2020-10-25, 14:42
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
GOP leder med Vote In Person rster, men vart har du bevisen att GOP behver X antal fler Vote In Person rster fr att vinna ver Dems?

Just nu med postrster + Vote In Person rster s leder Dems.

Tom, frst du har helt rtt, med postrster och de f IPEV som Dems har leder de, nu. Fr att kunna lsa ut fortsttningen behver du frst ta fram historik kring hur mnga som rstar p valdagen, ex 2016, 2012. Lgg drtill antalet fler rstberttigade Republikaner i Florida 2020. Gr du det, samt tittar p hastigheten Republikanerna hmtar in Demokraternas frsprng r Florida klart.

Kom ihg Trump vann 2016. Han behver enbart frsvara detta med fler registrerade Republikaner.

En smygare.
Lt oss nu inte glmma att det kan bli mycket vrre n det vi ser nu fr Demokraterna. Man har i 3 mnaders tid skrmt upp folk s till den milda grad ver att g till vallokalerna att man rknar med ett stort bortfall vid vallokalerna i r. Detta OM det sker ger ju Republikanerna en strre vinst i vallokal n 2016. Som sagt ligger ej med i min berkning, men det finns en god sannolikhet, du har vl sett att mnga demokrater spritat snder sina valsedlar innan de lagt dem p brevldan, man har skrmt de sm liven och detta kommer sl tillbaka.
2020-10-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Florida och Texas r klappade och klara ---> de gr till Trump!

Texas ser inte s riktigt bra ut fr Trump men jag skall skrskda det mycket mer. Jag ligger vldigt efter i mina studier, en del polls r inaktuella faktiskt.

Men det finns stater som gr verraskande bra fr Trump. Jag tycker ocks att mnga kulturpersonligheter och artister MOT Trump inte har samma gnista som tidigare och att ta stllning som USA Today och sga vad folk skall rsta p tror jag r mycket kontraproduktivt.
2020-10-25, 14:45
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tom, frst du har helt rtt, med postrster och de f IPEV som Dems har leder de, nu. Fr att kunna lsa ut fortsttningen behver du frst ta fram historik kring hur mnga som rstar p valdagen, ex 2016, 2012. Lgg drtill antalet fler rstberttigade Republikaner i Florida 2020. Gr du det, samt tittar p hastigheten Republikanerna hmtar in Demokraternas frsprng r Florida klart.

Kom ihg Trump vann 2016. Han behver enbart frsvara detta med fler registrerade Republikaner.

En smygare.
Lt oss nu inte glmma att det kan bli mycket vrre n det vi ser nu fr Demokraterna. Man har i 3 mnaders tid skrmt upp folk s till den milda grad ver att g till vallokalerna att man rknar med ett stort bortfall vid vallokalerna i r. Detta OM det sker ger ju Republikanerna en strre vinst i vallokal n 2016. Som sagt ligger ej med i min berkning, men det finns en god sannolikhet, du har vl sett att mnga demokrater spritat snder sina valsedlar innan de lagt dem p brevldan, man har skrmt de sm liven och detta kommer sl tillbaka.

r det verkligen fler GOP registrerade n Dems registrerade? Jag har sett motsatsen.
2020-10-25, 14:47
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
r det verkligen fler GOP registrerade n Dems registrerade? Jag har sett motsatsen.
I USA finns det fler demokrater registrerade n vad det finns Republikaner. Dremot s har Republikanerna knappat in under de senaste fyra ren.
https://www.pewresearch.org/fact-tan...ridavoters_01/
2020-10-25, 14:48
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
I USA finns det fler demokrater registrerade n vad det finns Republikaner. Dremot s har Republikanerna knappat in under de senaste fyra ren.
https://www.pewresearch.org/fact-tan...ridavoters_01/

Det finns vll ingen statistik p hur mnga Dems-vljare vljer GOP och hur ofta GOP samt Dems rstar?
2020-10-25, 14:50
Medlem
Scrip7s avatar
Jag tycker det r intressant att Biden har gtt ut och sagt att Demokraterna rstfuskar, och nd s har det inte blivit mycket skriverier om det. https://thefederalist.com/2020/10/24...rican-history/

"Were in a situation where we have put together, and you guys did it for our administrationPresident Obamas administration before this. We have put together, I think, the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics" Oof
2020-10-25, 14:51
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Det finns vll ingen statistik p hur mnga Dems-vljare vljer GOP och hur ofta GOP samt Dems rstar?
Det tror jag inte. Men ska vi ta Florida som exempel s vann Trump dr 2016. Och nu s har han dels kat bland oberoende frmst latinos, samt att det har blivit fler registrerade Republikaner n vad det registrerats Demokrater s ser det ut som att man har en bra chans. Dock vldigt ppet n s lnge och bara att vnta och se.
2020-10-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Orkade inte ens lsa det du skrev d det uppenbart bara r propaganda och du inte hnvisar till ngot. ses mamma ropar nu. sjas.

Smsta frsk till hrskarteknik jag sett.
2020-10-25, 14:56
Medlem
Citat:
Jag tycker det r intressant att Biden har gtt ut och sagt att Demokraterna rstfuskar, och nd s har det inte blivit mycket skriverier om det. https://thefederalist.com/2020/10/24...rican-history/

"Were in a situation where we have put together, and you guys did it for our administrationPresident Obamas administration before this. We have put together, I think, the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics" Oof

Frutsatt att du r normalbegvad s borde du fatta att han syftar p att man tillsatt en organisation som ska kontrollera (ls: motverka) rstfusk.
2020-10-25, 14:57
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
rasmussen och trafalgar r republikanska pollster. Irrelevanta. FOX NEWS har bland de bsta pollsen
Trafalgar var dock en av de f som frutspdde att Trump skulle vinna 2016.
2020-10-25, 14:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Han menar skert att Trump fuskar, men med tanke p att han talar som en kratta s blir allt fel som han sger.
2020-10-25, 14:58
Avstngd
Uppsnappat nyss p CNN angende polls...

"No point in counting the chickens before they're hatched"..

Och.. vldigt mycket mer fokus p nya Corona cases n p presidentvalet..

Mlstolparna.flyttas varje dag nu... Mycket underhllande.. 😆

Fler n jag som genomskdar CNN och vrig MSM?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in