2020-10-28, 05:41
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Frnekar vart jag str ngonstans? Gav lite reflektioner runt huvudkandidaternas valmten i ett val jag inte fr rsta i. Rtt harmlst, faktiskt. Har dock mrkt att om man rkar vara s ofrskmd att inte hylla allt som rr Trump lngst hela spektrumet s klickar det hos vissa.

Vet inte fullt ut varfr men ibland kanske det har att gra med att de sjlva uppfattar Trump som en gud. Lever i tron att alla har samma frhllningsstt till politiker. Ur egen sjlvknnedom stller sig vertygade om att hdaren lika skoningslst puritanskt mste avguda allt som d rr Biden istllet.

S kan vi inte ha det. Mste dock erknnas att lite slng av politisk fundamentalism ven drabbat mig eftersom kritik mot Thomas J. Whitmore - min amerikanska favoritpresident - faktiskt skulle krnka mig ngonting frfrligt.

Lste du hela mitt inlgg s insg du nog att det var fga allvarligt. Du tar dig sjlv p allvar, det gr inte den amerikanska populationen. Ingen tar sig p s stort allvar som du gr. Svart, vit, gul eller CP-skadad.
2020-10-28, 06:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Du mste vara en av de sista kvarvarande sektmedlemmarna som tror att Sleepy Joe kommer att vinna mot Donald J Trump.

Jag rekommenderar att du fljer amerikansk media och tar del av den rda vgen som skljer ver USA.

Missat att jag kontinuerligt sger "om"?

Som sagt man ska aldrig ta ut segern i frskott och om Biden vinner, vad r din plan d?
2020-10-28, 06:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Jag tycker att Bobulinski gav ett mycket serist och rligt intryck i sin intervju med Tucker Carlson. Crackhead Hunters crackrkandes pedofilorgie r av ngot underordnad betydelse. Visst, han utstter pappa Joe fr potentiell utpressning inte bara fr sina perversa sexorgier, men framfrallt r det hela familjens mycket suspekta affrer med utlndska aktrer som r den springande punkten och en rejl skerhetsrisk fr USA.

Korruptions anklagelserna har dock ett problem och det r att Putin sjlv sger att han inte kunde hitta ngot som visar p korruption kopplat till Biden.

Men Putin r vl Deepstates Globalism eller vad tusan ni tror p nufrtiden
2020-10-28, 06:34
Medlem
groovesnuss avatar
Hoppla, nu brjar ljuset g upp ven p Pravda

https://www.foxnews.com/politics/coo...-biden-victory

Fox News:
Time to 'sound the alarm' on Biden's likely victory
2020-10-28, 06:38
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du verkar inte riktigt frst det du pratar om. Jag har varit i Kalifornien tv gnger. Jag hller fortfarande San Diego som min drmstad, trots all vnsterblivenhet. Men den liberala drmmen har blivit till kaos och skit.

Jag frstr inte varfr du inte frstr. Frstr du inte att jobbar du med IT r Kalifornien/Seattle den mest trvrda platsen att vara i hela vrlden frstr du ingenting alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Om man inte kan acceptera verkligheten s har man problem.

Jag r inte intresserad av dina diagnoser.

Det r uppenbart du som inte vill acceptera att Kalifornien r en attraktiv plats fr folk med just din yrkesprofil. Kom ver det nu. Vi vill diskutera utifrn verkligheten.
2020-10-28, 07:16
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hr r den upplaggd i full. En intervju ALLA MSTE SE!

https://youtu.be/uAfvjtC6HPg

Tntig intervju fr att lura WT. Vilket alla med lite hjrna fattar.
2020-10-28, 07:22
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Massor av tomma platser i bakre delen av Trumps rally i Michigan. Ser inte bra ut alls. Jag undrar om det ens r 1000 pers dr. Nr USA's president kommer.

Det ljliga r att hela scenarrangemanget r gjort fr att det ska se ut som det r s mycket pers som mjligt. Bakom Trump s r det tv stycken branta lktare med ngra hundra pers p varje. Sen r det folk framfr Trump, p marken. Men det r inga motsvarande hga lktare som r vnda mot Trump.

Mste framst som ganska sjukt fr de som r dr och hamnar p dessa lktare bakom Trump. Knslan r ju att de r dr som ren inramning.

Allt handlar om att bedra och lura. Att frm tittare att knslomssigt tro att fler stder Trump.
2020-10-28, 07:24
Medlem
Nixters avatar
Wisconsin & Michigan update

Republikanerna leder antalet returnerade rstsedlar mot Demokraterna totalt i EV-Early Vote dvs man slr samman vote-by-mail och IPEV, In Person Early Vote.

Notera att i dessa stater skall Creepy Joe ha 3 till 1, och ett massivt vertag just nu. Han ligger under redan i EV!

Klla Targetsmart

Weblnk:
https://pasteboard.co/JxH98QC.jpg
2020-10-28, 07:36
Medlem
arbetets avatar
Two movies, one screen:

Trump & Biden kampanjar (video):

Geoff Pilkington
@geoffpilkington
2 movies / 1 screen. Literally.
https://twitter.com/geoffpilkington/...856279554?s=20
2020-10-28, 07:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Allt handlar om att bedra och lura. Att frm tittare att knslomssigt tro att fler stder Trump.

Ja, den idn kr ju sannerligen inte Biden p sin Amerikat turn. Ha ha.
2020-10-28, 07:47
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Jag sade tisdag eller Onsdag fr en vecka sedan. Jag tror detta kan ns med ngon dags frskjutning, dvs Onsdag Torsdag, vi fr se imorgon. Tycker jag r en ganska s god prognos. Bttre n DN, SvD och alla andra Svenska tidningar. host host.

Trump leder Florida nu enligt aftonbladet, frskte f med lnk, men det ligger i den dr som uppdateras och vet inte hur jag fr direktlnk. fr er som vill leta:

https://www.aftonbladet.se/usa-val-2...arna.dwsDscL0l
2020-10-28, 07:48
Medlem
Sonnenwendes avatar
Joe Biden r absolut inte fr gammal och senil fr att leda USA😂

https://mobile.twitter.com/TeaBoots/...90906360000519

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in