Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Titta p siffrorna p Arizona. Titta p antalet Republikanska rster p valdagen 2016.
Med 4% prognostiserad vinst fr Trump dr s r den staten mjilgen klar redan dagen innan valdagen.
Hur snt du fram dessa siffror? Det var jmnt senaste valdagen och vill du pst ngot annat nu fr du bevisa det. Just nu r det 3% vinst fr Biden som du kan se p 538.
Jag argumenterar mot hr eftersom andra ocks lser. Jag vet att du r fr korkad fr att trolla s jag vet att detta r din genuina sikt trots att du ftt fakta ett par dussin gnger. Som vanligt har du fel, det finns ingen bias i frtidsrstningen i Arizona.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Arizonas (R) McSally ligger nu jmsides sin Demokratiske kombattant i Arizona och kan d ha hmtat in ver 15% p tv mnader.. Era polls r ett skmt.
Era?
Syftar du p oss som sker fakta eller frsker du undvika att artikulera ngon fantasi om att alla som sker fakta r vnster?
mnet r vidare presidentvalet, inte vad som hnder i senatsval ven om de kan vara intressanta p sitt vis. Tnk om McSally vinner men Trump frlorar? Snacka om frnedring fr er i sekten!
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
PS. Smygaren i Arizona r ju att Demokratiska Latinos hoppat till Trump som i grannstaten New Mexico, d r det storvinst fr Trump i AZ.
Du skriver s frbannat dligt att det r svrt att frst vad du frsker sga. Har latinos i New Mexico gtt ver till Trump? Bevis? Har latinos i Arizona ocks gjort det eller tror du det?
Tolkat utifrn de faktiska ord du anvnder har latinos i New Mexico gtt ver till Trump och i hemlighet har latinos i Arizona ocks gjort det. Du vet p ngot vis att det r s trots att inga siffror visar det.