2020-10-24, 21:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha idioten ovan klipper och klistrar i syfte att lura er ifrn den hr kllan
https://countyballotfiles.floridados...ts/PublicStats

I FLorida leder demokratiska postrstandet med ver en halv miljon rster medan republikaner leder personrsterna med 200.000.
Det pekar mer p ett jmnt utfall n ngon inbillad republikanskstorseger haha..

Han frutstter ocks att alla som r reggade med ett parti per definition mste rsta p den kandidaten. Han tar heller inte hnsyn till de partilsa eller som tillhr andra partier och hur de kommer rsta.

De som kommer avgra valet r de partisa.

Enligt opinionen leder Biden de partilsa.

Du har ingen aning om hur det hr funkar.

Florida Update
IPEV In Person Early Vote

Republikanerna leder nu med +221.000

Det finns ingenting som visar den minsta tendens just nu att Trump inte vinner Florida.
Trump vinner med minst 300.000 rster nr det hr spelat ut, detta p den Republikanska basen. Skulle vi se fler Svarta och/eller Latinos kommer detta ge ytterligare rster till Trumps frdel i Florida.

Notera vi ser inget bortfall av Republikanska pensionrer osv (kolla rst % p tunga R countys fr pensionrer, de trillar in i samma eller hgre niv) vilket har varit en "talking point" fr Demokrater.
2020-10-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Du kan lika grna vnda p det med att Biden vill ha rdsla, Lockdown och munskydd fr att tjna rster p det. Utan att bry sig om alla som drabbas av det. Konkurser, missbruk, skilsmssor, etc

Eller tror du Biden har sina sikter fr att han vill alla vl?

Det r inte drfr han varit politiker sedan 1973. Utan han vet vilka kort man ska spela nr.

Det var ju inte det jag sa. Jag skrev att Donald samlar tusentals av sina fans utan att sga ngot om att alla som kommer dit br ha ansiktsmask. Han sger inget nr de r dr heller. S han lter ngra av dem d och ngra f men fr livet. Och det fr att han inte bryr sig ett dugg om dem.

Och det fr att han r inkapabel att hantera COVID. Han har ingen erfarenhet av att bry sig om mnniskor. Betnk att detta r en karl som knullade porrfilmskaktriser nr frun just ftt barn. Han bryr sig inte.

Donalds id r att inte ltsas om COVID fr det r fr svrt fr honom. Han kan inte hantera det. Och drfr vljer han att ltsas som ingenting.

Och det jag frgade var, varfr i hela fridens tider gr idioterna p hans rallyn och str bredvid mnniskor utan munskydd fr? Det r ju s dumt att klockorna stannar.

Vem fan rstar p ngon som inte bryr sig om att man dr fr att det r mer bekvmt fr en att lta folk d?
2020-10-24, 21:38
Medlem
Nixters avatar
Spnnande Data: Florida har blivit mer Republikanskt sedan 2012.
Data visar att bde Pennsylvania och Michigan fljer Floridas politiska riktning vid frndring.
Dokumenterat i siffror sedan 1968 hr:

https://twitter.com/realikamusume/st...42199719317504

PS. Fr Er vnstervridna som inte kan tyda siffror, detta r inte bra nyheter fr Basement Biden.
2020-10-24, 21:39
Medlem
trailblasers avatar
"Gubben" var nyss i NC, nu ska han snart tala i Ohio. Alla ni som hller p Biden mste vara avundsjuka att ni inte kan se eran hjlte fara runt som Trump...? Snacka om att jobba fr mdan, vad fan gr Biden egentligen?
2020-10-24, 21:42
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det var ju inte det jag sa. Jag skrev att Donald samlar tusentals av sina fans utan att sga ngot om att alla som kommer dit br ha ansiktsmask. Han sger inget nr de r dr heller. S han lter ngra av dem d och ngra f men fr livet. Och det fr att han inte bryr sig ett dugg om dem.

Och det fr att han r inkapabel att hantera COVID. Han har ingen erfarenhet av att bry sig om mnniskor. Betnk att detta r en karl som knullade porrfilmskaktriser nr frun just ftt barn. Han bryr sig inte.

Donalds id r att inte ltsas om COVID fr det r fr svrt fr honom. Han kan inte hantera det. Och drfr vljer han att ltsas som ingenting.

Och det jag frgade var, varfr i hela fridens tider gr idioterna p hans rallyn och str bredvid mnniskor utan munskydd fr? Det r ju s dumt att klockorna stannar.

Vem fan rstar p ngon som inte bryr sig om att man dr fr att det r mer bekvmt fr en att lta folk d?

Men br du sjlv mask? Eller mste du bli kommenderad av Staten? Tycker du svenska Staten mrdar sin befolkning nu eller?

Folk fr gra vad fan dom vill. G p rally utan mask och bra vapen. Hade nskat vi hade haft det hr.
2020-10-24, 21:44
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Vad jag menar att det sjuka r att presidenten samlar ihop de som stttar honom mest och bryr sig inte om att de blir smittade. Totalt hnsynsls som alltid. Men varfr reagerar inte fansen. Ngot r ju fel i synapserna p dem.

