2020-10-31, 20:05
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
400 pers i en strm p YT dr trump ska tals OM 2 timmar! 1000 pers p en strm dr Biden och Obama pratar just nu!

Ngot r fan knasigt! Kan det vara samma Trump fans som reser med han till varje Rally?

Fattar inte hur han kan dra s mkt folk

Oavsett vad man tycker om honom politiskt eller ens hans personliga egenskaper, s r han bokstavligt talat vrldens mktigaste man, och dessutom ganska karismatisk och originell. S jvla konstigt kan det nog inte vara.

Men youtubes algoritmer favoriserar garanterat Biden. Tror ven tittarsiffrorna friseras en hel del. Alla sociala medier, skmotorer och halva internet drivs av vnsterliberaler frn Silicon Valley. Det r inget nytt. Tillsammans med MSM r det konstigt att Trump ens r president. Men det sger en helt del.
2020-10-31, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det var vrst vad pacifistiska republikanska sympatisrer blivit helt pltsligt. Obamas fregngare var ju inte precis frmmande fr att starta krig p tveksamma grunder

Jag bryr mig inte speciellt mycket om valet mnjag sga. Jag vill ha s lite krig i vrlden som mjligt. I mitt liv fr grna alla vita amerikanare flytta hem till europa igen och s bygger vi den kapitalistiska drmmen hr istllet.

Jag r PRO europa inte pro usa oavsett vem av dom som vinner.
2020-10-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Oavsett vad man tycker om honom politiskt eller ens hans personliga egenskaper, s r han bokstavligt talat vrldens mktigaste man, och dessutom ganska karismatisk och originell. S jvla konstigt kan det nog inte vara.

Men youtubes algoritmer favoriserar garanterat Biden. Tror ven tittarsiffrorna friseras en hel del. Alla sociala medier, skmotorer och halva internet drivs av vnsterliberaler frn Silecon Valley. Det r inget nytt. Tillsammans med MSM r det konstigt att Trump ens r president. Men det sger en helt del.

Trump r riktigt rolig nr han snackar. Jag fljer ett gng p olika sociala plattformar och det mrkliga r att dom som har ett par 200-300 k fljare som r pro trump dom dyker inte upp i mitt flde lngre nr dom postar nytt. Speciellt p instagram. Mycket skumt.
2020-10-31, 20:09
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chucky991
Den hr trden kan anvndas i framtiden fr att studera filterbubblor och kognitiv dissonans.

Felen i hur man viktar rster i frra valet har rttats till av opinionsinstituteten.
All statistik pekar p att Biden vinner och frmodligen med en rejl marginal.

Det r antal rster som betyder ngot, inte hur entusiastiska ngra r p ett valmte eller vad din favorit youtube stjrna sger.

Det blir lite som att frska diskutera med religisa. Oavsett vilken fakta som presenterades s tolkar Trump supporterna det utifrn sina knslor istllet fr verkligheten.

Jag lmnar nu den hr trden men kommer citera det hr inlgget nr Trump frlorar med rejl marginal om ngra dagar.

Jag vgrar tro att amerikanerna rstar fram en kriminell, halvt dement gubbe p snart 80, Sleepy Joe that is.

N, amerikanska folket kommer ge Trump 4 r till. Han r inte perfekt, men i jmfrelse med sleepy Joe r Trump en ledare i hgsta ligan, medan Joe spelar i grdsgrdsserien.
2020-10-31, 20:10
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Det var vrst vad pacifistiska republikanska sympatisrer blivit helt pltsligt. Obamas fregngare var ju inte precis frmmande fr att starta krig p tveksamma grunder

Trumps bas r f.d. demokrater, medan de krigshetsande neokonservativa r numera Demokrater. John Bolton, Lincoln project etc.
2020-10-31, 20:10
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Jag bryr mig inte speciellt mycket om valet mnjag sga. Jag vill ha s lite krig i vrlden som mjligt. I mitt liv fr grna alla vita amerikanare flytta hem till europa igen och s bygger vi den kapitalistiska drmmen hr istllet.

Jag r PRO europa inte pro usa oavsett vem av dom som vinner.

Att USA varit inblandande i s mnga konflikter beror p mnga saker och det r komplext minst sagt.
2020-10-31, 20:14
Medlem
Davys avatar
Citat:
2016 D lead (VBM+IPEV) = 96450
Trump won 2016 by 113k votes

As of now, D lead = 94455 and is decreasing fast, despite D requested 811k more VBM ballots. (In 2016, VBM requests were roughly D=R)
2020 Trump will win FL by ------ ? A Trump win is all but assured.

https://twitter.com/athein1/status/1...626958848?s=19

Klart nu.
2020-10-31, 20:14
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Trumps bas r f.d. demokrater, medan de krigshetsande neokonservativa r numera Demokrater. John Bolton, Lincoln project etc.

Hela Trumps vljarbas? Jo tjenare
2020-10-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
S r det, Trump har gjort bort sig fr mnga gnger nu att ven ledande republikaner kommit fram till att han kostar mer n vad han smakar.
Detta r inte 2016 terigen, testmetoderna r frbttrade och Hillary hade inte s stort frsprng i mtningarna som Biden nu har.

r testmetoderna frbttrade sen 2016? XD Man har genomfrt underskningar sedan 1800-talet. De borde redan 2016 ha varit vldigt korrekta. Men nu, NU, efter 2016 har de helt pltsligt gjorts framsteg och NU r underskningarna top of the line. Knappast troligt hrru du.

Underskningarna r bara till fr att frvilla och manipulera. Vill man pverka val, vilket "media" VILL, s r underskningar en sak man kan hlla p med.

Nej, de kommer aldrig bli korrekta. Det r inte meningen att de ska vara korrekta nr folket rstar p det som eliten inte vill. De var inte ens korrekta p valdagen 2016. Fr att man frskte pverka in i det sista. Men NU. NU. r de top of the line! Hahaha. Jag vill bara grta hur dumt det lter.
2020-10-31, 20:16
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Trump r riktigt rolig nr han snackar. Jag fljer ett gng p olika sociala plattformar och det mrkliga r att dom som har ett par 200-300 k fljare som r pro trump dom dyker inte upp i mitt flde lngre nr dom postar nytt. Speciellt p instagram. Mycket skumt.

Det r hans rysstroll. CNN tar det upp imorgon.
2020-10-31, 20:16
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag vgrar tro att amerikanerna rstar fram en kriminell, halvt dement gubbe p snart 80, Sleepy Joe that is.

N, amerikanska folket kommer ge Trump 4 r till. Han r inte perfekt, men i jmfrelse med sleepy Joe r Trump en ledare i hgsta ligan, medan Joe spelar i grdsgrdsserien.
S r det.

Ingen kommer rsta p Antifa och BLM-plundrarna.
2020-10-31, 20:17
Medlem
Citat:
Att USA varit inblandande i s mnga konflikter beror p mnga saker och det r komplext minst sagt.

Precis och jag har inget emot att europerna blir repatrierade till Europa (med alla deras tillgngar). Det samma gller mycket annat i vrlden - jag tycker europa br lmna mnga sna omrden och lta dom vxa sjlva och utvecklas. Frstr att detta r lngt borta.

Tycker konflikter ska lsas lokalt och inte en massa andra lnder ska blanda sig. Nu blir det svrt fr oss i europa att inte bry sig om usa pga mnga slktingar som byggt landet till vad det r idag.

Under bidens ledning kommer usa fortstta sitt demokrati korstg jag tycker det r HELT fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in