Citat:
Det var neppe TH som ba henne legge ut diverse prosjekter p MittAnbud. Det var det AE som sto i spissen for selv.
Dette er var sskenene til TH sa til media : Ssknene forteller at Tom Hagen aldri har vrt opptatt av materielle verdier, for eksempel dyre biler.
Bil er kun et ndvendig onde. Han brydde seg heller ikke om store flotte hus eller pusse opp og snn, sier broren og fortsetter:
Det han brydde seg om, var skape verdier. Det har han vrt opptatt av fra han var liten.
Dette er var sskenene til TH sa til media : Ssknene forteller at Tom Hagen aldri har vrt opptatt av materielle verdier, for eksempel dyre biler.
Bil er kun et ndvendig onde. Han brydde seg heller ikke om store flotte hus eller pusse opp og snn, sier broren og fortsetter:
Det han brydde seg om, var skape verdier. Det har han vrt opptatt av fra han var liten.
S vidt jeg har oppfattet det ble oppdrag lagt ut p MittAnbud men oppussingen ble til slutt utfrt av et lokalt firma de hadde brukt tidligere.
Jeg synes det er litt tvilsom at en milliardr-frue inviterer nrmerst hvem-som-helst av muligens tvilsomme hndverkere inn i hjemmet sitt, p befaring, for kunne vurdere tidsbruk osv for kunne lage et pristilbud p arbeidet.
Jeg synes det hres risikabelt ut.
Citat:
Var inte upprustningen del av en framtida uppgrelse kring separation, tro? AE klagar p att hon inte har byggt upp ngra vrden (spekulation), och TH pratar ner vrdet p huset men lter till sist AE efter grlande f pengar fr att genomfra upprustning av upp huset s att det sen kan vrderas, och ev. sljas. Tanken skulle d vara att AE skulle komma ver en rimligare andel pengar vid en separation, nr hon blir utkpt, eller f behlla huset, som renoverats. Kan inte det va nt?
Vi vet ikke sikkert, men det kan hende at AEH hadde vrt i kontakt med advokat og ftt beskjed om at hun ved skilsmisse vanligvis ville f beholde felles bolig. Det er en slags minimums-godtgjring til hjemmevrende koner ved skilsmisse. Og at hun hadde gitt TH beskjed om dette.
Og at TH etter det nrmest lot huset forfalle. Kanskje han forsinket skilsmissesknaden ved gjennomfre helt ndvendig vedlikehold og oppussing i lpet av sommeren 2018?
Grdsplassen skal ha blitt steinlagt senest i 2010, hvis opplysninger i trden er korrekt. Allikevel l en haug av stein og sand ved garasjen. Hadde dette ligget slik i mange r. Helt siden 2010?
TH er eiendomskonge og vet at verdi av all slags eiendom vil forringes hvis han ikke vedlikeholder bygninger. Det er rart at TH lot S4 forfalle, hvis han regnet det som sin bolig og at han skulle bo der livet ut.
Dette er spekulasjoner.
Citat:
Det er imidlertid svrt taust mht vitnene som underskrev den. Var de til stede mens aeh signerte eller var det th som ordnet dette alene i ettertid. Lurer virkelig p hva vitnene tenkte. Var det nrstende vitner eller utenforstende. Ektepakten lukter svidd og sier det meste om th. Selv advokaten hans prver frita seg for medvirkning til den. Tror det er mer sprengstoff her vedrrende motivet. Gjetter p at aeh har snakket med noen vedrrende skilsmisse og ektepakten. Noe m vre galt mht ektepakten. Aeh som verken er boligeier og formuende kan ikke drive egenhendig oppussing av bolig. Dette er ths verk. Hndtverkerne er en del av villedningen. konstruere mange potensielle kidnappere fra steuropa. Barnas brev tyder p det.
Jeg har bde hatt vitterlighetsvitner selv, og vrt vitne. Men jeg kan ikke huske at vitnene leste igjennom papirene som ble underskrevet. At de kun bekreftet identitet p parten(e) i avtalen og at underskriftene ble gjort av fri vilje.
Nei det er noe med ektepaktene. Tror du er inne p et sentralt punkt der.