Citat:
Ursprungligen postat av
winningfeast
Jag hller med dig till viss del, dock r jag inte sker p att han hade legat bra till i opinionsmtningarna ven om COVID-19 inte hade skett, eftersom att han har legat risigt till i opinonsmtningar redan innan pandemin hnde.
Om han frlorar s tror jag snarare det handlar om att media har varit duktiga att svartmla honom och kritisera honom, trots att han har levererat vldigt mycket fr det amerikanska folket men jag tror inte opinionsmtningarna kommer att vara helt rtt p valdagen men det terstr att se, inte mnga timmar kvar nu.
Jag tror helt rligt att om Covid-19 inte hade skett s hade Trump garanterat blivit omvald med Biden som motkandidat.
Grejen r den att Covid-19 hanteringen har varit s pass urusel att jag inte kan finna ett adekvat ord fr det, speciellt efter att det framkom att han redan visste hur illa det skulle kunna komma o bli i Januari.
Hade Trump sett till att skapa en gedigen frberedelse och stngt ner alla flyg in till USA fr att sedan kmpa fr att f igenom en god ekonomist stdpaket redan frn brjan innan alla brjade bli av med sina jobb osv s hade USA varit mycket, mycket mer redo att hantera det hela