2020-10-24, 12:39
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag sg videon fr ngra minuter sedan. P youtube endast 775 visningar. r inte intresset strre, det fr inte tillrcklig genomslag om inte annan massmedia uppmrksammar detta.

Bobulinski borde varit ute tidigare med detta. Kanske Fox News sprider det bttre.

Videon har krts p strre kanaler, men tyckte denna var bra d den r bara presentationen. Detta r tillsammans med Bidens anti fracking ider det som spikar kistan.
2020-10-24, 12:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Nej, t.o.m Fox har brjat svnga och brjar inse att det inte finns ngon substans i de sinnesvrickade pstenden som kablas ut frn Trump-lgret.

https://www.foxnews.com/politics/hun...mpression=true

Det dr lr vara det som ddar konspirationsteoerin utanfr Q-Annon folket, det ska bli spnnande och se hur lite/mycket det har pverkat dock
2020-10-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Videon har krts p strre kanaler, men tyckte denna var bra d den r bara presentationen. Detta r tillsammans med Bidens anti fracking ider det som spikar kistan.

Oj vad du verkar sker p utgngen av valet. Jag sg fr en stund sedan att bettingsiffrorna fr Trump frbttrats ngot. Han lg p 35,4% den 22 oktober och det hjdes igr till 36%.

Det finns allts en liten rrelse uppt, men vi fr se. Jag tror att p tisdag den 27:e vi kan studera siffrorna bttre med fler aktuella underskningar. ven om jag inte litar p pollsen.
2020-10-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Japp och FiveThreeEight ger Biden en ledning med 9.7 procentenheter. Stabilt ven dr.

Sen ska man tnka p att ca 50 miljoner rster redan har lagt. Det r 40% av samtliga rster som las i presidentvalet 2016, s valresultatet r s gott som inlst redan.

Om pollsen r riktiga har Bidens frsprng minskat frn 11% i runda slngar till lite under 10% ocks i lite rundare slngar. Be mig inte om lnkar till detta.

Vi har allts en rrelse att avstndet sjunker och det r 10 dagar kvar, mycket kan hnda. Jag uppskattar Bidens ledning till 5% man mste ju ha rtt att gra en egen uppskattning p knsla.
2020-10-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det dr lr vara det som ddar konspirationsteoerin utanfr Q-Annon folket, det ska bli spnnande och se hur lite/mycket det har pverkat dock

Ngot pverkar det skert men KANSKE r Bidens ledning s stor s det inte blir avgrande. Vi kan se mer i OU den 27:e eller 28:e nsta vecka.

Dessa "djvla" polls, vad r sanningen? Det skiljer ju ver 10% i approval mellan Rasmussen Reports siffror fr Trump jmfrt med Morning Consult.

S hr kan vi inte ha det.
2020-10-24, 12:51
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Oj vad du verkar sker p utgngen av valet. Jag sg fr en stund sedan att bettingsiffrorna fr Trump frbttrats ngot. Han lg p 35,4% den 22 oktober och det hjdes igr till 36%.

Det finns allts en liten rrelse uppt, men vi fr se. Jag tror att p tisdag den 27:e vi kan studera siffrorna bttre med fler aktuella underskningar. ven om jag inte litar p pollsen.

Antingen tror man p polls, eller p data.
Data sger Trump polls sger Biden.

Det r 11dagar kvar, skillnaderna r sm. Bobulinski och Bidens vid debatten accept av att han skall lgga ner olja kommer generera det som behvs i Pennsylvania mfl stater.
2020-10-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
CNN POLL OF POLLS GER BIDEN 52% OCH TRUMP 42%.
STABILT LGE ALLTS.

CNN POLL OF POLLS AS OF 10/22/20

https://edition.cnn.com/election/202...idential-polls

Fr gamla uppgifter. 22 oktober duger inte. Jag gr dock med p att Biden har en viss ledning.
2020-10-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
CNN POLL OF POLLS GER BIDEN 52% OCH TRUMP 42%.
STABILT LGE ALLTS.

CNN POLL OF POLLS AS OF 10/22/20

https://edition.cnn.com/election/202...idential-polls

Poll frn r 2016 vid samma tidpunkt d det ocks var stabilt lge fr Demokraterna.

New poll shows Clinton over Trump by double-digits

Citat:
Clinton hits Trump for refusing to accept election results.
2020-10-24, 13:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ngot pverkar det skert men KANSKE r Bidens ledning s stor s det inte blir avgrande. Vi kan se mer i OU den 27:e eller 28:e nsta vecka.

Dessa "djvla" polls, vad r sanningen? Det skiljer ju ver 10% i approval mellan Rasmussen Reports siffror fr Trump jmfrt med Morning Consult.

S hr kan vi inte ha det.

Vi fr helt enkelt se, jag blir inte frvnad om Trump vinner men jag blir knappast chockerad om Biden vinner om cirka 10 dagar.

Citat:

Det r 11dagar kvar, skillnaderna r sm. Bobulinski och Bidens vid debatten accept av att han skall lgga ner olja kommer generera det som behvs i Pennsylvania mfl stater.

Vilken data r det du syftar p d?

Fr alla som har minsta lilla kunskap om hur man ska lsa av situationen vet att man inte kan anvnda sig av historia fr att sp framtiden.
2020-10-24, 13:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Poll frn r 2016 vid samma tidpunkt d det ocks var stabilt lge fr Demokraterna.

New poll shows Clinton over Trump by double-digits

2020 r inte 2016, ska du inte ta och bertta hur 2020 r som 1920 ocks?
2020-10-24, 13:02
Medlem
Citat:

Trollar du? Polls R data.
2020-10-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Polls R data.

Skillnad p Big Data och OU. Jag litar inte blint p ngon av dem vad gller presidentval.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in