2020-10-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det r en liten lantbruksstad i Pennsylvania s det borde vl visa p hur extremt liten underskningen troligen r

OK jag borde kanske ha googlat, det r nog en underskning vi kan bortse ifrn.
2020-10-23, 22:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Team Trump slppte sin nya valfilm!

It's lit!

https://files.catbox.moe/ovb3k7.mp4

4 r till (minst)

r detta ngon sorts parodi? Det r faktiskt knslan man fr. Men ja, vissa inbitna Trump-fan lr f stpls av denna extrema hyllning, ungefr som Kims's 13 slag p 18 hl p golfbanan.

Vinner det ngra undecided eller democrats. NO
2020-10-23, 22:19
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regista
Varfr skulle ngon som rstade p Trump 2016, inte rsta p honom nu? Om skandalerna infr frra valet inte bet p vljarna, varfr skulle skandalerna den hr gngen gra ngon skillnad?

.

Sant, tror inte ngon av hans vljare frn frra valet kommer att rsta p Biden, kanske ngn enstaka men majoriteten kommer lgga sin rst p Trump igen. Hans krnvljare skiter i eventuella skandaler.
2020-10-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Frsken att mla upp Biden s dr tror jag bara har motsatt effekt.
Nr man sedan vl fr se dom tillsammans blir man nstan chockad av hur mycket spnstigare n Trump han verkar bde i intellektet och kroppen. Bttre bett i repliken, mera stl i blicken.
Kul nr han till och med tog ngra Obama-skutt uppfr trappan till planet.
Trump som knappast kan g nedfr en ramp.

Men lite off topic, du vet vl att det r mycket vrre fr knna att g nedfr n uppfr? Jag r sker p att Trump skulle utklassa China-Joe p 100 meter sltlpning ven om Joe blir sponsrad med dom senaste hgteknologiska lpardojorna frn China.

Men det var starkt gjort att Sleepy Joe att hlla sig vaken under debatten. Det tr p honom, det tar p honom. Olika uppfattningar om vem som vann debatten.
2020-10-23, 22:20
Medlem
Davys avatar
r det ngon som r insatt i projektionen fr valen till Senaten eller House? Det man lser frn msm gr ju inte att ta till sig.
2020-10-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
r detta ngon sorts parodi? Det r faktiskt knslan man fr. Men ja, vissa inbitna Trump-fan lr f stpls av denna extrema hyllning, ungefr som Kims's 13 slag p 18 hl p golfbanan.

Vinner det ngra undecided eller democrats. NO

Jag har inte sett filmen men skall se den i natt. Men du vet vl att Moe Tse Tung simmade bttre n alla andra.

Det r vl sjlvklart att en ledare skall glorifieras. Att ta korv som vr Stefan gr vinner inga rster, inte ens korvhandlarnas.
2020-10-23, 22:25
Medlem
ironiqs avatar
Allvarligt talat. Vad r det fr fel p Trump-erans republikaner? Den ena r dessutom sittande representant i kongressen. De r ju helt sinnesvrickade. Full QAnon.

Citat:
Gregg Jarrett
@GreggJarrett
I find it odd, if not curious, that the moment I hit send on my column thats highly critical of Joe Biden my Wi-Fi service disconnected. Inexplicably, it will be out all day. Never happened before. Probably just a coincidence. I drove to the local store and sent the column .
https://mobile.twitter.com/GreggJarr...98635853074435

Citat:
Rep. Clay Higgins
@RepClayHiggins
My wife has the gift of premonition.
Last night she dreamed that Federal squads were in our home seizing guns, knives, unauthorized foods and stored water. They said we had been reported.
Becca awoke crying.
What happened to our freedom? She asked.
What indeed.
https://mobile.twitter.com/RepClayHi...15219216674817
2020-10-23, 22:27
Medlem
Nixters avatar
Trump nr 87 miljoner fljare p Twitter.
2020-10-23, 22:28
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Trump nr 87 miljoner fljare p Twitter.
Varav mnga r bots eller inte ens r amerikaner (och drmed inte kan rsta i valet).
2020-10-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Kan du inte hitta ngot mer serist och plitligt institut? Naturligtvis leder inte China-Joe med 10%--11% som mnga pstr. ven om hela Kina nu str bakom China-Joe s taxerar jag hans ledning till 5%, litar mer p min magknsla.

Jag r inte uppdaterad idag. Kommer igng senare, kanske.

Det sg likadant ut i frra presidentvalet. Sista veckan hade det sjunkit till ngra procent och sedan vet vi hur det slutade.
2020-10-23, 22:34
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Varav mnga r bots eller inte ens r amerikaner (och drmed inte kan rsta i valet).

Snarare tvrtom. X antal twitter tagit bort fr att han inte ska g om halvguden Obama. Men, men. Inget att brka om.
2020-10-23, 22:35
Medlem
Nixters avatar
Fick hra ngra smarta ord idag som jag tycker stmmer vl

"Joe Biden kommer att fylla Vita Huset med krigshkar, miljtokar och free-traders med avsikt att dra nytta av USA.

Och vi vet att dom kommer att styra landet, inte Joe.

En Biden-administration skulle kombinera de vrsta delarna av Bush- och Obama-administrationerna vars 16-riga period av inkompetens vid makten ledde Donald J Trump till makten."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in