2020-11-02, 17:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag lste p halfchan att man inte kommer kunna utropa president imorgon. Det kommer tydligen drja. Kanske fram till jul.

Ngon som frstr varfr?
2020-11-02, 17:17
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Tror ingen med samrre till denna administration kommer komma i nrheten av en offentlig position i framtiden om Biden vinner. Ligger hur mnga stmningar som helst och vntar p dem vid en eventuell frlust.
De r ju allihop kriminella, s vad skulle de ha i regeringen att gra? Hela den nuvarande administrationen hr hemma i fngelse. Lock em up!
https://abcnews.go.com/Politics/trum...ry?id=68358219
Citat:
Trump associates who have been sent to prison or faced criminal charges
https://www.axios.com/trump-associat...19d9adcc9.html
Citat:
All the Trump associates convicted or sentenced in the Mueller investigation
https://theintercept.com/2019/10/10/trump-crimes-law/
Citat:
The Actual Laws Trump Has Broken, Just With the Ukraine and China Affairs, Could Land Him 10 Years in Prison

Ska respekten fr mbetet och statsmakten terupprttas duger det inte med att lta Donald slippa undan som man gjorde med Nixon; att GOP kom undan med brott r orsaken till den rta av korruption som partiet nu befinner sig i!

Avskummet som nu frpestat hela Vita Huset ska sitta i fngelse, bara fr sin lnga vana av grova sexvergrepp, innan man ens hinner brja frska nysta i de otal brott mot fosterlandet som begtts...
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-54710200
Citat:
Donald Trump setback in rape defamation case
A US federal judge has dismissed an effort by the Department of Justice (DoJ) to defend President Donald Trump
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag lste p halfchan att man inte kommer kunna utropa president imorgon. Det kommer tydligen drja. Kanske fram till jul.

Ngon som frstr varfr?
Om det blir vldigt jmt hnger det vl p postrsterna och de tar lngre tid att rkna. Eller r jag fel ute?
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Kan stmma! I USA 2016 var det ganska stigmatiserande att sga att man skulle rsta p Trump. Ungefr som idag nr man sger att man ska rsta p SD.
Sen hller mnga amerikaner stenhrt p rstsekretessen.

Det r troligt att det r nnu mer stigmatiserat under detta valr med tanke p dem attacker och kritik Trump har ftt utst under dem hr fyra ren vilket indirekt kopplas till hans vljare.
Medlem
Citat:

Ngon som frstr varfr?

Dels har s mnga rstat redan som rknas senare och dels kan resultat verklagas.

Sen r ju valet i morgon s i morgon blir det inget oavsett.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Perfekt exempel!

Fr sakens skull s sger vi att Republikanerna r 50% fler n Dems online.

I exemplet jag tog med videos s r verpresentationen av likes mycket strre n 50%.

Trumps 50.000 likes och 1250 dislikes och 870000 views

vs

Bidens 9700 likes och 5100 dislikes. och 500.000 views.

Slutsats: Rd vg och landslide.

OK, du har full rtt att tro och hoppas p det. Sjlv tror jag inte det blir landslide fr Trump.

Om ca 40 timmar vet vi.
Medlem
happilappis avatar
Citat:

Ngon som frstr varfr?

Fr att det kommer vara s jmnt p valnatten att man mste vnta p att alla postrster rknas innan ngon kan utropas vinnare.
2020-11-02, 17:18
Medlem
kubuns avatar
Vad jag tycker r mrkligt r att frgerna r tvrtom i USA. Hur kommer det sig att inte demokraterna har den rda frgen och republikanerna den bl, s det skulle vara konsekvent med hur frgerna r frdelade i resten av vrlden, fr de politiska partierna, dr hgern/konservativa har den bl frgen och vnstern/demokraterna den rda? Finns det en story och varfr byter de inte?
2020-11-02, 17:18
Medlem
fendadens avatar
r det inatt svensk tid man dygnar eller imorgon natt? Tacksam fr svar.
2020-11-02, 17:19
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det r troligt att det r nnu mer stigmatiserat under detta valr med tanke p dem attacker och kritik Trump har ftt utst under dem hr fyra ren vilket indirekt kopplas till hans vljare.
Mitt i covid och BLM r nog inte alla srskilt sugna p att stoltsera med att de rstar p den sittande presidenten, som dessutom utmlas som djvulen sjlv.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
OK, du har full rtt att tro och hoppas p det. Sjlv tror jag inte det blir landslide fr Trump.

Om ca 40 timmar vet vi.

Republikanerna r rda i USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Om ca 40 timmar vet vi.
Nr exakt r det hr valet, i svensk tid?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in