2020-10-25, 21:34
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Sorry Hindenburg du kan inte det hr. Mail in r klart, Early vote r pgende. Drefter har du Valdagen.
Du har heller ej kommenterat att Gary (Lib) med sina 141.000 rster 2016 som nu inte stller upp kommer ge Trump en knuff.

Arizona r fel stat att brka om, den r solklar Republikanskt.

Fortstter dock att rapportera siffror s ven du s smningom kommer till insikt. Antar att det blir dagen efter valet :-)

Nu ljuger du igen.

Postrster kan komma nda till den 3 november. Det datum du tror betyder ngot annat var sista dagen att bestlla en valsedel.
2020-10-25, 21:35
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nu ljuger du igen. Du vet att det r lika i bda partierna som du kan se hr:

https://results.arizona.vote/2016/Ge...lts-State.html

Du och Nixter knns som tv brder som tjafsar hela tiden, du r storebrorsan som rttar din yngre bror mest hela tiden, men p nt underligt stt s gillar ni nd varandra...
2020-10-25, 21:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Dina fjantiga frsk att manipulera data till trots: Demokraterna har en mycket strre ledning nu n ngot parti hade 2016. Demokraterna r lngt ver eventuella vertag fr Republikanerna i vallokalen.

Halmstrn, du letar halmstrn. Men du, lt oss titta p de mest knda demokratiska countys i Florida:

1. Miami Dade har nu blivit Republikanskt...
2. Palm Beach var fortfarande demokratiskt men med bara 1600 rster sist jag tittade
3. Demokratiska counties som Osceola och Orange r nu mindre demokratiska
4. Till och med Duval har nu bara en skillnad p 6400.

Men ta inte mitt ord fr detta (obviously) klicka sjlv, stll markren p respektive county s ser du JOE IS DONE sajten ger en utomordentlig verblick.
https://joeisdone.github.io/florida/
2020-10-25, 21:37
Medlem
Fr denna gubbe rtt igen eller tar han fel?

Professor Bela Stantic tippet 49 av 50 stater korrekt i 2016, foruts Brexit og traff 100 prosent i fjorrets australske valg. N har han sett p presidentvalget i USA.

Demokratenes Joe Biden leder stort over president Donald Trump p meningsmlingene foran presidentvalget 3. november - akkurat som Hillary Clinton gjorde i 2016.

Som kjent slo ikke meningsmlingene til det ret - og det tror professor Bela Stantic de heller ikke kommer til gjre i r.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dat...inner/72989094
2020-10-25, 21:40
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Halmstrn, du letar halmstrn. Men du, lt oss titta p de mest knda demokratiska countys i Florida:

1. Miami Dade har nu blivit Republikanskt...
2. Palm Beach var fortfarande demokratiskt men med bara 1600 rster sist jag tittade
3. Demokratiska counties som Osceola och Orange r nu mindre demokratiska
4. Till och med Duval har nu bara en skillnad p 6400.

Men ta inte mitt ord fr detta (obviously) klicka sjlv, stll markren p respektive county s ser du JOE IS DONE sajten ger en utomordentlig verblick.
https://joeisdone.github.io/florida/

Hur vore det om du gick p verkliga rster. Du har gjort klart att du gr p vljarregistreringar s du vet att i Miami-Dade leder Demokraterna med 50 000 rster.

Din jvla Joe is done r ointressant. Kolla den officiella siffran

https://countyballotfiles.floridados...ts/PublicStats
2020-10-25, 21:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Nu ljuger du igen.

Postrster kan komma nda till den 3 november. Det datum du tror betyder ngot annat var sista dagen att bestlla en valsedel.

Att man snder in en valsedel sent r ngot helt annat n att det r ett stort flde, det borde tom du acceptera. Det du pratar om r efterslntare, momentum r i Early Vote nu och fram till valdagen.

Demokraterna har varit mycket nogranna med sina frhllningsregler till sina trupper. Posta rsten, kom inte till vallokalen den r Corona infst och skicka in rsterna kvickt, ligg inte p dem. Ls sjlv p deras twitter: https://twitter.com/TheDemocrats/sta...72730260574208
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89

Professor Bela Stantic tippet 49 av 50 stater korrekt i 2016, foruts Brexit og traff 100 prosent i fjorrets australske valg. N har han sett p presidentvalget i USA.

