelse der. Tr pst at det er da det skjer. Arme menneske
Tror du at det er mulig at den personen har med forbrytelsen gjre? Kan den personen ha hatt i oppdrag g til feks rdshusparken for holde utkikk og/eller for signalisere el.l.?
Er de publiserte video-opptakene fra bde 7.56 og 8.56 eller kun fra dette tidsrommet? :
"Kl. 08:56:49 08:57:09 Lyst/hvitt lys beveger seg fra omrdet andemateplassen mot Sloraveien 4. Politiet antar at dette er et kjrety."

Edit. Det skulle st rdhusparken og ikke rdhusplassen.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-21 kl. 22:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in