2020-10-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Strsta kanalen fr extremhgern:
91,383 watching now
Started streaming 3 hours ago

Mste vara en av de lgsta siffror jag set p Donald!

Han brukar ligga runt 80-110k

Biden brukar ligga runt en tjugondel.
2020-10-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Klla: https://editorial.dailywire.com/news...-news-reports/

Frvntar mig inget tack eller "frlt mig" den hr gngen heller.

Istllet blir det ngot gorm att jag och hlften av oss hrinne r pedofiler och incestusa

Haha, detta var skoj, du nmner att han r f.d polischef, du glmde dock nmna att Bernard Kerik har suttit i fngelse och dmts till bter fr 8 olika brottsanklagelser samt kt dit fr "misdemeanor ethics violations.
Det var dock hysteriskt kul att se vilken bristande moral och charlatan denna Bernard Kerik r.

Han dmdes r 2006 till att bter p hela 221 000 dollar fr tv fall av "unrelated misdemeanor ethics violations". Han fljde sedan upp med att 2009 bli talad fr 8 brottsanklagelser och blev dmd till 4 rs fngelse.

Mest hysteriskt av allt r dock att han under r 2020 under februari mnad beviljades "full pardon" av ingen annan n Donald Trump. Detta r i princip den minst trovrdiga mnniskan du kan referera till, en brottsling som har suttit i fngelse och som har ftt bter p mer n 2 miljoner kr med anledning av etiska vetrdelser och som har stark anknytning till Donald Trump och Rudy Giuliani. Nr vi nd hller p, det finns en hel wikipedia-sida tillgnad till Rudy Giulianis "promotions" till Kerik.

Idiot.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudy_G..._Bernard_Kerik

Klla: https://www.foxnews.com/politics/tru...h-pardon-kerik

https://www.nytimes.com/2020/02/18/n...ik-pardon.html
Senast redigerad av babymamacita 2020-10-19 kl. 01:16.
2020-10-19, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Haha, detta var skoj, du nmner att han r f.d polischef,

Framrstad till rets hjlte efter 11 septemberattackerna.

Att han sedan inte betalade rnta p ett ln och valde att visselblsa om oegentligheterna inom poliskren och brt mot sekretessen - att det gav honom fngelse - det r en skam fr ett demokratiskt land. Men s har vi ju sett hur domarna i NY r genompolitiserade p den nivn.

Han r cirka en miljon mer trovrdig n Bidens, som ftt tiotals miljarder av Kina.

(Och hr kommer babymamacita med sedvanliga phopp om att Trump r bgpedofil och att vi i trden r pedofiler)
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-19 kl. 01:19.
2020-10-19, 01:17
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Strsta kanalen fr extremhgern:
91,383 watching now
Started streaming 3 hours ago

Mste vara en av de lgsta siffror jag set p Donald!

Det intressanta r att 10 gnger fler fljer Donald J Trump rallies n Joe Bidens.
2020-10-19, 01:19
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Han brukar ligga runt 80-110k

Biden brukar ligga runt en tjugondel.

118 000 just nu.
Nytt rekord fr Trump rallies 2020
2020-10-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
118 000 just nu.
Nytt rekord fr Trump rallies 2020

Otroligt tryck dr ikvll! Publikhavet r enormt.
2020-10-19, 01:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det intressanta r att 10 gnger fler fljer Donald J Trump rallies n Joe Bidens.

N! att sekten fljer r sjlvklart men att s f verkligen tittar borde oroa Donald!

2020-10-19, 01:24
Medlem
Citat:
Framrstad till rets hjlte efter 11 septemberattackerna.

Att han sedan inte betalade rnta p ett ln och valde att visselblsa om oegentligheterna inom poliskren och brt mot sekretessen - att det gav honom fngelse - det r en skam fr ett demokratiskt land.

Han r cirka en miljon mer trovrdig n Bidens, som ftt tiotals miljarder av Kina.

Han har suttit i fngelse i 4 r fr 8 brottsanklagelser. Han har ftt bter p mer n 2 miljoner kr fr etiska vertrdelser. Det finns en hel wikipedia-sida tillgnad till alla hans "promotions" av Giuliani. Du refererar allts till Giulianis f.d personliga livvakt och till en som r s nra Rudy Giuliani att han Giuliani r gudfar till tv av hans barn. Kerik har suttit i styrelsen till ett fretag gt av Giuliani. Faktum r att just Giulianis nra relation till den kriminella Kerik kostade honom mycket nr Giulianis stllde upp som en presidentkandidat.

Du referar allts till Rudy Giulianis hgra hand som fick jobb efter jobb trots att han saknade meriter. Rudy gav honom "promotion" efter promotion trots att Kerik inte ens gick ut gymnasiet. Rudy Giulianis r Keriks barns gudfar. Kerik fick dessutom en "full pardon" av Donald Trump s sent som 2020. Detta r i princip den dummaste och mest absurda kllan du kan anvnda dig av, Rudy Giulianis knhund.

Du r ju helt utvecklingsstrd och orlig utan dess like. Vad kommer hrnst, ska du anvnda Mike Pence som klla? Blir ven vldigt tydligt varfr du var s obekvm med att dela med dig av kllan och att du inte ens skrev ut hans namn nr du refererade till honom.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudy_G..._Bernard_Kerik
Senast redigerad av babymamacita 2020-10-19 kl. 01:28.
2020-10-19, 01:25
Medlem
Sperssons avatar
Citat:

Otroligt tryck dr ikvll! Publikhavet r enormt.

Det stod nnu fler amerikaner lngs vgen till Carson city.

Nu kommer ocks nya siffror p att Donald J Trump leder frtidsrstningen.

Det har aldrig hnt det republikanska partiet tidigare.
2020-10-19, 01:25
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
...Bernard Kerik...Rudy Giuliani...Donald Trump

Alla dessa personer r totalt ointressanta. Det viktiga hr r om innehllet r the real thing. Och just nu pekar allt p det. Biden har knappt kommenterat saken, han vet mycket vl att Crackhead Hunter har bddat fr en rejl bajsmacka t senior.

Fan, jag hller p och stekas ihjl och min lilla lstash vid solstolen r tom. N, nu ska jag in i bungalowen och fylla p min stash och sen ta ett dopp, och sen lite kk p det. Fr se vilka som r hr och hrjar senare.
Kmpa p Baby M.
2020-10-19, 01:27
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nu r ju senaste Biden-skandalen bekrftad, bevisad och erknd. Det finns inget mer att tillgga. FOX och andra mediaaktrer har redan bekrftat Crack-Hunters laptop och informationen. FBI har ven redan medgett detta.

Nr en Hoax blev till realitet.

Oj vad tyst du blev! men jag kommer frga dig om dessa: bekrftad, bevisad och erknd!
2020-10-19, 01:27
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
N! att sekten fljer r sjlvklart men att s f verkligen tittar borde oroa Donald!

Det oroande r att nstan ingen amerikan fljer live streaming frn Joe Biden rallies.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in