2020-10-24, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
OT
Det er jo mange dager siden, han tok psykologen sin til gissel med en pistollignende gjenstand og truet seg ut p den mten, og med et liksom-bombebelte rundt livet.

I forhold til disse damene som svermer rundt snne s har du rett i det, Madsen selv giftet seg jo nylig mens han satt i fengsel.

Det m vre noe alvorlig galt med snne damer.

Ja, m vre noe galt med snne.
Citera
2020-10-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Ja vi ser at du forsvarer TH, du forsvarte jo Peter Madsen ogs.

Man har noen damer som blir helt hektet av psykopater som Madsen og Breivik, og n TH. Damer som lar seg lure trill rundt av deres manipulasjoner. Apropo Madsen, hrte p nyhetene n nettopp at han forskte rmme, og holdt en imitert bombe hnden.
Jeg har forlengst innsett at det ikke har noen hensikt rapportere dere.
Men det m vre lov forsvare seg, nr man blir beskyldt for forsvare n av Skandinavias strste og mest groteske personer, som har utfrt de mest avskyelige handlinger, s grufulle at jeg ikke orker vite om alle detaljer.

Nr du Fenvatnet, i lengre tider, har fylt trden om allslags lektyre om psykopater, og fremsttt som det store hjertet som liksom banker for offeret, s viser du med dette innlegget at du er totalt fri for serisitet, og du, p samme mte som den du siterer, mangler de egenskapene som trengs forsvare et offer.

Dere er det dere s mange ganger har hevdet om andre, troll.

Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Citat:
Man har noen damer som blir helt hektet av psykopater som Madsen og Breivik, og n TH. Damer som lar seg lure trill rundt av deres manipulasjoner. Apropo Madsen, hrte p nyhetene n nettopp at han forskte rmme, og holdt en imitert bombe hnden.
Det er jo mange dager siden, han tok psykologen sin til gissel med en pistollignende gjenstand og truet seg ut p den mten, og med et liksom-bombebelte rundt livet.

I forhold til disse damene som svermer rundt snne s har du rett i det, Madsen selv giftet seg jo nylig mens han satt i fengsel.

Det m vre noe alvorlig galt med snne damer.
Dere mangler litt p en krone 👑 hvis dere mener at Madsen-saken har noe felles med denne saken.
Senast redigerad av Havhest 2020-10-24 kl. 20:11.
Citera
2020-10-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Vi har jo sett dine tolkninger av ektepakten.

Her er i sfall vurderinger fra et advokatfirma, som konkluderer med det samme som meg, men som her ble kalt ordsalat (+ diagnoser).

https://advokatwulff.no/ektepakten-m...isabeth-hagen/

"Det kunne sikre selskaper mot skifteoppgjr ved sreie er et legitimt motiv."
Dette er nok sjekket ut fra dag en, ellers hadde ikke ektepakten vrt et tema i det hele tatt. Hadde vrt null tema i s fall. Og det er den jo ikke.
Citera
2020-10-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Dette er nok sjekket ut fra dag en, ellers hadde ikke ektepakten vrt et tema i det hele tatt. Hadde vrt null tema i s fall. Og det er den jo ikke.
Nr du pstr at dette er sjekket ut, s har du ikke forsttt s mye.

Ektepakten har aldri blitt behandlet i en domstol, og det hadde i sfall vrt AEH som ville hatt bevisbyrden.

Det blir jo litt vanskelig n, nr AEH mest sannsynlig er dd.
Citera
2020-10-24, 20:16
Medlem
Citat:

Ektepakten har aldri blitt behandlet i en domstol, og det hadde i sfall vrt AEH som ville hatt bevisbyrden.

Politiet hadde ikke vrt s interessert i den da, hvis det er som du skriver. Med mindre de er amber, som flere her tror🤯
Det er vel grenser for hvor mye man skal sikre selskapet?
Senast redigerad av Ittno 2020-10-24 kl. 20:38.
Citera
2020-10-24, 20:37
Medlem
Citat:
Jeg forstr det og det kan vre du har rett. Jeg tror at hvis noen tr, vil det ogs komme noen temmelig drepende vitneml. Men det krever et helt annet niv av mot, enn stryke ham med hrene.
Edit: Hadde du turt vitne mot TH, og etterp kjre hjem p en mrk skogsvei?

Jeg var for mange r siden vitne i en straffesak. Den tiltalte var beryktet for rus og voldsepisoder. Politiet mente at mitt vitneml kunne vre avgjrende for f tiltalte dmt. Jeg hadde flere korte samtaler med politiet fr rettssaken. Mannen ble dmt. Etter han han slapp ut, ringte politiet flere ganger for hre om vedkommende hadde forskt kontakte meg. Jeg s ikke vedkommende p 3-4 r, men plutselig s jeg ham ved Strmmen Storsenter. Han kom mot meg i full fart, og jeg tenkte det verste. Han ville prate med meg, og jeg foreslo at vi kunne ta en kopp kaffe inne p senteret. Da fortalte han at han ikke bar nag til meg fordi jeg hadde vitnet, og han sa: Dommen fikk meg til tenke meg om. Hadde jeg ikke ftt dette oppholdet, hadde jeg rusa meg ihjel. I dag er jeg rusfri, og er i fast arbeid!

