Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Jeg tror jeg har sagt mitt om Rune Fardal men du nsker fire videre p dette? z-z-z har ftt med seg essensen i det jeg har skrevet, og da m da du ogs ha klart det. Eller?
Dommen som du har linket til, kan man ikke stole p er riktig. Hvem som helst kan lage et pdf-dokument og legge ut. Og uansett gjr ikke en slik dom han til en lgner. Jo, det er dine dikkedarer, ikke mine. Det er du som er desperat, ikke jeg. Jeg kan ogs lage et pdf-dokument og legge ut i Wordpress. Et dokument der det str at Tom Hagen f.nr. 14.04.50. i 1995 ble dmt for ha seksuelt misbrukt et barn p adresse ved en hytte ved Kvitfjellanlegget, gammelsetersen 11, postnummer:2634.
Eller jeg kan skrive at han er anmeldt for alvorlige trusler mot den eller den personen, og at han brukte en Beretta 92 9x17mm halvautomat pistol, stjlet fra Tingelstad Skytterlag. Eller jeg kan skrive at han hadde et heimbrentsapparat som han fikk inndratt i 1976, og at det ble beslaglagt 17.000 kroner som stammer fra salg av ulovlig sprit.
Jeg har bedt deg finne eksempler p der Rune Fardal lyver, men der kommer du ikke langt.
Dette er oppsiktsvekkende! Jeg har hengt p Flashback i kanskje 10 r. Der har jeg fulgt gruppene "Aktuella brott och kriminalfall" og "Domar och frunderskningsprotokoll (FUP)". Jeg har aldri opplevd at noen har stilt sprsml om hvorvidt en dom er ekte. Aldri!
Og hvis dommen er falsk, noe den selvsagt ikke er, hvorfor skulle da Fardal innrmme at han jukset med vitnemlet? Farda* fossrodde, og pstod at han hadde jukset for vise hvor enkelt det var jukse. Det var selvsagt ingen i retten som trodde p dette.
Tilbake til Wikipedia. Ja, artikler kan redigeres av folk med onde hensikter. Men dette blir jo avslrt av brukerne, og deretter korrigert. Hvorfor har ikke Fard*l grepet inn? Fordi han vet at opplysningene er riktige!
Fard'l har oppfrt seg som en vaskeekte stalker. Han har flere ganger lagt ut bilder p nettet av barnevernsatte. Ikke bare ansatte, men ogs bilder av den ansattes familie. Dette er en del av et milj som er rabiate og lider av konspiranoia. Det legges ut "svartelister", med oppfording om plage barnevernansatte.
Senest i 2019 ble Fard*l dmt for reskrenkelser. Jeg har gtt gennom flere nettsteder for finne ut av dette. Det er flere artikler i Bergensavisene, men de ligger bak betalingsmur. Det som gr igjen, er Fard*ls hang til fjerndiagnostere motstandere. Narsissime og psykopatidiagnosene henger srseles lst, og blir brukt som en av flere hersketeknikker. Nei, jeg har ikke noe lre av Fard*l, men du har tydeligvis lrt mye av hans kvasikunnskaper.
Jeg viser til dine fantasifulle eksempler p hva du kan legge ut av kompromitterende opplysninger om TH. Jeg tviler ikke p din fantasier, du har jo til fulle demonstrert dine evner tidligere i trden. Og i disse konspimiljene er dette akseptert.
"Et dokument der det str at Tom Hagen f.nr. 14.04.50. i 1995 ble dmt for ha seksuelt misbrukt et barn p adresse ved en hytte ved Kvitfjellanlegget, gammelsetersen 11, postnummer:2634."
Dette er et klassisk eksempel, og det florerer av dem p lugubre nettsteder. Man stempler motstandere som pedofile, narsissister og psykopater.
Nei, jeg lytter ikke til verken Fard*l eller Reiker*s. Men du har tydeligvis svelget dette rtt.