2020-11-01, 20:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ja du har rtt, Trump vinner med 101% preic som Kim gr i Nordkorea

Jag r knappast en SD-Mnniska, men den terhmtning som du ser r knappast s pass stor att mtningarna skulle ha fel med mellan 5 och 7 procentenheter.

Ha ha. Du pratar allts nu om en terhmtning. Du tror inte det kan vara s att den ledning Biden haft varit F.A.K.E ?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Du fattar val att 265 000 roster ar skillnaden nu nar 95% av rosterna raknade 2016 har raknats. Det betyder att pa valdagen kommer mycket farre roster komma in. Dem och Rep har max 35% fler roster. Rep maste alltsa fa typ 65% av resterande roster.

Nixter lever i en bubbla. Han lever i frnekelse.
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Du vertygade mig. Trump kommer att vinna fr att 58 000 rthjrnor samlas under en pandemi.

Non sequiteur. Inlgget du svarar p belyser skillnaden i engagemang, 250 vs 58000. Svida du inte hoppas att de dr 58000 ska hinna insjukna och kola vippen mellan grdagen och tisdag, vill sga.
2020-11-01, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vg in att folk kan vara ordentligt jvla trtta p Corona. Inte fr att det kan frndra verkligheten. Men r det ngon som pratat corona 24/7 s r det demokraterna. Folk gr upplopp i Europa av samma anledning.

Folk har ftt nog av kinasjukan.

Jag vger in det och avfrdar fortfarande premissen.
Detta val r ett samvetsval. Vill man ha donald trump kvar i makten eller inte.
Detta val har egentligen inget att gra med Biden. Trots att Trump vill att det enbart ska handla om biden. Inte corona . Inte ekonomin. Inte utrikespolitik.
Senast redigerad av dic-tator 2020-11-01 kl. 20:47.
2020-11-01, 20:40
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
r nog mnga p frgan om vilka de avser rsta p som inte vgar vara rliga d media i USA spr p hatet mot Trump supportrar.

Korrekt. Fenomenet kallas "the hidden Trump-voter", och det r de som kommer att stadkomma Trumps landslide-seger om ca 48h.

#ComeOnMan
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-11-01, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ha ha. Du pratar allts nu om en terhmtning. Du tror inte det kan vara s att den ledning Biden haft varit F.A.K.E ?

Du har helt och hllet rtt i din analys. Alla nyhetskanaler som kritiserar Trump r fake news. Alla polls som visar att Biden leder,r fake.

Det enda som r kta i denna vrld r Donald Trumps ord.
2020-11-01, 20:41
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retmasevghub
Biden ser mer dd n levande ut p sina kampanjmten. Han sluddrar och vinglar. Hr i Minnesota, kommentarerna r inte ndiga:

https://www.youtube.com/watch?v=6eJHh3rmSe8

Hr hller han hela talet i munskydd trots att det r minst 10 meter till den nrmaste i den minimala publiken.

https://www.youtube.com/watch?v=6x4ieVo9pxI

Det finns alltid torra, men fyndiga kommentarer :

-Biden just look like a angry old man waving his cane at the kids telling them to get out of his yard
-Joe Biden wife is in their car honking the horn for him

-"I chose a treachery over patriotism.., my family best over America's interest" - I'm Joe Chinen and I approve this
2020-11-01, 20:42
Medlem
Som utomstende knns det som Trump har ftt upp ett ordentligt momentum. Entusiasmen kring hans kampanj r ju helt otrolig. Har man sett ngot liknande inom politiken frut?

Samtidigt som det blir mer och mer begravningsstmning ver varje framtrdande som Biden gr. Han str dr med sin mask och maler p om hur Covid r Trumps fel. Handen p hjrtat, tror folk verkligen att coronasiffrorna i USA hade varit vsentligt annorlunda om Biden varit president? Vilken svag kampanj och slutspurt han gr.

Mycket verkar ju tala fr att Biden tar hem detta, men inte ens den mest inbitna demokraten kan vl vara entusiastisk infr Biden som president?
2020-11-01, 20:43
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag vger in det och avfrdar fortfarande premissen.
Detta val r ett samvetesval. Vill man ha donald trump kvar i makten eller inte.
Detta val har egentligen inget att gra med Biden. Trots att Trump vill att det enbart ska handla om biden. Inte corona . Inte ekonomin. Inte utrikespolitik.

Varfr skulle det vara ett "samvetsval"? Ska folk ha dligt samvete fr att de rstar p Trump, menar du? Varfr d?
2020-11-01, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Jag har fr lnge sen tappat tlamodet med trumpfansen i trden. De har varit vldigt tydliga med att man r vnsterbliven, tds och en massa annat om man inte tror p seger fr Trump.

Fr dem gr det inte att problematisera och/eller frst skillnaden mellan vad man vill ska hnda och vad man tror ska hnda.

Fr vrigt hller jag med om din analys. Ungefr jag ser p saken ocks.

Glm inte "hjrntvttad av medier som finansieras av george soros" den r min personliga favorit.
Ngot tal om rupert murdochs inflytande p hgerkanten verkar aldrig existera. Ngon avvgning eller kritisk analys existerar aldrig.

Istllet r allt helt och hllet george soros fel.

populism kan vara livsfarlig ibland
2020-11-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Siffrorna stdjer detta till fullo. North Carolina kommer vinnas "enkelt".

North Carolina Update
Demokraternas "gap" nu nere p +265.000
(2016 lg de p valdag p +310.000 rsters "gap", och frlorade efter valdagen med 3.2%)

I North Carolina tappar vi stort med Svarta rster som r ned till 19.4% (var 23% nr Obama vann NC med 1% samt 22% 2016 nr Trump vann).

North Carolina r Trump land 2020.

Poff!

Ref: Joeisdone NC
https://joeisdone.github.io/northcarolina/

Jag har varit sker p North Carolina i en vecka ungefr, dremot r jag osker p hur Pennsylvania gr. Trump behver vinna dr. Det lutar just nu lite t China-Joe i Pennsylvania, men det kan vara felmtt i OU s klart.
2020-11-01, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Varfr skulle det vara ett "samvetsval"? Ska folk ha dligt samvete fr att de rstar p Trump, menar du? Varfr d?
Hrligt nr narcissisten Trump ker ut med huvudet fre.
Kommer att njuta i ren skadegldje.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in