Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg er enig i at det er lite sannsynlig at den rde bmw-en har vrt i S4 den dagen. Hvis den bilen er brukt i forbindelse med bortfringen av AE s har GM sannsynligvis byttet bil en eller flere ganger underveis mellom S4 og s tenker jeg.
Vi vet ikke om flere vitner kan ha sett den bilen i s eller andre steder og vi vet ikke om de eventuelle vitnene har meldt fra til politiet.
Fetad: GM kan med hensikt ha ventet et sted mellom S4 og s fr GM kjrte videre mot s. En annen ting: "vi har ikke lst oss til at det skjedde mellom 09.14 og 09.48, slik det spekuleres i, fortalte Brske".
Enten m bilene stjeles eller kjpes. Utenlanske biler ser en p skiltene. Var det meldt stjlne biler i flertall og spesielt denne. Da hadde eier ropt at det er min bil i beste sendetid.
Kjpt da? Hvor mye penger kostet denne operasjonen med en drss med folk som gr og villeder, bryter seg inn og legger igjen blodspor som jeg i alle fall ikke skjnner hvordan de fikk tak p, innkjp av biler. Du legger opp til en kostbar operasjon og en masse logistikk. Og kjrd rundt og inn p steder med null innsyn og bytte. Det er risikabelt, der er alltid en turgjenger i Norge. Helt umilig vre trygg. Jeg skjnner ikke noe av all den riggingen.