Citat:
Ursprungligen postat av
winningfeast
Jag hller med dig och det verkar som att fokus p dem sista dagarna kommer vara just p Pennsylvania fr Trump kampanjen, om han tar hem Pennsylvania d kommer han att vinna valet, knns som att Florida just nu ligger rtt bra till fr Trump's tervalskampanj, knner mig ganska sker att han vinner Florida (baserat p opinionsmtningar, early-voting advantage, m.m) och som vi vet sen tidigare val s r Florida rtt bra p att sp vem som kommer sitta i vita huset dem nstkommande fyra ren.
Sen r det inte omjligt att han terigen vinner dem alla rust-belt delstaterna (inklusive Minnesota) men jag tror fokuset fr kampanjen r att skra att han vinner valet, vilket han gr om han vinner Pennsylvania, m.fl.
Han tar ltt Penn state. Antal nya republikanska voter registration Jmfrt med demokraterna dr indikerar detta starkt. Liksom i Florida. Det ser ganska positivt ut fr Trump i alls swing states.
Han har dessutom mer sympatier bland svarta och latinos nu n sist. Knns som folk som vl tagit steget till Trump sllan gr tillbaka till dems. Polls betyder inte mycket, men Trump knappar in snabbt och leder till och med i vissa.
Men det finns sen enorm tyst massa som media inte klarar att kartlgga. Kanske mer n 2016.
S jag kan inte i min vildaste fantasi frestlla mig att Biden vinner faktiskt. Jag fr inte ihop det. Desto mer jag grver desto mer vertygad blir jag. Jag tror till och med han kommer vinna ganska stort.