2020-11-03, 01:12
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Den r genombl om du tittar p mapen. Allts dominerande av Demokraterna. Men visst kan allt hnda s klart men det r inte av en slump som den rknas som "safe" enligt Fox News

resetta mappen p lnken jag skickade s ser du att den blir rd.
2020-11-03, 01:14
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
resetta mappen p lnken jag skickade s ser du att den blir rd.

Va mrkligt! Jag resettade den hela tiden och den var bl men inte nu 🙄

Nja, bara bra isf 😁👍🏻🇺🇸
2020-11-03, 01:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Nja han behver bara 3 tossup stater: Florida, North Carolina och Meine fr att f 264 vilka blir ltt att n. Sen blir det battle p ngra av de svagaste/jmnaste staterna som Demokraterna just nu har. Allts endast 6 elektorer.

NC blir svr.
Florida blir kanske enklare.
Maine vet jag inget om. Det r vll traditionellt en D-stat?
2020-11-03, 01:20
Medlem
doggydees avatar
Intressant internbrev frn Trump's egna campaign manager till hans vljare:
https://twitter.com/TimMurtaugh/stat...13186259480577

Blir spnnande att flja hndelsefrloppet.
Senast redigerad av doggydee 2020-11-03 kl. 01:24.
2020-11-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli frstrda, det var just det som hnde i Flint
Flint.. N nu tror jag du svamlar. Flints dricksvattennt och fracking HAR VILKET SAMBAND???
2020-11-03, 01:40
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
NC blir svr.
Florida blir kanske enklare.
Maine vet jag inget om. Det r vll traditionellt en D-stat?

Florida tar han nog hem ja, vldigt jmt dr.
NC ligger ocks som en tossup, allts jmnt.

Meine r ocks en liten tossupstat just nu.

De mrkbl r oftast skra Demokratstater. Typ Washington, California osv
2020-11-03, 01:42
Medlem
KokaGrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
TV4 snder just nu en "dokumentr" om Donald J Trump som innehller s mnga lgner och faktafel att det r ofattbart att TV4 ens ftt tillstnd att snda skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Samma som SVTs dokumentr: "Vgen till Vita Huset" isf. Sjukt mycket lgner och vidrigheter. Trump r ren ondska och Biden ren godhet.

Tittade p eftertexterna. Dr str TV4 Sweden med som Coproducers till skiten..... Ren skandal att TV4 r s partiska.
Dessutom snde man en enda lng tribute till EfterBiden direkt efter.
Faktum r att TV4 r mer partiska n SVT t o m. SVT r visserligen vnstervridet, men TV4 r s in i helvete PK-marinerat. Hemska siktskontrollstat Sverige blivit.
Man borde egentligen anmla programen fr partiskhet. Skiten kommer att sndas imorgon som "valvakematerial" p TV4... fr att riktigt tala om fr oss vad vi ska tycka.

S det lutar t att fyllna till med champagne och skadeglatt flina t TV4:s valvaka, sedan zappa med jmna mellanrum till SVT och Piff & Puff p Kanal 5 fr att inte missa ett gonblick.
S gjorde jag 2016, oboj vilken skarttfest det blev itakt med de nrmast grt framfr kameran d det gick upp fr dem att Trumpen vunnit!
Senast redigerad av KokaGroda 2020-11-03 kl. 02:13.
2020-11-03, 01:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Florida tar han nog hem ja, vldigt jmt dr.
NC ligger ocks som en tossup, allts jmnt.

Meine r ocks en liten tossupstat just nu.

De mrkbl r oftast skra Demokratstater. Typ Washington, California osv

Enligt Nixter s r Arizona och Florida klara Trumpvinster. Arizona hller jag med om. Dr leder snart Trump vilken timme som helst. Florida ser OK ut, Biden leder med ca 1% men han har snart slut p rster och GOP har mycket kvar.

Men NC och PA blir enormt svrt. NC har mnga svarta och dessa svarta rstar D till 90%.
Dremot har NC mnga Spanska babbar och desa babbar till Trump.

Tror inte Trump tar Meine. Det r en verklass-stat. verklassen rstar liberalt.
2020-11-03, 01:54
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli frstrda, det var just det som hnde i Flint

Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Flint.. N nu tror jag du svamlar. Flints dricksvattennt och fracking HAR VILKET SAMBAND???

Ondahamstern har huvudet uppkrt i sin vanliga kroppsppning. Vattnet i Flint blev frorenat av dliga gamla rr, inte nn jvla fracking. Hr har du en redogrelse av en miljmuppsorganisation som knappast skulle krysta fram urskter t ett oljebolag. Gr en textskning p "fracking" och rkna hur mnga trffar du hittar mellan klyschorna om "environmental justice".

https://www.nrdc.org/stories/flint-w...-you-need-know
Senast redigerad av MrBulldogg 2020-11-03 kl. 02:00.
2020-11-03, 01:56
Medlem
sebastian_s avatar
https://mobile.twitter.com/realDonal...26413286952960 helvete vad folk. Igen. Vinst eller frlust imorgon s kommer trumpismen leva vidare
2020-11-03, 01:58
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Enligt Nixter s r Arizona och Florida klara Trumpvinster. Arizona hller jag med om. Dr leder snart Trump vilken timme som helst. Florida ser OK ut, Biden leder med ca 1% men han har snart slut p rster och GOP har mycket kvar.

Men NC och PA blir enormt svrt. NC har mnga svarta och dessa svarta rstar D till 90%.
Dremot har NC mnga Spanska babbar och desa babbar till Trump.

Tror inte Trump tar Meine. Det r en verklass-stat. verklassen rstar liberalt.

Japp Fl och Az tar han.

Det andra har du nog rtt i nr jag tnker efter, tror jag stirrade mig blint p frgerna i nulget.

Meine r en tossup s helt skert br det inte vara. Men ah, vi fr se imorn
2020-11-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
https://mobile.twitter.com/realDonal...26413286952960 helvete vad folk. Igen. Vinst eller frlust imorgon s kommer trumpismen leva vidare
trumpismen r dd om strax ver ett dygn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in