Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Sannsynligvis har heller ikke Futurum-mennene noe med saken gjre. Folk fanger ikke opp at de er etterlyst som vitner, i den grad man skulle tro.

Nei, jeg tror ikke de har med saken gjre. Det folk ikke tenker over, er at Futurum ligger mellom et boligfelt og Solheim/Skrer. For mange er det kanskje naturlig benytte gangveien for kommes seg til til et trafikk-knutepunkt. Buss til jobb i Oslo, til Ahus, eller til Lillestrm.
De som ble fanget opp av kamera, kan vre st-europeere som bor i et bofellesskap i nevnte boligfelt.
Citera
2020-10-22, 12:33
Medlem
Det er vel ogs viktig at politiet finner bil og frer til den observasjonen av bil som kjrte over plenen fra boligblokkene og i retning S4, slik at dette kan sjekkes ut av eller inn i saken?
Citera
2020-10-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Kommentar til spoiler: Hvordan visste du at hettemannen allerede var identifisert? Er du sanndrmt, eller er du i en posisjon som gjr at du fr opplysninger som enn ikke er kommet offentligheten for re?
Takk! Det var et merkelig sammentreff Jeg visste det ikke. Det innlegget med spoiler skrev jeg 2020-09-21, 06:39 og jeg hentet det tilfeldigvis opp i gr da jeg skulle finne et relevant innlegg. Jeg er hverken sanndrmt eller er i noen slike posisjoner.
Citera
2020-10-22, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det tror jeg du har helt rett i. Mitt inntrykk er at politiet har gode holdepunkter for at AE ble drept kl 9:30. Jeg tror de har et godt bilde av hva som har foregtt i huset og nr. Problemet er bevise hvem.

Astrologi sier: Hun ble angrepet 9.30, kvalt 9.40. Min tolkning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Som du ser i innlegget mitt under ditt, s er ikke en oppkonstruert og teoretisk tvil tilstrekkelig for frifinnelse i straffesaker.

Dekkhistorien og lsepengekravet kan ikke gi mer enn en oppkonstruert og teoretisk tvil, og vil derfor ikke vre grunnlag for frifinnelse.

Tom Hagen kommer til bli dmt for drapet p AEH.

Tom Hagen har s vidt vi vet alibi. Det finnes heller ingen kjente bevis for at han har leid inn andre til drepe eller bortfre AEH.

Politiet sa senest i gr at de jobber aktivt med kidnappingshypotesen, s det forteller litt om hvor sikre de er p hva som har skjedd i Sloraveien 4.
Citera
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
N er hettemannen sjekket ut av saken s da slipper vi spekulere mer i det.

Jag hoppas att polisen ven kollat insttningar p killens bankkonton. ven p Caymanarna. Nu friar vl knappast detta TH (fr killen har trtt fram och r d knappast AEs baneman), men vad r egentligen oddsen fr den dr spatserturen om man tittar p alla enskildheterna i den? Han gr mellan ishallens p-hus till sloraveiens nrhet o tillbaka mellan de klockslag d TH uppges inte anvnda sin telefon. I bsta Amundsen-kostym. Och kollar in vervKningskaneror.

Vad gllde saken d? Planerade han plundra tervinningkrlet p pantburkar? Eller hade han tnkt sig nn inbrottsturn? Eller stegade han bara upp tiderna infr sin trick or treat-runda p halloween? I Amundsenkostym...?
Citera
2020-10-22, 12:43
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Astrologi sier: Hun ble angrepet 9.30, kvalt 9.40. Min tolkning.
Ser ikke bort fra at du kan treffe ganske bra der...
Citera
2020-10-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk! Det var et merkelig sammentreff Jeg visste det ikke. Det innlegget med spoiler skrev jeg 2020-09-21, 06:39 og jeg hentet det tilfeldigvis opp i gr da jeg skulle finne et relevant innlegg. Jeg er hverken sanndrmt eller er i noen slike posisjoner.

Natt til i dag, klokken 01.45, skrev du: Jeg drmte i natt at hettemannen var identifisert og at det ikke var noen som var tidligere nevnt i trden.
Enten er du synsk, eller s er det en usannsynlig tilfeldighet. Merkelig er det iallfall
Citera
2020-10-22, 12:46
Medlem
P hvilket tidspunkt tror dere at AE ble flyttet ut fra huset i S4?
Jeg tror at det er sannsynlig at de var 2 stk GM i S4 og at den ene av de ble igjen i S4 for plante spor mens den andre kjrte AE bort fra S4 i bil el.l. Den GM som ble igjen i huset kan ha reist fra S4 til fots eller p sykkel el.l. langs gangveien f.eks.
Citera
2020-10-22, 12:49
Medlem
Citat:
Natt til i dag, klokken 01.45, skrev du: Jeg drmte i natt at hettemannen var identifisert og at det ikke var noen som var tidligere nevnt i trden.
Enten er du synsk, eller s er det en usannsynlig tilfeldighet. Merkelig er det iallfall
Ja, det er virkelig en merkelig tilfeldighet Her ser du selve innlegget med spoiler om drmmen som ble postet 21. september: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2020-10-22, 12:56
Medlem
Jeg tenker at et veldig sentralt spor i saken er dette med at TH sitt DNA kan ha vrt finne p noe gjenstander som l igjen (ty + evt annet), og at dette isolert er et bevis som har underbygget mistanke mot TH.
Og at han samtidig har alibi for gjerningstidsrommet. Det er veldig rart. Hvis politi mener dette DNA knytter TH til forsvinningen (regner med politi mener at det grunn til si det), og han har alibi. Hvordan havnet det isfall der?

Da er det viktige sprsml. Hvorfor l det igjen s mye til tross for at GM har brukt mye tid i huset? Strips, ty, bakhon, ring, klokke? + evt mer?
Kan ha vrt med en hensikt. Hvorfor l det igjen klr? GM br jo penbart ta med seg disse bort s man unngr DNA spor p noe. Det er som at man tenker at TH er stokk dum i hodet. Hvis han har planlagt dette s lenge, s hadde jo han jo isfall tenkt p DNA?

Og hvordan har TH sitt DNA i sfall havnet p det som l igjen? Kan ha vrt plantet.
Isfall flge de sporene og tenke: Hvem kan isfall ha hatt motiv for ramme begge to, bde AE og TH, samt yngste datter i familien ogs som er truet, samt f penger ut av TH?
Senast redigerad av Hunterrr 2020-10-22 kl. 12:59.
Citera
2020-10-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja, det er virkelig en merkelig tilfeldighet Her ser du selve innlegget med spoiler om drmmen som ble postet 21. september: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Da passer jo nicket z-z-z veldig godt. Drm mer, kanskje har vi snart lsningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in