Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Jag r ledsen, men du r en riktigt, riktigt sjuk mnniska.
Vem eller vilka menar du, skall avgra vilka som r "sunda mnniskor" som fr stta sig ver de folkvalda representanterna? Du pratar om ett pbelvlde, dr den som tillskansar sig makt eller vapen ger rtt att styra ver resten.
r det du och dina QAnnon kompisar som skall bestmma vilka som med vapenmakt skall f styra ver oss andra, ven om vi skulle rka vara i majoritet?
Detta r att terg till Stenldern, och har inte i modern tid att gra.
Du vet ingenting om mig, jag r en stark motstndare till Antifa, AFA eller vad nu detta pack kallar sig nu fr tiden. Jag r ocks en mycket stark motstndare till Syndikalism, Kommunism och Anarkism. Gllande BLM s r jag fr lika rttigheter fr alla oavsett ursprung och religion, frutsatt att dessa r villiga att gra rtt fr sig i det system de lever och verkar. Jag r emot den minoritet av vldsverkare som alltid gmmer sig i strre protestgrupper likt BLM. Jag tycker vidare att det r BLMs ansvar att rensa ur dessa individer nr man protesterar och demonstrerar under BLMs "paraply".
Men jag r ocks motstndare till de p den yttersta hgerkanten, som upptrder likt den yttersta vnstern. Jag har ingenting till vers fr den milis som i Trumps namn eller i protest mot regelverket runt Pandemin, utgr ett hot mot den amerikanska demokratin och exempelvis konspirerar fr att kidnappa en demokratiskt vald Guvernr, s som i Michigan. Vi har sett dessa brunskjortor marschera p Europas gator tidigare, och vill inte uppleva det igen, varken i USA eller hr i Europa.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Frhoppningsvis placerar Trump dina ANTIFA- och BLM-vnner i ett nybyggt omskolningslger s smningom. Ni har med era plundringar och skvlingar visat er sanna fascistiska natur och br inte tilltas springa runt och stlla till med mer skada.
Sdana som ni tillts springa runt p 30-talet och det vet vi ju hur det slutade.
Stder man Biden s stder man ANTIFA och BLM - och Defund the Police. Ni har inte tagit avstnd frn dem, allts stder ni dem. Du pstr hr att du inte stder dem, men du stder helhjrtat en presidentkandidat som vgrar ta avstnd frn dem. Trump har tagit avstnd frn vit makt, men Biden har inte tagit avstnd frn extremvnstern inom sitt eget parti. Frmodligen avlnar han dem under tcket med pengar som han ftt frn Ryssland. Vi vet sedan tidigare att Putin sttt BLM i USA med pengar.
Du pratar rttfrdigt om stenlder samtidigt som dina meningsfrnder plundrar, brnner och skvlar i USA. Din presidentkandidat tar inte avstnd frn det, och t o m, mest sannolikt, finansierar han det ocks. Du str allts fr stenlder. Jag str fr motstnd mot primitiv stenlder och stenldersaktivister.
----
Ett litet gng galningar har allts planerat att kidnappa en guvernr. Vad har det med ngonting att gra? Var det p Trumps order? Har han backat detta? Kanske var det Biden som betalade dem, vad vet vi om det innan saken r utredd och klar?
Edit: Naturligtvis str jag fr lika rttigheter och skyldigheter fr alla sktsamma medborgare oavsett hudfrg. BLM har dremot visat sig vara en omogen och kontraproduktiv organisation, och det r drfr jag tar upp dem som ett hot mot samhllet.