2020-10-24, 22:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha IQ Badboll tror att opinionen ser exakt likadan ut som 2016. Ni brjar bli nervsa, r detta ngon form av terapi fr att lugna nerverna? Varfr gr ni som ni gr?
Fakta r att de tre mtningarna som var de mest noggranta infr presiidentvalet 2016 kom frn Rasmussen, Gallup och Trafalgar. De flesta andra sk OU tog strtfel.
2020-10-24, 22:04
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Menar du att man har ndrat reglerna sen dess?

Troligen inte. Men det r skert tyst som i kyrkan i media kring denna info.
2020-10-24, 22:06
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Trump har aldrig druckit eller rkt i hela sitt liv.

Ska han uppmana folk p sina rallys att sluta rka och dricka fr att rdda liv?

Tycker mest det r imponerande. Och han skryter inte med det.
2020-10-24, 22:10
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Tycker mest det r imponerande. Och han skryter inte med det.

Samma hr.

Det var menat till vr rde vn sirup som vill att Trump ska komma med hlsouppmaningar.
2020-10-24, 22:13
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Som du vet ignorerar du de vanligare postrsterna eftersom de visar att Demokraterna leder. Ska du pvisa rstning s ska du visa alla rster.

Just nu leder Demokraterna med ungefr 300 000 rster i frtidsrstningen i Florida om vi bortser frn ungefr 1 miljon "independents". D 70% av dem postrstat r de enligt din logik demokratvljare...
Demokraterna behver leda med cirka 700k p valdagen om dom ska ha ngon chans i florida. Ser att du inte verkar vara s plst s hnvisar sig till Larry schweikart p twitter.
2020-10-24, 22:15
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Demokraterna behver leda med cirka 700k p valdagen om dom ska ha ngon chans i florida. Ser att du inte verkar vara s plst s hnvisar sig till Larry schweikart p twitter.

Kul med frolmpningar frn ngon konspirationsteoretiker. Snt gr mig alltid glad.

Jag inser att du r fr korkad fr att inse vad jag skrev: att Demokraterna leder och att Nixter struntar i postrsterna eftersom de inte passar in i vad han frsker sga.

Resten av vad du tror jag skrev stod inte dr. Du r uppenbart dummare n en genomsnittlig somalier.
2020-10-24, 22:19
Medlem
Davys avatar
Citat:

Jag inser att du r fr korkad fr att inse vad jag skrev: att Demokraterna leder och att Nixter struntar i postrsterna eftersom de inte passar in i vad han frsker sga.

Resten av vad du tror jag skrev stod inte dr. Du r uppenbart dummare n en genomsnittlig somalier.

Frklara lite bttre d.

Bifoga grna lnkar dr man kan lsa hur det funkar.
Senast redigerad av Davy 2020-10-24 kl. 22:21.
2020-10-24, 22:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Gr jag bort mig om jag bettar 10 tusen p Trump?

Bara om han frlorar.
2020-10-24, 22:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
"Gubben" var nyss i NC, nu ska han snart tala i Ohio. Alla ni som hller p Biden mste vara avundsjuka att ni inte kan se eran hjlte fara runt som Trump...? Snacka om att jobba fr mdan, vad fan gr Biden egentligen?

Biden hller ett ftal digitala mten. Ibland blir det riktiga mten dr ocks ett ftal mnniskor dyker upp.

Idag s tror jag han inte har ngra fler mten.
2020-10-24, 22:27
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Mste ut till folket dock. Jag anar vind i seglen fr Trump just nu.

Jag vet inte..

Forhndsstemmene tyder p at USA kan f sin hyeste valgdeltagelse siden 1908

https://www.nrk.no/urix/forhandsstem...908-1.15213932

ven om Biden bjd p sin "groda" med att fasa ut olje/fracking-jobb i senaste debatten, s sktte inte inte Trump den frsta debatten snyggt. Och han behver rster i dessa corona tider..
2020-10-24, 22:27
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:

Kollade du ens p min lnk din hjrndda sopa? Republikanerna leder stort i early vitling in person och det r det viktigaste. Folk som faktiskt r kunniga och hade rtt frra valet sger att Demokraterna mste g in till valet med en ledning p 700k rster vilket dom inte gr just nu. Demokraterna leder alltid i frtidsrster d de flesta republikaner rstar p valdagen...
2020-10-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Spnnande Data: Florida har blivit mer Republikanskt sedan 2012.
Data visar att bde Pennsylvania och Michigan fljer Floridas politiska riktning vid frndring.
Dokumenterat i siffror sedan 1968 hr:

https://twitter.com/realikamusume/st...42199719317504

PS. Fr Er vnstervridna som inte kan tyda siffror, detta r inte bra nyheter fr Basement Biden.

Trump har USLA siffror i Michigan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in