2020-10-24, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Men svenska Staten uppmuntrar inte heller till mask. Hur fr du ihop det?

Du verkar vilja bli styrd av Staten och vill tro p allt de och media kablar ut. Men det finns en stor grupp som inte vill det. Just det verkar bli en krock hos dig.

Jag pratar allts om de rallyn som Donald har fr tusentals fans. Han orkar inte ens sga tv meningar om att anvnda mask och vara rdd om sig. Inte ens tv meningar. 2 st meningar.
2020-10-24, 21:53
Medlem
Gr jag bort mig om jag bettar 10 tusen p Trump?
2020-10-24, 21:54
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag pratar allts om de rallyn som Donald har fr tusentals fans. Han orkar inte ens sga tv meningar om att anvnda mask och vara rdd om sig. Inte ens tv meningar. 2 st meningar.

Jag har frsttt att du menar det.

Fr att folk inte vill hra det. Jag sjlv skulle bli fly frbannad om en politiker sa till det till mig.

Jag, och mnga andra, behver inte lagar, regler eller uppmaningar frn Staten fr att kunna fatta egna beslut om vra egna liv.

Du verkar tyvrr inte vara en av dom.
2020-10-24, 21:54
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ATT NDRA SIN LAGDA RST I BATTLEGROUND STATES
Fler dliga nyheter fr Biden efter den urusla debatten och i energifrgan fr rustbelt i synnerhet..
Fljande stater tillter att man ndrar en lagd rst. Efter Bidens nskan att stnga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna mjlighet lgligt fr de som rstat dr.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/stat...ry?id=43243947

Artikeln r frn 2 Nov, 2016...
2020-10-24, 21:56
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Det dr har jag googlat efter en del, fr man har undrat om det r mjligt... "Change vote". Inte ltt att hitta det man verkligen menar. Intressant!

Ja i dessa stater kallar man det "Buyers Remorse" typ ppet kp. Detta kommer 10.000tals mnniskor som postrstat i Pennsylvania utnyttja d Biden i debatten berttade att han vill gra dem arbetslsa. Vnsterfolket hr tror att mnniskor bara huvudlst skall kpa att de r utan jobb 2021 fr att en av Kina betald halvdement man vill detta, ivrigt phejad av Kamala Harris som r allt annat n omtyckt i dessa stater.. Tmligen lngskt.

PS. Tror Presidenten kan komma att ta alla dessa stater denna gng, men det r svra data att tyda d marginalerna r mindre och vljarinfon smre. Trump har dock tajmat sin peak mot dessa stater perfekt och Biden var alldeles fr tidig med sin.
2020-10-24, 21:57
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Varfr ska han sga det? Han har haft Covid och bajsat ut viruset utan problem, att tvinga p sina fans mask fr sakens skull verkar korkat, rent av fake news. Om Covid vore s farligt borde han vara dd idag, inte sant? Man ska inte ljuga nr man r president, det r fult.
2020-10-24, 21:58
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Noterade detta ocks. Diskussionen och lnken hrstammar frn ett Republikanskt forum 2020 och enligt dem har inget i dessa regler ndrats sedan frra valet.
2020-10-24, 22:00
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Menar du att man har ndrat reglerna sen dess?
2020-10-24, 22:01
Medlem
gemenemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Gr jag bort mig om jag bettar 10 tusen p Trump?
Gjorde jag fr en vecka sedan, skra pengar
2020-10-24, 22:02
Medlem
Davys avatar
Trump har aldrig druckit eller rkt i hela sitt liv.

Ska han uppmana folk p sina rallys att sluta rka och dricka fr att rdda liv?
2020-10-24, 22:02
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Noterade detta ocks. Diskussionen och lnken hrstammar frn ett Republikanskt forum 2020 och enligt dem har inget i dessa regler ndrats sedan frra valet.

Mste ut till folket dock. Jag anar vind i seglen fr Trump just nu.
2020-10-24, 22:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Du har ingen aning om hur det hr funkar.

Florida Update
IPEV In Person Early Vote

Republikanerna leder nu med +221.000

Det finns ingenting som visar den minsta tendens just nu att Trump inte vinner Florida.
Trump vinner med minst 300.000 rster nr det hr spelat ut, detta p den Republikanska basen. Skulle vi se fler Svarta och/eller Latinos kommer detta ge ytterligare rster till Trumps frdel i Florida.

Notera vi ser inget bortfall av Republikanska pensionrer osv (kolla rst % p tunga R countys fr pensionrer, de trillar in i samma eller hgre niv) vilket har varit en "talking point" fr Demokrater.

Som du vet ignorerar du de vanligare postrsterna eftersom de visar att Demokraterna leder. Ska du pvisa rstning s ska du visa alla rster.

Just nu leder Demokraterna med ungefr 300 000 rster i frtidsrstningen i Florida om vi bortser frn ungefr 1 miljon "independents". D 70% av dem postrstat r de enligt din logik demokratvljare...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in