2020-10-27, 17:29
Medlem
Davys avatar
Citat:
They (his handlers) ripped Sleepy Joe off the stage yesterday when he got lost in a mental fog. A disaster. Very little reporting on this!
https://twitter.com/realDonaldTrump/...928839681?s=19

Hr r klippet. Helt otroligt. Vilket jvla vansinne.
https://twitter.com/Breaking911/stat...648692224?s=19

Trump rally i Michigan snart!
2020-10-27, 17:30
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Nh! Vill man t makten? Det var vl det mest sjlvklara jag lst i trden...Ja, frutom desinformationskampanjen d sklart.

(FB) Presidentvalet 2020
(FB) Presidentvalet 2020

Skynda posta nu! Du r ju s frbannat ivrig med att fylla trden med fluff luft!

Du verkar precis som Biden ftt en "mental fog".
2020-10-27, 17:31
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Du verkar precis som Biden ftt en "mental fog".
Va!?
2020-10-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha! Rasmussen svngde till bidens favr.Nu tar jag itnedenp allvar d det r en propagandapoll men det tyder ju p att Trumpetens debatt inte svnger opinionen i ngon mtning. Verkar inte som Hunter Biden phittet eller Olje-gate biter p vljarna.

https://www.rasmussenreports.com/pub...se_watch_oct27

Ja oljegate ja, Biden sa att det skulle fasas ut till frmn fr vettigare saker. Inte att han skulle stnga ner ngot i mars men det r kanske den talkingpoint de tror att de kan f ut ngot av.
2020-10-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
https://twitter.com/realDonaldTrump/...928839681?s=19

Hr r klippet. Helt otroligt. Vilket jvla vansinne.
https://twitter.com/Breaking911/stat...648692224?s=19

Trump rally i Michigan snart!
Nr Demokraterna har vunnit presidentvalet s inleds operationen Remove Joe Biden. Inte en chans i helvetet att de lter honom bli president.

Det ska bli kul att se all media som nu r anti-Trump och inte ltsas om att Biden r korrupt och dement, s fort valet r ver kommer brja gna sig t seris journalistik kring Joes kognitiva svrigheter och mrkliga affrer med det kinesiska kommunistpartiet.
2020-10-27, 17:46
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nr Demokraterna har vunnit presidentvalet s inleds operationen Remove Joe Biden. Inte en chans i helvetet att de lter honom bli president.

Det ska bli kul att se all media som nu r anti-Trump och inte ltsas om att Biden r korrupt och dement, s fort valet r ver kommer brja gna sig t seris journalistik kring Joes kognitiva svrigheter och mrkliga affrer med det kinesiska kommunistpartiet.

Exakt.

De kommer sitta i media i januari och sga med medlidande: "Ja, det har visat sig efter valsegern att Biden inte mr bra. Inget hade kunnat frutse denna tragiska utveckling. Vi tnker p Joe och hans familj."
2020-10-27, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ja oljegate ja, Biden sa att det skulle fasas ut till frmn fr vettigare saker. Inte att han skulle stnga ner ngot i mars men det r kanske den talkingpoint de tror att de kan f ut ngot av.
De verklighetsfrnvnda Republikanerna tror oljan rcker fr evigt och r hllbart.
2020-10-27, 17:52
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Vad dillade du om krig fr??? du visste inte vad Loose cannon betydde, hnshjrna.

👆 Byt ut, den hr botten r trasig.
2020-10-27, 18:00
Medlem
Om man tittar p racet i Florida och Pennsylvania s nrmar sig Trump fr varje dag och fr varje timme, jag tnker d p pollsen.

Sammanvgning av bde goda som onda OU ger China-Joe en ledning med 49,0% mot 47,8 i Florida. En liten ledning med 1,2% och ni inser nog hr att snart r Trump ikapp och frbi.

I Pennsylvania nrmar sig Trump lite lngsammare, China-Joes ledning r 49,6% mot 45,8%, det r 3,8% och det ts in dag fr dag.
Det ser ut som om Trump kommer att ta ven Pennsylvania.
2020-10-27, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
S med andra ord anses Biden vara en betydligt mer osannolik vinnare? Frvirrande.

Nej men han har 63,8% chans att vinna och han sjunker. Men betting r inte rstning. I verkligheten r det jmnare, enligt min mening.
2020-10-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Valet kommer att st mellan krlek och hat, och vilket som r starkast. Folkets krlek respektive hat till Trump. Lite ironiskt mste man sga - Love Trumps Hate

r den andre snubben kvar i tvlingen frresten?

Han har vl framtrtt i Pennsylvania eftersom han hller p att tappa den staten. Han har ett litet frsprng dr men det hller p att tas in.
2020-10-27, 18:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej men han har 63,8% chans att vinna och han sjunker. Men betting r inte rstning. I verkligheten r det jmnare, enligt min mening.
Jag frstr nu, jag lste fel och trodde du menade odds. Clinton uppskattades ju ha 90+% chans p sjlvaste valdagen, s det sger inte s mycket. OU verskattar och det pverkar i sin tur vad folk tror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in