Jag vet att du tror att Donald Trump r synonymt med Fidel Castro, Xi Jinping och Nordkoreas ledare, som genom tvng, hjrntvtt och hot om Gulag fr folk att komma och jubla eller grta p bestllning.
USA r en demokrati med grundlagsskyddade rttigheter.
Ingen tvingar dit dom, dremot kan reglerna fr sammankomster, munskydd, avstnd mm begrnsa dom.
Regler satta av delstaten (inte Trump)

Du lste vl sidan frn BBC jag lnkade till frut idag om demonstrationer under pandemin?

Det r inte skert att det r "fel p deras synapser".
Det kan lika grna vara du som drabbats av kognitiv dissonans.
(Du r helt sker p att Donald Trump r hatad av alla eftersom nyheterna du matas med och bekantskapskretsen + pollsen sger det, men nd ser du att folk i massor lskar honom, d blir det konflikt bland dina synapser)

Var god tag ett kliv bakt/ut ur din filter bubbla och frsk se hela perspektivet.
Att du hnger p Flashback ger vl nd ett visst hopp.
2020-10-24, 21:44
Medlem
Nixters avatar
ATT NDRA SIN LAGDA RST I BATTLEGROUND STATES
Fler dliga nyheter fr Biden efter den urusla debatten och i energifrgan fr rustbelt i synnerhet..
Fljande stater tillter att man ndrar en lagd rst. Efter Bidens nskan att stnga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna mjlighet lgligt fr de som rstat dr.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/stat...ry?id=43243947
2020-10-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Men br du sjlv mask? Eller mste du bli kommenderad av Staten? Tycker du svenska Staten mrdar sin befolkning nu eller?

Folk fr gra vad fan dom vill. G p rally utan mask och bra vapen. Hade nskat vi hade haft det hr.

Jag pratade om att uppmuntra, att be folk bra mask. Om man r i en sn position som Donald skulle man vl vilja att alla de som kar i timmar, betalar pengar fr att f se en upptrda att vara rdd om sig sjlva och andra?

Att man tycker det r ett konstigt perspektiv sger ju en del hur platt pannan r.
2020-10-24, 21:47
Medlem
Nixters avatar
BEVERLY HILLS & RODEO DRIVE STNGER IGEN BUTIKER MED TRSKIVOR OCH SKYDD INFR VALFRLUST DEN 4:e NOVEMBER (men jag trodde Biden hade en solkar vinst i sikte ?)

https://losangeles.cbslocal.com/2020...for-the-worst/
2020-10-24, 21:47
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ATT NDRA SIN LAGDA RST I BATTLEGROUND STATES
Fler dliga nyheter fr Biden efter den urusla debatten och i energifrgan fr rustbelt i synnerhet..
Fljande stater tillter att man ndrar en lagd rst. Efter Bidens nskan att stnga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna mjlighet lgligt fr de som rstat dr.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/stat...ry?id=43243947

Det dr har jag googlat efter en del, fr man har undrat om det r mjligt... "Change vote". Inte ltt att hitta det man verkligen menar. Intressant!
2020-10-24, 21:48
Medlem
Davys avatar
Citat:
Jag pratade om att uppmuntra, att be folk bra mask. Om man r i en sn position som Donald skulle man vl vilja att alla de som kar i timmar, betalar pengar fr att f se en upptrda att vara rdd om sig sjlva och andra?

Att man tycker det r ett konstigt perspektiv sger ju en del hur platt pannan r.

Men svenska Staten uppmuntrar inte heller till mask. Hur fr du ihop det?

Du verkar vilja bli styrd av Staten och vill tro p allt de och media kablar ut. Men det finns en stor grupp som inte vill det. Just det verkar bli en krock hos dig.
2020-10-24, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Jag vet att du tror att Donald Trump r synonymt med Fidel Castro, Xi Jinping och Nordkoreas ledare, som genom tvng, hjrntvtt och hot om Gulag fr folk att komma och jubla eller grta p bestllning.
USA r en demokrati med grundlagsskyddade rttigheter.
Ingen tvingar dit dom, dremot kan reglerna fr sammankomster, munskydd, avstnd mm begrnsa dom.
Regler satta av delstaten (inte Trump)

Du lste vl sidan frn BBC jag lnkade till frut idag om demonstrationer under pandemin?

Det r inte skert att det r "fel p deras synapser".
Det kan lika grna vara du som drabbats av kognitiv dissonans.
(Du r helt sker p att Donald Trump r hatad av alla eftersom nyheterna du matas med och bekantskapskretsen + pollsen sger det, men nd ser du att folk i massor lskar honom, d blir det konflikt bland dina synapser)

Var god tag ett kliv bakt/ut ur din filter bubbla och frsk se hela perspektivet.
Att du hnger p Flashback ger vl nd ett visst hopp.

Varfr skriver du en sn hr massa skit fr? Jag r vl fr fan inte vertygad om att alla hatar Donald. Varfr skriver du ngot s dumt fr?

Jag sger att det verkar rtt att inte bry sig om sina egna fans. Inte ens fast de riskerar livet eller men fr resten av livet. Mn kan bli sterila exempelvis, ven om de inte blir srskilt sjuka.

Donald kan inte ens med ngra meningar uppmana till frsiktighet och att ha mask nr man str s ttt.

Det r rtt otroligt att man riskerar livet fr att st och skrika till ngon fr att man beundrar dem fast de skiter i och man lever eller dr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in