2020-11-01, 17:51
Medlem
Rknar man postrsterna redan nu medan de kommer in eller brjar man rkna ven dessa frst p tisdag?
2020-11-01, 17:51
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det r ju ven det med polls.., hur mnga gnger har Trump blivit utpekad som "rasist" genom ren ?
Utav msm, utav politiker etc..

S vem i sitt rtta frstnd kan sga, att man rstar p ngon som har ftt det i trynet ?

Jnkarna vgar i regel tnka sjlva, de r inte som den svenska frskocken.
2020-11-01, 17:52
Medlem
stone_sleepers avatar
US President Donald Trump arrives for a rally at Pittsburgh-Butler Regional Airport in Butler, Pennsylvania on October 31, 2020

https://pbs.twimg.com/media/Els3U0DXUAAkpeB.jpg

Mycket folk.
2020-11-01, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Det dr r ju om en mtning i Iowa? Inte Pennsylvania. Iowa tar han nog. Men inte Pennsylvania (tror inte jag iaf). Men hoppas gr jag.

Just det, stmmer mitt t. Dock tror jag att Trump absolut kan ta Pennsylvania. Tydligen kan det kade valdeltagandet gynna Trump. Kper absolut inte att det r krt, beroende p valdeltagandet, tvrtom det kan det i vissa fall gynna Trump (landsbygden t ex). Sen Bidens uttalande om lgga ned fracking- oil r nog spiken i kistan fr demokraterna dr.

https://www.breitbart.com/politics/2...-about-late-sh

Sg ett inslag dr de intervjuade ngra unga tjejer och ngra soy- boys som rstade inne i Pennsylvania. De var all in Biden och ogillade Trump, den viktigaste frgan var tydligen rasismen (och de var vita ). Faan vad matt man blir. De r s jvla bortskmda som rstar bort allt deras frfder byggt upp.
2020-11-01, 17:53
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
NU fr du allt lyssna p vad han sger ocks och i vilket sammanhang. Du slarvar i din research!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

I din lnk s sger han ordagrant " I could have been the greatest foundraiser in all times"
han sger inte "I could have been the greatest". Detta r ju bara s fruktansvrt pinsamt. Kanske inte fr dig skalle Per men fr Expressen. Vilket absolut lgvattenmrke.
2020-11-01, 17:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Tror det inte kommer pverka s mycket. En lmnar fr Demokraterna och en ny ansluter sig. Tnk p att vldigt mnga som har fretag som r beroende av att ha kunder i lokaler definitivt inte kommer rsta p Bidn. Drav kommer det nog ett stort tillskott frn vljare i NY och stater dr man har lockdown.

Jag tror du underskattar hur pass illa Covid-19 har hanterats i USA, han m kanske kunna f kvar de som inte tror att det r s illa men de som har blivit arbetslsa och inte fr ngra pengar samt de som har haft nra och kra som dr lr nog vervga om de verkligen ska rsta p honom.

Oavsett vad s fr vi se om bara ngra dagar hur det hela slutar
2020-11-01, 17:55
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Rknar man postrsterna redan nu medan de kommer in eller brjar man rkna ven dessa frst p tisdag?

Olika i olika delstater. Pennsylvania brjar rkna nr vallokalerna stngt p tisdag.
2020-11-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Men varfr uttalar du dig om saker du inte har en aning om. Rinner det skit ur munnen p dig...?

Biden r en av de Demokratiska senatorerna som r mest omtyckt och som flesta personer gillar. Det r ocks drfr som han till skillnad frn Hillary, kommer att vinna detta val. Ni som tror att detta val bara handlar om "fr eller emot Trump, har inte frsttt ngonting och borde gra er hemlxa innan ni smutsar ner denna trd.

Klla (det finns massor, men hr kommer en): https://thehill.com/homenews/campaig...nd-him-likable

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Hr r det ngon som r frustrerad
Har du tittar p ngra av Bidens rallies? Ser du mnga supportrar? Har du tittar p rsterna i premirvalet fr biden respektive trump?
2020-11-01, 17:59
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chucky991
Ja Hillary Clintons siffror gick mer upp och ner. Bidens har haft ett stabilt vertag i flera mnader. Han har ocks frdelen av att att han r gillad bde av demokrater och mnga independents. Hillary var ogillad av bde independents och rtt mnga demokrater.

Detta plus att alla opinionsfretag har rttat till den felaktiga viktningen frn frra valet gr att Trumps chanser r rtt sm.

Jag tror ocks att Biden vinner. Fr mig kvittar det vem som vinner d bda har frdelar.
2020-11-01, 17:59
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Florida brukar vara den frsta staten att rapportera. Mellan halv ett och ett ungefr.
Vinner Trump dr, vilket verkar troligt, fr jag nog fan ta en Inderal.

D kan det bli en hemsk natt
Haha. Det kommer du och flera andra i trden att behva. Sjlv ska jag fira Trumps seger med MDMA, braj och champagne.
2020-11-01, 18:00
Medlem
Vad r det redan krt fr Trump?
2020-11-01, 18:00
Medlem
Qusimotos avatar
Kan dom inte skrapa fram 2 bttre kandidater till ett presidentval n detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in