2020-10-25, 15:00
Medlem
Jag underskte som hastigast hur illa det ser ut fr Trump i Texas och siffrorna r fr inaktuella. Det senaste jag sg var tv underskningar frn perioden 13---20 oktober och det fattar ni vl debattrer hr att nu sysslar vi med aktuella siffror istllet.

Vi hade University of Texas, China-Joe 48% mot Trump 45% men frn samma institut hade vi en annan som visar 46% fr China-Joe och 44% mot Trump.

S fort universitet r inblandade kar min misstro, tminstone om man visar "fel" siffror. Give me that old time religion. Jag r sjlv hgutbildad men stter mig inte p hga hstar fr det som tyvrr yngre mnniskor gr och ser Trumpsupportrar som obildade. Ja glm mitt filosoferande.

Lget i Texas r nog ganska oklart. Jag tror det kommer att klarna dr precis som det nog gr i Florida.
2020-10-25, 15:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
r det verkligen fler GOP registrerade n Dems registrerade? Jag har sett motsatsen.

Vem har psttt detta ?
Republikanerna har fler registrerade 2020 n 2016 jmf Demokraterna, dvs gapet har minskat. Om Biden matchar Hillary 2016 frlorar han. Om Biden har 100.000 fler rster n 2016 frlorar han mot Trumps 2016 siffror!
Biden mste 2020 om siffrorna fortstter i pilens riktning ta 800.000 Republikaner och Undecided fler n 2016 --- frn en kllare i Delaware.
Tror ven du brjar inse det omjliga i detta.

Att d klassa mig som en idiot ;-) nr man inte gjort dessa basala utrkningar ter sig fr mig som idiotiskt. Propaganda om att Trump frlorar Florida kommer hlla exakt till valnatten, drefter har han vunnit Florida.

Samma upplgg gr att sknja i en mngd andra stater.
Veckan som kommer blir kul, kommer bettingbolag och andra att backa frn oddsen? Dom har fusket i OU frn 2016 med sig, dom kan drmed ddfrklara OU 2020...vore kul.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-25 kl. 15:04.
2020-10-25, 15:01
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Frutsatt att du r normalbegvad s borde du fatta att han syftar p att man tillsatt en organisation som ska kontrollera (ls: motverka) rstfusk.
Det r mjligt att han menar det. Men det r dock inte vad han sger.
2020-10-25, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det r mjligt att han menar det. Men det r dock inte vad han sger.

Nej men alla utom du fattar att han pratar om republikanerna.
2020-10-25, 15:06
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Trafalgar var dock en av de f som frutspdde att Trump skulle vinna 2016.

Nej, de oversamplade republikaner som vanligt och lcykas f in en fultrff i Pennsylvania.
Alla kan f rtt ibland, men deras track revord r inte det bsta.
Man mste ha levererat ver tid och inte bara ftt in en enda fulltrff fr att anses vara bra.
De har en felmarginal p i snitt 5,6 % s det r inte en jttebra pollster.
2020-10-25, 15:08
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vem har psttt detta ?
Republikanerna har fler registrerade 2020 n 2016 jmf Demokraterna, dvs gapet har minskat. Om Biden matchar Hillary 2016 frlorar han. Om Biden har 100.000 fler rster n 2016 frlorar han mot Trumps 2016 siffror!
Biden mste 2020 om siffrorna fortstter i pilens riktning ta 800.000 Republikaner och Undecided fler n 2016 --- frn en kllare i Delaware.
Tror ven du brjar inse det omjliga i detta.

Att d klassa mig som en idiot ;-) nr man inte gjort dessa basala utrkningar ter sig fr mig som idiotiskt. Propaganda om att Trump frlorar Florida kommer hlla exakt till valnatten, drefter har han vunnit Florida.

Samma upplgg gr att sknja i en mngd andra stater.
Veckan som kommer blir kul, kommer bettingbolag och andra att backa frn oddsen? Dom har fusket i OU frn 2016 med sig, dom kan drmed ddfrklara OU 2020...vore kul.

Okej. S GOP har frre registrerade n Dems. Men GOP har kat sina registrerade mer n vad Dems har?
2020-10-25, 15:09
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Nej, de oversamplade republikaner som vanligt och lcykas f in en fultrff i Pennsylvania.
Alla kan f rtt ibland, men deras track revord r inte det bsta.
Man mste ha levererat ver tid och inte bara ftt in en enda fulltrff fr att anses vara bra.
De har en felmarginal p i snitt 5,6 % s det r inte en jttebra pollster.
Vad nej? Menar du att de hade fel?

Vi har dessutom sett hur alla vriga institut misslyckats totalt ocks. Bara att vnta och se hur det ser ut efter valet. Inget annat att gra.
2020-10-25, 15:10
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag underskte som hastigast hur illa det ser ut fr Trump i Texas och siffrorna r fr inaktuella. Det senaste jag sg var tv underskningar frn perioden 13---20 oktober och det fattar ni vl debattrer hr att nu sysslar vi med aktuella siffror istllet.

Vi hade University of Texas, China-Joe 48% mot Trump 45% men frn samma institut hade vi en annan som visar 46% fr China-Joe och 44% mot Trump.

S fort universitet r inblandade kar min misstro, tminstone om man visar "fel" siffror. Give me that old time religion. Jag r sjlv hgutbildad men stter mig inte p hga hstar fr det som tyvrr yngre mnniskor gr och ser Trumpsupportrar som obildade. Ja glm mitt filosoferande.

Lget i Texas r nog ganska oklart. Jag tror det kommer att klarna dr precis som det nog gr i Florida.

Universitet BAD - Republikansk pollster GOOD.

DU vljer din egen verklighet. Haha.
2020-10-25, 15:11
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Vad nej? Menar du att de hade fel?

Vi har dessutom sett hur alla vriga institut misslyckats totalt ocks. Bara att vnta och se hur det ser ut efter valet. Inget annat att gra.

Det r en dlig pollster som inte har bra track record. De fick in en fulltrff i Pennsylvania.
Det r itne tillrckligt fr att anses vara bra. Felmarginalen r fr stor p deras udnerskningar.
2020-10-25, 15:11
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Okej. S GOP har frre registrerade n Dems. Men GOP har kat sina registrerade mer n vad Dems har?
Ja det stmmer. Nr det gller Florida s har Republikanerna ftt fler nya rstare n vad Demokraterna har ftt. Vad som ven r intressant r att Demokraterna har tappat bland de oberoende sedan valet 2016 medan Republikanerna ftt en knapp kning bland dem.
2020-10-25, 15:13
Medlem
a must watch!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=xadozjY2lm4
Biden Straight Up SAYS Democrats Running MASSIVE VOTER FRAUD, A Gaffe To End All Gaffes

Fr den som av ngon anledning absolut inte vill se Tim Pool s antar jag storyn finns p Realclearpoltics

Men kolla in storyn!!
2020-10-25, 15:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ja det stmmer. Nr det gller Florida s har Republikanerna ftt fler nya rstare n vad Demokraterna har ftt. Vad som ven r intressant r att Demokraterna har tappat bland de oberoende sedan valet 2016 medan Republikanerna ftt en knapp kning bland dem.

Okej. Det kanske frklarar varfr Trump sger att han ska lmna USA om han frlorar mot Biden och aldrig mer komma till Florida igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in