2020-10-24, 10:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Visst r det lustigt att de alla skriver samma sak?

S det r bara infowars och OANN som vi ska flja menar du d ven Fox "news" r med p listan?
2020-10-24, 10:11
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
S han skakade han med Indiens president. Det var ju verkligen oerhrt. Frstr du hur TDS-skadad du framstr nu?
Problemet r inte att Trump skakar hand och kramar om personer Indien och det frstr du skert.

Problemet r att Trump ljuger och sger att han inte skakat hand med ngon i Indien.
Lyssna hr s att du r sker p att han verkligen sagt som jag skrev.

I just got back from India and I didnt shake any hands there. It was easy,

Edit
Bst att jag lgger till lnken som visar nr Trump hlsar och kramar indier om du hunnit glmma bort den.
https://theprint.in/in-pictures/dona...t-true/380650/
Senast redigerad av Surtruten 2020-10-24 kl. 10:14.
2020-10-24, 10:13
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
S det r bara infowars och OANN som vi ska flja menar du d ven Fox "news" r med p listan?
Jag vet inte vad du ljuger om. Frga den som skrev listan.
2020-10-24, 10:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Problemet r inte att Trump skakar hand och kramar om personer Indien och det frstr du skert.

Problemet r att Trump ljuger och sger att han inte skakat hand med ngon i Indien.

Jag frstr att du tycker det r ett problem att Trump skakade hand med Indiens president. Det mste vara jobbigt att vara du.

Men detta r s den Stora Lgnen som du upplever som s oerhrt problematisk? Att Trump sade att han inte skakade mnga hnder i Indien. Fast han skakade hand med Indiens president. Okej. Jag frstr. Detta frndrar hela min bild av Trump. Jvla handskakare. Hemsk. Orange. Dum.
2020-10-24, 10:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Nu frvrnger du orden. Trump sger att han inte skakade hnder. Trump skakade innan pandemin uppemot skert 500 hnder per dag (nr han r ute bland folk) i Indien skakade han Indiens Presidents hand, med ev handtvtt drefter (Trump r notorisk handtvttare). S nr han sger "didnt shake anyones hands" s betyder det att han inte skakat hnder. Trump har inte ljugit.

Frstr att du precis som i klimattrden borrar ned dig i ovsentligheter. Du r lika okunnig om Amerikat som du r inom klimat Soros, frlt Surtruten.

PS. Samtidigt som Soros, frlt Surtruten diskuterar handskakning s har Bidens tagit in 100-tals miljoner dollars av Kineser, Ukrainare och Kazhaktstan.. dr r det tyst.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-24 kl. 10:19.
2020-10-24, 10:25
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:

Edit
Bst att jag lgger till lnken som visar nr Trump hlsar och kramar indier om du hunnit glmma bort den.

Citat:
Jag frstr att du tycker det r ett problem att Trump skakade hand med Indiens president. Det mste vara jobbigt att vara du.

Men detta r s den Stora Lgnen som du upplever som s oerhrt problematisk? Att Trump sade att han inte skakade mnga hnder i Indien. Fast han skakade hand med Indiens president. Okej. Jag frstr. Detta frndrar hela min bild av Trump. Jvla handskakare. Hemsk. Orange. Dum.
Nu glmde du nog bort vad jag nyss skrev, se verst

Om du lyssnar en gng till s hr du att Trump sger
Precis tvrt emot hur det faktiskt var.

Om du glmt det s r det lgnen som r problemet, inte handskakningarna.
2020-10-24, 10:27
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jass?
https://pasteboard.co/JwZfL7o.png

Jag ser inte att R leder med ngot. Gapet har allts kat?

Som sagt polls r inte min grej, men nu brjar bla Rasmussen konfirmera det som redan hnder i Florida..
https://www.rasmussenreports.com/pub...mp_49_biden_46

..och North Carolina
https://www.rasmussenreports.com/pub...mp_48_biden_47

Fler stater lr flja d de inte har uppdaterat dem i Arizona, Wisconsin, mfl.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-24 kl. 10:31.
2020-10-24, 10:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Din autism har besegrat mig. Du klarar inte av begrepp som kontext. Jag r sker p att detta r ett stort problem fr dig. Han sade: Jag skakade inga hnder i Indien. Dr har de ett annat stt. Man stter ihop hnderna och sger namaste. De ligger verkligen fre oss.

Men han skakade hand med en person - Presidenten. Det bsta vore frsts om han hade sagt:

Jag skakade knappt hand med ngon person, men jag skakade hand med presidenten. Det blir lite krngligt att uttrycka sig s. Vi som inte r aspies frstr det underliggande budskapet. Det r drfr vi kan hantera sociala relationer.
2020-10-24, 10:30
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:

r du bestrt ver om Trump eventuellt ljg om handskakningar i Indien? Herregud, har du terhmtat dig nnu?

Din TDS r monumental.
2020-10-24, 10:31
Medlem
Citat:

Edit

Absolut att han sa att han inte skakade hand med ngon nr han kom hem frn Indien. Men en del verkar s upprrda nu att de vill ltsas som ngot annat. BDS kanske?

Det r s mnga som har frtidsrstat nu. Undrar vad det betyder?
2020-10-24, 10:33
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt polls r inte min grej, men nu brjar bla Rasmussen konfirmera det som redan hnder i Florida..
https://www.rasmussenreports.com/pub...mp_49_biden_46

..och North Carolina
https://www.rasmussenreports.com/pub...mp_48_biden_47

Fler stater lr flja d de inte har uppdaterat dem i Arizona, Wisconsin, mfl.

Om det stmmer att Trump leder med 49-46 i Florida just nu s r det hr valet ver.
2020-10-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Om det stmmer att Trump leder med 49-46 i Florida just nu s r det hr valet ver.

Ja, trenden brjade fr ett par dagar sedan. Trump leder Florida i nstan alla mtningar senaste dagarna.
Och s hade han nytt rally inatt med - vilket kommer ka p ytterligare.

Texas och Flrida r Trumps! ven PA och OH efter Bidens fossil-slakt i debatten

Trump kommer att segra.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-24 kl. 10:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in