2020-11-03, 02:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Den dagen det str klart att Trump frlorar (vilket det kommer gra frr eller senare) s kommer luften g ur rrelsen runt honom. Att folk kommer ha kvar sina drmmar r en annan sak, men mnniskor som satte sitt hopp till Trump kommer vara rejlt demoraliserade och det kommer ta lng tid innan det gr att bygga nt nytt, och d kommer det vara nt helt nytt, dr Trump och hans grning r bortglmd.
Du fr tro s d, men knner man till Trumpsupportrar vl nog r det tydligt att det str mellan en Trumpseger och utbredd ilska ver valfusk. Ingen acceptans.
2020-11-03, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du fr tro s d, men knner man till Trumpsupportrar vl nog r det tydligt att det str mellan en Trumpseger och utbredd ilska ver valfusk. Ingen acceptans.
S kan skert fallet vara i ngra veckor.
2020-11-03, 02:44
Medlem
NeoVains avatar
Trump vinner med 336 Electoral Votes mot Biden.

Newsmax
https://youtu.be/8tdQHvMnFXQ
2020-11-03, 02:47
Medlem
Citat:
Skitsnack. Oavsett vem som vinner s blir det rttsfall av det. Ingen av rrelserna kommer d ut ver natten. Speciellt inte MAGA-rrelsen, den kommer leva kvar alltid, oavsett vem som r president i framtiden. Trump r bara en symbol fr en drm om en frihetlig vrld.

Till och med vnstern i USA kommer se upp till Trump i framtiden. Det r de som kommer resa statyer av honom och skriva in honom i historiebckerna som en dtida hjlte. Det r bara fr tidigt fr dem nu att erknna att han r en bra kille.
2020-11-03, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
Har fr mig det r ngon netflixdokumentr som dragit slutsatsen att det berodde p fracking. Enligt wikepedia s hade dom 2500 rr kvar att byta den 13 aug i r och rknade med att dom skulle vara utbytta tills slutet av denna mnad.

Netflix...Wikipedia...Hr var man kllkritisk mrker jag.
2020-11-03, 02:56
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Det r vl knappast ngon som skulle acceptera valfusk av de hr proportionerna?

https://theamericanreport.org/category/home/the-hammer/

Samma programvara CIA anvnde i Ukraina och vissa "Ehum" andra lnder fr att placera dit sina marionetter via "demokrati". Nu anvnds den p det egna folket, inte frsta gngen fr den korrupte Joe Biden heller.

https://twitter.com/WarRoomPandemic/...14081152061443

Dessutom fr den som kommer ihg Bernie Sanders, han hade nstan lika mnga supporters som Trump p varje Rally medans Biden hade knappt ngra. Ingen fattade hur Joe Biden kunne f fler rster n Sanders nr ingen kom p hans tal. Dr stal dom rsterna frn Sanders ocks visar det sig nu, med samma programvara. Joe Biden r en bluff helt enkelt.

https://twitter.com/WarRoomPandemic/...14249117126660
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-03 kl. 03:12.
2020-11-03, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Netflix...Wikipedia...Hr var man kllkritisk mrker jag.
Hahaha n inte alls men var ju en som pstod att det var p grund av fracking som vattnet blev dligt men skrev inte vart han ftt det ifrn s tnkte jag kunde skriva ut det s vet alla vart han ftt det ifrn.

Wikepedia m s vara men hittade inget bttre och ngon borde vl rttat till det om det inte stmde kan jag tycka. Blev helt enkelt lite nyfiken sjlv p hur det gick egentligen men inte s pass nyfiken att jag orkade ta tag i det ordentligt tydligen.
2020-11-03, 03:12
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transient91
Det stmmer, men de hjrntvttade hjonen frstr inte annat n den missvisade devisen som bde brjar och slutar i "Trump=rasist", och de r sledes beredda att rsta in en man som tafsar p smflickor, sniffar deras hr, antastar gifta fruar, vill starta ett nytt krig i Mellanstern och har en horunge till son som r lika korrumperad som pappa Biden. Hoppas den flanen stryker med illa kvickt oavsett om han rstas fram till president (hemska, jvla, tanke) eller inte.

Ja om det handlade enbart om Biden s vore det lugnt.

Det finns ett helt block bakom Biden det handlar allts inte om person utan om en total omsvngning tillbaka och att den vgen kommer att spikas s djvla redigt att ett "misstag" som Trump aldrig kommer att f ske igen.
Det r en desfrga som str och vippar p hgkant men att jag kommer inte att srja om Biden vinner dock tycka synd om mnskligheten. Vi kommer inte att f se ngon sdan ppning som Trump har gjort som mjligt inom de nrmaste hundra ren och att vi kommer att strta mot avgrunden i allt snabbare takt, det har brjat redan nu om du lser tidningarna. Fi har redan tagit ut segern i frskott hr i Europa, allt str kopplat till USA.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2020-11-03 kl. 03:18.
2020-11-03, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Till och med vnstern i USA kommer se upp till Trump i framtiden. Det r de som kommer resa statyer av honom och skriva in honom i historiebckerna som en dtida hjlte. Det r bara fr tidigt fr dem nu att erknna att han r en bra kille.
Det finns redan Trump-statyer i fem amerikanska stder.

https://birdinflight.com/news/indust...mp-statue.html
2020-11-03, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump mste allts vinna exakt alla sm stater fr att ens ha en chans att vinna. Helt omjligt!

Ja det eller de klassiska swing states. Det finns verkligen inget mellanting hr. Sttet han vann p tidigare var att ta hem swing states med ngra tiotusen rster, vilket jag garanterar er att han fixade sista veckan p kampanjen nr Hillary satt hemma och knde sig sker. Hur vet jag det? Ja, det var ju samma mnster stat efter stat, som Hillary var favorit it. Trump lade in en extra vxel och fixade frmodligen tusentals undecided voters mot slutet av valet.

Detta kan Trump mycket vl upprepa igen men den hr gngen har han ett facit att g p.
2020-11-03, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Ja det eller de klassiska swing states. Det finns verkligen inget mellanting hr. Sttet han vann p tidigare var att ta hem swing states med ngra tiotusen rster, vilket jag garanterar er att han fixade sista veckan p kampanjen nr Hillary satt hemma och knde sig sker. Hur vet jag det? Ja, det var ju samma mnster stat efter stat, som Hillary var favorit it. Trump lade in en extra vxel och fixade frmodligen tusentals undecided voters mot slutet av valet.

Detta kan Trump mycket vl upprepa igen men den hr gngen har han ett facit att g p.

Hur d ett facit? Vad r det fr slags facit, frn ngot universitet eller s?
2020-11-03, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur d ett facit? Vad r det fr slags facit, frn ngot universitet eller s?

Resultatet av exempelvis coronaresponsen som jag tror skadar Trump en del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in