2020-10-26, 20:49
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Du r urtypen fr den typ av mnniska som gr att folk kommer g man ur huse fr att rsta p Trump.

Hll dina knslor i styr. Jag diskuterar utifrn fakta. Jag har inte heller ngon ledande position i ngot civiliserat land. Du r uppenbart dligt uppdaterad p hur Covid-19 bekmpas jorden runt utom i Sverige och bland trumpsters.

Som av ett mrkligt sammantrffande har Trumps siffror kraschat efter att det visar sig att hanteringen av Covid-19 av den federala nivn r urusel.
2020-10-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det r bara ljligt att pst att massmten runt om i USA inte betyder ngot fr att AFS fick frre n rster n vad mnga trodde p flashback. En bttre liknelse r vad som hnde i USA 2016 dr Trumps vs Hillarys mten fick mnga att ifrgastta om pollsen och landslide-rubrikerna verkligen stmde. Hade Biden haft varenda flygplats i USA full oh Trump sttt svamlat infr 5-6 personer s hade Zombie-sekten hr p forumet blivit alldeles till sig.

Det r onekligen underhllande:
https://www.youtube.com/watch?v=y5KNJrt_DTo

och lt oss konstatera att Trump har en jvligt skn humor.
2020-10-26, 20:54
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det r onekligen underhllande:
https://www.youtube.com/watch?v=y5KNJrt_DTo

och lt oss konstatera att Trump har en jvligt skn humor.
Haha verkligen. Den reklamen har satt sig . Fr mig r Sleepy-Joe dd och Zombie-Joe det som lever vidare.
2020-10-26, 21:11
Medlem
TextTvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det var inte det vi pratade om. Vi pratade om hur Afs-sekten trodde att deras massmten visade att de hade framgng.

Men rligt talat. Om nu inte kampanjande och stora rallies har ngon effekt p opinionen, hur kommer det sig d att alla tidigare kandidater har gnat sig t detta genom historien. Det vore ju att kasta pengar i sjn enligt din logik.

Sjlvklart spelar det roll att Trump drar fulla hus med entusiastiska hrare land o rike runt samtidigt Biden sitter i sin kllare. Exakt hur mycket det kommer att hjlpa Trump r svrare att bedma, men att det gr skillnad r sjlvklart.
2020-10-26, 21:12
Medlem
SuperVitings avatar
Det jag finner riktigt mrkligt r att alla mtningar ger enormt vertag fr Biden, nd r det helt folktomt i alla klipp dr han talar till folket? Borde inte han ha en massa hrare med tanke p prognoserna? Trump har fullsatt s fort han nrmar sig en mikrofon, det finns klipp dr t.o.m. Bidens publik bestr av Trumpfans som kommit dit fr att hna honom.

Varifrn kommer alla dessa Bidenfans i mtningarna?
2020-10-26, 21:14
Medlem
sebastian_s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=0kWECC-pvVU

En intressant detalj som har uppmrksammats tidigare r att de hr mtena ofta inte r i de strsta stderna. Dagens rally i Pennsylvania r i Martinsburg med 18 000 invnare. Det gr en publik p nra tusen beskare vldigt imponerande. Och ja avstnden i USA r stora. Det r 2h till Pittsburgh respektive harrisburg och 3h till Philadephia
2020-10-26, 21:16
Medlem
Det r nog lite tur fr China-Joe och Dems att s mnga har frtidsrstat. Det lr vara uppt 60 miljoner nu och ungefr 150 miljoner eller 160 miljoner berknas rsta.

Jag sger det fr vid varje framtrdande verkar China-Joe svagare och svagare, har svrt att f fram orden. Man lyckades dock preparera honom till debatten men ven dr lmnade han blottor som kostar honom rster i Pennsylvania.

Bettingsajterna r ingen viktig indikator men idag sjnk det fr Biden frn frst 66,4 till 65,9 och alldeles nyligen sjnk det till 64,6. Det brjar nu bli en kraftig nedgng.

Man ser dock ingen motsvarande uppgng fr Trump, det cirklar runt 34,5 och 35,1 idag

China-Joe nr inte ut medan samtidigt Trump trampar p ganska bra nu. Frgan hur mnga oskra vljare han tar bara, jag tror att han frsker mobilisera dom Trumptrogna till att rsta, att inte vlja soffan.
2020-10-26, 21:16
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv
Men rligt talat. Om nu inte kampanjande och stora rallies har ngon effekt p opinionen, hur kommer det sig d att alla tidigare kandidater har gnat sig t detta genom historien. Det vore ju att kasta pengar i sjn enligt din logik.

Sjlvklart spelar det roll att Trump drar fulla hus med entusiastiska hrare land o rike runt samtidigt Biden sitter i sin kllare. Exakt hur mycket det kommer att hjlpa Trump r svrare att bedma, men att det gr skillnad r sjlvklart.

N,
nu var det vl inte det riktigt vad det hr handlade om. Det r mycket mjligt att det gr bttre fr Trump med massmten n utan - men all data sger nd att han fr storstryk.

Dessutom r det massmtenas existens kontra bristfllig nrvaro p den andra sidan som brjade diskussionen. En motstndarsida som vet att det pgr en pandemi.

I sammanhanget r det tydligt inte nog med massmten och visar framfr allt uppenbart inte att Trump vinner.
2020-10-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Haha verkligen. Den reklamen har satt sig . Fr mig r Sleepy-Joe dd och Zombie-Joe det som lever vidare.

Tror att mnga missar humorn och det goda humret hos de fljer Trump. Vnstern r alltid arg och vldsam medan Trump-anhngare skojar och njuter av tillfllet.

Redan dr ser man t vilket hll det lutar.
2020-10-26, 21:19
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det jag finner riktigt mrkligt r att alla mtningar ger enormt vertag fr Biden, nd r det helt folktomt i alla klipp dr han talar till folket? Borde inte han ha en massa hrare med tanke p prognoserna? Trump har fullsatt s fort han nrmar sig en mikrofon, det finns klipp dr t.o.m. Bidens publik bestr av Trumpfans som kommit dit fr att hna honom.

Varifrn kommer alla dessa Bidenfans i mtningarna?

Mtningarna uppvisade sin trovrdighet 2016 tycker jag. Alla var totalt vertygade om Trumps frlust och hnskrattade t honom. Kndisar i mngder. Man borde vara lite mer frsiktig och osker p sig sjlv denna gng.

Jag trodde att Biden lg ordentligt i verkant men jag tror han kan ha begtt ett fatalt misstag nr han i sista debatten ganska klumpigt uttryckte sig om avskaffandet av oljeindustrin. Det kan vara ddsstten i 3 st swingstates dr oljeindustrin r viktig.
2020-10-26, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Nej.

Det r Corona och bara kompletta idioter gr p stora valmte
2020-10-26, 21:26
Medlem
OliverCromwells avatar
Biden stller nu in samtliga evenemang fram till valet.

Allts har Biden i praktiken avslutat sin valkampanj.

Varfr gr han s?

Har han redan tagit ut segern i frvg?

https://www.youtube.com/watch?v=qxpTOvihjkw

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in