2020-10-22, 01:45
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Representanthuset vljer president. I praktiken r det Nancy Pelosi som utser Joe Biden.

stmmer inte, huset rstar om vem som ska bli POTUS och det krvs 2/3 majoritet. FAKE NEWS, ses, p med dumstruten och stll dig i hrnet.
2020-10-22, 01:47
Medlem
ven om vi faktoriserar in felmarginalen fr frra valet s r ju trump krd utifrn dessa siffror.

En sista debatt gr vldigt lite skillnad. Folket vet vad kandidaterna str fr och de kommer inte ndra sikt om dem

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/
2020-10-22, 02:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
stmmer inte, huset rstar om vem som ska bli POTUS och det krvs 2/3 majoritet. FAKE NEWS, ses, p med dumstruten och stll dig i hrnet.

r du bara TOM i bollen eller gissar hej vilt?

Det du skriver har INGEN sanning!

Jag utmanar dig: LNKA TILL EN KLLA SOM SGER 2/3 majoritet fr valet av president vid lika antal elektorsrster!

Du kommer inte hitta ngon d det r FEJK phitt av DIG!

och p med dumstruten!
2020-10-22, 02:06
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
ven om vi faktoriserar in felmarginalen fr frra valet s r ju trump krd utifrn dessa siffror.

En sista debatt gr vldigt lite skillnad. Folket vet vad kandidaterna str fr och de kommer inte ndra sikt om dem

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

Nej, jag hller inte med dig. Du baserar dina siffror p hur valet skulle se ut om det skede idag baserat p ett snitt med mnga vldigt dliga opinionsinstitut ssom SurveyMonkey och andra skrp opinionsinstitut, det r fortfarande nstan tv veckor kvar till valdagen och historiskt sett s br Trump ka i opinionsmtningarna vilket han har gjort dem senaste tv veckor.

Om du tittar p opinionsinstituten/bestllarna: The Hill, Rasmussen, Investor, Emerson (ldre siffror ifrn Emerson alla andra r dagsfrska ifrn idag), m.f.l alla dem har att Trump ligger under nationellt med endast 2% till 4%. Om dem siffrorna hller sig eller till och med frbttrar sig fram till valdagen vilket jag tror att dem kan gra s kommer han att vinna dem viktiga delstaterna som han behver fr att vinna.
2020-10-22, 02:09
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Knpp du r!
Se hr frn VnsterMedia!
https://www.youtube.com/results?sear...ry=Biden+sniff

Ser ingenting dr.
2020-10-22, 02:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Ser ingenting dr.

Biden sniffar lite p kvinnor och killen Hillary Clinton.
Det lustiga r att dom uppskattar det INTE!
2020-10-22, 02:14
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden sniffar lite p kvinnor och killen Hillary Clinton.
Det lustiga r att dom uppskattar det INTE!

Till skillnad frn damerna som blev grabbed by the pussy?
2020-10-22, 02:15
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
r du bara TOM i bollen eller gissar hej vilt?

Det du skriver har INGEN sanning!

Jag utmanar dig: LNKA TILL EN KLLA SOM SGER 2/3 majoritet fr valet av president vid lika antal elektorsrster!

Du kommer inte hitta ngon d det r FEJK phitt av DIG!

och p med dumstruten!

OK, jag hade fel, rcker med enkel majoritet. Men 2 fel blir inte ett rtt, s vi bda fr vl ha dumstrut d. Grattis, frsta gngen du kommer med ngot vettigt i trden (frutom personangreppen d)
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nixter!

Varfr r dessa siffror inte uppdaterade sedan 31:e August?

https://dos.myflorida.com/elections/...nty-and-party/
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Till skillnad frn damerna som blev grabbed by the pussy?

Jag sger inte att Trump har s fin kvinnosyn. Han r oftast van med att kvinnan ska buga infr mannen.
Men att sga att Joe Biden r frisk och en frebild, d knner man inte han.
2020-10-22, 02:22
Medlem
Trump r s jvla korrupt att inte ens Sheldon Adelson vill ge han pengar. Utan han ger det till en pro-Trump group(Preserve America PAC) som skts av utomstende. 2016 gav han direkt till kampanjen.
2020-10-22, 02:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
OK, jag hade fel, rcker med enkel majoritet. Men 2 fel blir inte ett rtt, s vi bda fr vl ha dumstrut d. Grattis, frsta gngen du kommer med ngot vettigt i trden (frutom personangreppen d)

Fel igen!

Frsk p nytt!

Om du inte vet hur du kan ska information anvnd denna:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in