Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Politiet hadde ikke vrt s interessert i den da, hvis det er som du skriver. Med mindre de er amber, som flere her tror🤯
Jeg vet ikke hva du tror jeg skriver, men diskusjonen dreier seg om ektepakten, og hvor vidt den er urimelig, eller kan bli ugyldiggjort.
Politiet kan ikke ta den avgjrelsen, det er bare domstolen som har det mandatet.
N har det seg slik, at det ville vrt AEH som ville hatt bevisbyrden, hvis hun ville bestride ektepakten, og det er umulig hvis hun er dd.
Det strides mellom diverse advokater, om hvor sterkt hun hadde sttt i et slikt tilfelle, og det er umulig forutse hvilken rett hun ville ftt, fr en eventuell dom.
Slik jeg har sett det, s tror jeg ikke at ektepakten ville blitt tilsidesatt, men jeg
tror retten ville funnet den urimelig, pga et langvarig ekteskap, og fordi AEH har tatt et strre ansvar i hjemmet, slik at TH har ftt stort rom for tilegne seg konomiske midler.
Likevel s mener jeg; "at det kunne sikre selskaper mot skifteoppgjr ved sreie er et legitimt motiv."
Men jeg mener at det er urimelig at TH har sreie p huset, og derfor
tror jeg, at retten ville srge for at AEH fikk tilkjent et
vederlag, enten penger p
titalls-millioner eller i det minste familieboligen.
Jeg refererte til et advokatfirma som hadde sett p ektepakten (utifra de opplysningene som er kjent):
https://advokatwulff.no/ektepakten-m...isabeth-hagen/