Citat:
Ursprungligen postat av
FinnUrlig
OK,takk for svar ihvertfall :-) Eg e heilt enig i at ein kan se seg blind p egen teori,kan minna om feilsking p bilar,for dei s har det som hobby.Men eg syns det e litt irriterande at TT ikkje kan innrmma at NKE I DET HEILA TATT E MISTENKSOMT.Liksom ingen ugler i mosen feelings dei... Fishy? Neeeeeei d,heeeeeeeeeeilt normalt alt der igrden.Det e sanneligt ikkje mange uskyldige s benytte seg av retten te holda kjeft og nekta avhr.Ka e du redde for d egentligt?Hvis du vett du sjl e uskyldige s ska det mje te snakka p seg vanntette bevis imot seg sjl.Har det nken gong i historien skjedd,egentligt? Det m bare bety at du har nke skjula.Sannsynligheten for det e ihvertfall hinsides stor.
Da m jeg gjenta ting jeg har skrevet tidligere.
Husk at TH er en traust gammel gubbe, uten nevneverdig utdannelse.
Han har sikkert ikke lest en eneste bok de siste 20 rene.
Men han tror p kirke og fedreland, og han tror at politiet er oppriktig interessert i oppklare saken.
Plutselig finner han ut at politiet har lurt ham.
De har sagt du har status som fornrmet, men s viser det seg at de er sikre p at han er en konedreper.
Ikke srlig merkelig om han sier: Ikke faen om jeg gidder snakke mer med dere.
P toppen av det hele viser det vi har sett fra forhr at politiet snakker med ham for forske stable p plass et motiv. De vrir og vender p alt han sier.
Og, som om det ikke var nok, de bruker mot ham at han har forskt hjelpe dem, og sikter ham for villedning.