2020-11-02, 17:00
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Sluta drm. Acceptera verkligheten istllet. Ingen gillar Biden. Ingen kommer st i k fr att rsta p den korrupta pedofilen.

Jvlar vad mysigt om du har rtt. Kommer nog hosta mig igenom segerchampagnen fr att jag r s uppspelt i s fall.

Dock, s tror jag att precis som mnga rstade mot Clinton och inte p Trump, s r det nog mnga nu som rstar mot Trump och inte p Biden
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Va?
Var inte Trumps fans en massa lgutbildade rednecks? Skljer de nu ver hela internet ocks?
Rda vgen r allts verallt.
Svensk liberal gammelmedia har mycket svrt att komma till rtta med dessa konservativa strningsmoment (ungefr halva USA:s befolkning). Helst skulle de vl rapportera att Biden vann ven om Trump vann, s att det politiskt och ideologiskt korrektas krav skulle tillgodoses. TT breder ut sig med ver fyra sidor liberal propaganda i min lokaltidning: Trump r hemsk och USA r impregnerat av rasism. Det r vad de kallar Kvalitetsjournalistik.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Trump ligger lika bra till nu i General Election (Popular Vote) som innan Covid-.19 trffade USA. 44.4% och det pekar uppt. Biden pekar nedt, men han har 5% medelvrde i frvg. Men detta lg han ven innan USA trffades av Covid-19.

https://www.realclearpolitics.com/ep...iden-6247.html

Hur ser ekonomin ut?
2020-11-02, 17:02
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
nd inte ens 2000 kommentarer?
N men en helt galen livechatt. Vet inte om man kan se antal svar i chatten men ngra miljoner var det iallafall.
2020-11-02, 17:03
Medlem
Citat:
Jvlar vad mysigt om du har rtt. Kommer nog hosta mig igenom segerchampagnen fr att jag r s uppspelt i s fall.

Dock, s tror jag att precis som mnga rstade mot Clinton och inte p Trump, s r det nog mnga nu som rstar mot Trump och inte p Biden

Mnniskan fungerar inte s. Man str inte i k i 5h fr att man hatar ngon. Inte heller ngon man ogillar.

Covid-rdda DemocRats kommer stanna hemma.
2020-11-02, 17:05
Medlem
Citat:
Mnniskan fungerar inte s. Man str inte i k i 5h fr att man hatar ngon. Inte heller ngon man ogillar.

Covid-rdda DemocRats kommer stanna hemma.

S hur frklarar du de vljare 2016, som uttryckligen sger i intervjuer, att de kade i timmar fr att rsta mot Clinton och inte p Trump?
2020-11-02, 17:09
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
De r fretag som vill gra sina kunder njda.
Fretag brukar gra sina kunder njda genom att leverera s bra som mjligt.

Att leverera felaktiga analyser r inget man blir rik p.
Frga Nixer hur mycket han tjnar p sina analyser.
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
N men en helt galen livechatt. Vet inte om man kan se antal svar i chatten men ngra miljoner var det iallafall.
Ja men precis, men dessa mnniskor ser vad de vill se och blundar nr det behagar dem. Vrlden r en fiktiv konstruktion fr dem.
Om Trump vinner fr jag en fniss- och "what?"-fest nr jag lser de svenska etablissemangens analyser ver hur det kunde g s "fel".
Men det kommer nog i s fall att bli kravaller (CNN: mostly peaceful protests) att upprras ver frst. Aktivister (busar och skurkar) planerar redan.
Medlem
Citat:
S hur frklarar du de vljare 2016, som uttryckligen sger i intervjuer, att de kade i timmar fr att rsta mot Clinton och inte p Trump?

De rstade sklart FR Trump.
2020-11-02, 17:11
Medlem
Citat:

S ven fast de uttryckligen sger att deras syfte r att rsta mot Clinton, s menar du att de har fel om deras rationaliserandet av det egna rstandet? Det finns inga protestrster?
2020-11-02, 17:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Kan stmma! I USA 2016 var det ganska stigmatiserande att sga att man skulle rsta p Trump. Ungefr som idag nr man sger att man ska rsta p SD.
Sen hller mnga amerikaner stenhrt p rstsekretessen.
2020-11-02, 17:14
Medlem
Oj det verkar som om klumpige store Trump hinner ifatt den tunne China-Joe precis vid mlsnret. Dr Kinesens ledning varit 7%---9% eller den nu bara 1%---5%. Det r mycket hrdare n vad dom flesta hr har frsttt.

General election:

IBD/TIPP ger Biden 50% mot Trump 45%

Rasmussens Report ger China-Joe 48% mot Trump 47%

Bda underskningarna gller tiden 28 oktober----1 november

Rasmussen kan faktiskt ligga rtt. Och racet r inte ver. Det pgr hela tiden opinionsfrflyttningar nda in i valkloaken. Hinner Trumpanhngarna in i lokalen i tid? Eller mste dom bryta sig in nr Demokratiska vaktmstare stnger??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in