Ja, det vil sikkert vre noen som har negative ting si om TH, han har vrt nringsdrivende i mange tir.
Eks-svogeren har allerede meldt seg som vitne. Blir det rettssak, vil f vite hva som motiverte han til kontakte politiet.
Nei, jeg hadde ikke vrt redd for vitne mot TH.
Jeg tror heller ingen andre har grunn ti vre engstelige. Det som kan skje i en rettssak, er faktisk at vitner som har vrt kilder i media, ikke fremstr spesielt troverdige, eller at disse trekker tilbake vitnemlet, fr rettssaken starter.
Citera
2020-10-24, 20:41
Bannlyst
Citat:

Notatbkene inneholder antakelig nok informasjon til kunne si at ektepakten fremstr som det den er, en ren hevn.
Citera
2020-10-24, 20:43
Medlem
Citat:
Politiet hadde ikke vrt s interessert i den da, hvis det er som du skriver. Med mindre de er amber, som flere her tror🤯
Jeg vet ikke hva du tror jeg skriver, men diskusjonen dreier seg om ektepakten, og hvor vidt den er urimelig, eller kan bli ugyldiggjort.
Politiet kan ikke ta den avgjrelsen, det er bare domstolen som har det mandatet.
N har det seg slik, at det ville vrt AEH som ville hatt bevisbyrden, hvis hun ville bestride ektepakten, og det er umulig hvis hun er dd.

Det strides mellom diverse advokater, om hvor sterkt hun hadde sttt i et slikt tilfelle, og det er umulig forutse hvilken rett hun ville ftt, fr en eventuell dom
.

Slik jeg har sett det, s tror jeg ikke at ektepakten ville blitt tilsidesatt, men jeg tror retten ville funnet den urimelig, pga et langvarig ekteskap, og fordi AEH har tatt et strre ansvar i hjemmet, slik at TH har ftt stort rom for tilegne seg konomiske midler.
Likevel s mener jeg; "at det kunne sikre selskaper mot skifteoppgjr ved sreie er et legitimt motiv."
Men jeg mener at det er urimelig at TH har sreie p huset, og derfor tror jeg, at retten ville srge for at AEH fikk tilkjent et vederlag, enten penger p titalls-millioner eller i det minste familieboligen.

Jeg refererte til et advokatfirma som hadde sett p ektepakten (utifra de opplysningene som er kjent):

https://advokatwulff.no/ektepakten-m...isabeth-hagen/
Senast redigerad av Havhest 2020-10-24 kl. 20:51.
Citera
2020-10-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Jss, fritt for Ritalin?

Registrerer at du er tilbake etter utestenging.
I stedet for argumentere, er det hinting om medisinbruk. Det er ikke lenge siden du la ut et bilde av et dokument. Det er helt greit, men da sladder man selvsagt fdselsnummer.
Er det ikke grenser for tpelighetene dine?
Citera
2020-10-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men kanske det inte var polisfrhr som misstnkt utan vittnesfrhr?
Fast TH eller media kallat det frhr?

Hvis informasjon i Nettavisen stammer fra samtaler med politiet i februar 2020, s kan det ikke ha vrt noe avhr. TH var p det tidspunktet hemmelig siktet, og politiet kunne ikke gjennomfre avhr uten informere TH om siktelsen frst. Det ville i s fall ha blitt et ulovlig avhr. Politiet har nok unngtt beg alvorlige formelle feil.

En annen mulighet er at informasjonen stammer fra avhr av TH fr det ble tatt ut hemmelig siktelse ca juni 2019, og at Nettavisen eller Nettavisens kilder feilaktig oppgir at info stammer fra avhr i februar 2020.

Ellers har det vrt skrevet at politiet har hatt noen uformelle samtaler med TH og eller familien. Muligens for informere om utvikling og fremdrift i etterforskningen. Uten at jeg kan gi noe mer presis info om dette.
Citera
2020-10-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
At ekteskapet hang i en tynn trd 6 r tidligere, har svrt lite bety for status i 2018. Det er helt normalt at det konflikter i et langt ekteskap, og forholdet kan til og med bli sterkere etterp.

At AE skte etter leiligheter kan ogs ha en naturlig forklaring. Hun hadde vel slekt og venner som hun beskte p Gjvik, og nsket kanskje et sted bo i den anledning.
Har du faktiske holdepunkter for en slik anfrsel. Du mener ekteskapet har bedret seg fra 2012-2018 og at aeh bare tyset nr hun fortalte venninne at ekteskapet var turbulent og brutalt. Videre at hun sker leilighet i gjvik for frivillig flytte fra barn og barnebarn og satse p omgang med venninne og fjrne slektninger.
Senast redigerad av LH07 2020-10-24 kl. 21:13.
Citera
2020-10-24, 21:12
Medlem
Citat:
Notatbkene inneholder antakelig nok informasjon til kunne si at ektepakten fremstr som det den er, en ren hevn.
Paret har laget 2 ektepakter i lpet av sitt liv, i begge ektepaktene har AEH undertegnet at TH har sreie p konomisk midler han tilegnet seg via sine selskaper. Det er helt legitimt etter min oppfatning.
I ektepakten som ble laget i 1993, s undertegnet AEH at TH i tillegg hadde sreie p huset.
Hvor vidt dette var en hevn fra THs side kan godt vre, men det gir ikke grunnlag til tilsidesette ektepakten i sin helhet.

Personlig tror jeg retten hadde funnet tilfyningen (sreie av huset) urimelig, og at AEH hadde ftt tilkjent et vederlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in