2020-11-03, 15:14
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Du svarar ju inte p mina frgor.

r du fr dum fr att svara menar du?

-Indipendents har tappat intresset fr sport under senaste ret.
ret d dom infr valet kampanjat med demokraternas rasistiska blm ideologi p matcherna.

Indipendents som kanske avgr detta val, hur villiga tror du dom r att rsta p identitetsvnstern med tanke p att dom stnger av TVn nr dom blir matade med detta p sportsndningar?

Enligt Gallup: frtroendet/gillar sport.
_____________ 2019_____ 2020_____ Frndring
Republicans +11 __________ -35_____-46
Independent +26 _________ -10_______36
Democrats +16 ___________+11_______-5
Du fr vara mer uppmrksam p vad man skrivit din verdryga d*ildo! Detta skrev jag hromdagen nr det kommer till mediebruset och vem som eventuellt kan ha gynnats av tv-tittandet:

Team Trump har bankat p att deras socio-tekniska (datadrivna-) system skulle n ver partigrnsen och drmed kunna lsa in nya potentiella vljare, i/till deras partiideologiska agenda, men det r snarare som s att det r det motsatta som hnt. Pandemin och coronahanteringen r ett bra exempel p varfr det slagit tillbaka mot dem, eftersom mnga vljare har blivit tvungna att knppa ver till vnsterkanalerna istllet fr att f korrekt information och goda medicinska rd gllande viruset. Hur mnga som sen stannar kvar, startar en prenumeration eller bara blir mer ppna fr vnstersprket i och med det r naturligtvis svrt att sia om, men en inte allt fr vild gissning, r nd att den specifika mediekonsumtionen kan visa sig vara ganska betydande ur en politisk aspekt i r (d huvudrecipient blir nya GOP'are eller undecideds och allts inte redan frlsta Demokrater).
2020-11-03, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Det intressanta:

Kan Trump klara sig utan Texas om allt annat gr enligt bsta eller nst bsta scenariot?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Men du kan hlla p en idiotisk policy (Bidens)?

Lnge sen s tog nn ver politiken och vanliga folket r helt oengagerade i dom beslut som pverkar deras friheter.

Ta svenska grundlagen som man ndrade s att EU medlemskapet r inskrivet dr. Fanns det nn media rapportering om det?

Fuck no. Det r dom osynliga makthavarna, frimurare, som ligger bakom Biden och etablissemanget.
Gillar demokrater mer n republikaner. D r valet enkelt fr mig.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Oki, nr kan vi f in ngra siffor och nr kan vi vntas veta vem som vann?

Var fljer man detta bst?

Om en vecka. Frutsatt att en av kandidaterna inte tar en jordskred seger, fr d ser vi det inatt runt 4-tiden.
2020-11-03, 15:17
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Nej, Sverige har 587 dda per miljon invnare och USA har 712.
USA ligger smre till en Mexiko, men i vrigt ungefr lika som Cental- och Sydamerika.
USA har 2,6 gnger s mnga dda per capita som Kanada.

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Fr inte s lngesedan alls lg Sverige hgre n USA. Frmodligen fr att Sverige sket i att gra lockdowns, medans USA, precis som resten av Europa, bestmde sig fr att stnga ner. Vi har drfr uppntt flockimmunitet, medans USA inte har det.

Hur som helst, lt oss sga Corona faktiskt existerar och inte r ett phitt. Vad menar du d Trump skulle gjort mer fr att stoppa smittan? Han fick ju enorm kritik frn bland annat Biden fr att han stngde ner flyg frn Kina precis i brjan av utbrottet. Biden ville att flygen skulle fortstta och hvdade att stnga grnserna var rasistiskt.

Svara grna p detta.
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Jesus dmer en nr vi alla dr. Inte vi mnniskor. Hur ngon har levt och har accepterad honom men inte levt enligt hans lra r Jesus uppgift att dma.
Tack att jag inte r den som ska ta beslutet.

Det viktigaste just nu r 1: f bort abortlagen 2: samknat ktenskap ska bort 3: pro Israel 🇮🇱
Det kommer Trump skerstlla att det fullfljs

Ja det var ju tunga ideologiska frgor som vrldens normala mnniskor bekymrar sig ver.
Vem fan bryr sig?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Snygg bild p Trump... r du medveten om att han smet ifrn draften i Vietnamkriget?

S mycket fr din hjlte, han r en coward.

Du ska inte tro allt du lser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du har tydligen inte fljt denna trd srskilt lnge. Jag har satsat en betydande summa, till 2,00 p
Biden. Detta har varit uppe flera gnger i denna trd.

Jag r med andra ord ingen skitsnackare, men uppenbarligen s r du det.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Stackars, du kommer frlora pengar.
Du snubblar p dina egna skosnren. Du kan ej se frbi ditt hat mot det Trump str fr och gr p dina knslor nr du bettar pengar
🤦‍♂️
2020-11-03, 15:18
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Kan Trump klara sig utan Texas om allt annat gr enligt bsta eller nst bsta scenariot?

Om Texas skulle flippa vilket jag ser som osannolikt s r det med strsta sannolikhet s att han frlorar valet, s r det sklart eftersom att d kommer ven andra delstater att flippa och det kommer inte rcka till fr att n minst 270 elektorer.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vad r det med kommunist svt och deras ubermenshsyn?

Kommer ihg frn frra valet, d zoomande de in en utvecklingsstrd p Trumps valmte.

Sedan sitter den hr gngen p SVT och talar om vrdegrund? Nej, en vrre gng fr man leta efter.

Jmfr du gllivarebor med mongon? Lgt. Trump-lgt.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Vi har drfr uppntt flockimmunitet, medans USA inte har det.
Hur som helst, lt oss sga Corona faktiskt existerar och inte r ett phitt.

r denna typ av tnkande typiskt fr en Pro-Trumper? Jag vill bara frska frst, och stta mig in hur man kan tnka.
2020-11-03, 15:19
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Oki, nr kan vi f in ngra siffor och nr kan vi vntas veta vem som vann?

Var fljer man detta bst?

Hr kan du lsa lite mer ingende om alla delstater och nr man kan frvntas veta resultatet och hur det kan komma att ndras under natten till onsdag, och under den kommande veckan. Lnk: https://projects.fivethirtyeight.com...esults-timing/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in