Demokratenes Joe Biden leder stort over president Donald Trump p meningsmlingene foran presidentvalget 3. november - akkurat som Hillary Clinton gjorde i 2016.

Som kjent slo ikke meningsmlingene til det ret - og det tror professor Bela Stantic de heller ikke kommer til gjre i r.

Dags att kalla in blckfisken Paul. Han tippade ju rtt flera gnger under VM i Sydafrika.
Medlem
Ett hastigt svep p youtube och jag sg att trtte China-Joe mttes av Trumpiga anhngare som uppmanade honom att "go home Joe".

Man ser Trumpanhngare verallt. Enorma rallies (nja inte som rda armn direkt) men tjockt med folk. Det verkar ocks som om den amerikanska livsstilen rder med olika fordon och det gasas friskt.

Det r verkligen entusiasm.

Jag frstr vl att dom som rstar mot Trump inte har ngon entusiasm, dom har vl nog med att lsa sina lxor p universiteten.
Det r s slende hur glada Trumpanhngarna r och vilken enorm entusiasm Trump mtts av, och det r slende att se hur China-Joe vantrivs som folkledare, hur trttheten sprider sig bland Demokraterna.

Deras enda ml verkar fortvarande vara att f bort Trump, inte att ge hopp och framtidstro. Obamabomba hade ju i vart fall lite ider och talekonst, Jag frstr inte hur China-Joe skall kunna vinna. Pollsen kan inte vara korrekta.
2020-10-25, 21:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89

Vi fr se, folk trodde att underskningarna hade fel infr det svenska valret men de hade ganska s rtt den gngen, s det r inte helt omjligt att de har rtt denna gng i USA.

Men d det inte r ett normalt valr s gr det genuint inte att avgra hur folk kommer eller redan har rstat.
2020-10-25, 21:43
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Att man snder in en valsedel sent r ngot helt annat n att det r ett stort flde, det borde tom du acceptera. Det du pratar om r efterslntare, momentum r i Early Vote nu och fram till valdagen.

Demokraterna har varit mycket nogranna med sina frhllningsregler till sina trupper. Posta rsten, kom inte till vallokalen den r Corona infst och skicka in rsterna kvickt, ligg inte p dem. Ls sjlv p deras twitter: https://twitter.com/TheDemocrats/sta...72730260574208

Du griper efter halmstrn. Hur du n vrider och vnder p det r inte postrstningen ver och den r en klar majoritet fr Demokraterna.
2020-10-25, 21:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ett hastigt svep p youtube och jag sg att trtte China-Joe mttes av Trumpiga anhngare som uppmanade honom att "go home Joe".

Man ser Trumpanhngare verallt. Enorma rallies (nja inte som rda armn direkt) men tjockt med folk. Det verkar ocks som om den amerikanska livsstilen rder med olika fordon och det gasas friskt.

Det r verkligen entusiasm.

Jag frstr vl att dom som rstar mot Trump inte har ngon entusiasm, dom har vl nog med att lsa sina lxor p universiteten.
Det r s slende hur glada Trumpanhngarna r och vilken enorm entusiasm Trump mtts av, och det r slende att se hur China-Joe vantrivs som folkledare, hur trttheten sprider sig bland Demokraterna.

Deras enda ml verkar fortvarande vara att f bort Trump, inte att ge hopp och framtidstro. Obamabomba hade ju i vart fall lite ider och talekonst, Jag frstr inte hur China-Joe skall kunna vinna. Pollsen kan inte vara korrekta.

Mycket av det hnger nog ihop med att de som tnker rsta p Biden gr det fr att de vill bli av med Trump samt att jag tror nog att alla som r de minsta serisa eller vuxna faktiskt vet att Biden bara sitter i max 4 r fr att sedan frlora till en sansad Republikan (svida partiet inte har imploderat).
2020-10-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Mycket av det hnger nog ihop med att de som tnker rsta p Biden gr det fr att de vill bli av med Trump samt att jag tror nog att alla som r de minsta serisa eller vuxna faktiskt vet att Biden bara sitter i max 4 r fr att sedan frlora till en sansad Republikan (svida partiet inte har imploderat).

Ibland lter du som den enda vuxne i rummet. Du kan ha rtt i vad du sger. Vi sitter alla hr och spekulerar.

Jag r p s gott humr ikvll s jag gr in p den "frbjudna" sajten ja den heter vl "Joe is done"!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in