Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Jag kommer gra som du, med den skillnaden att jag gr off-grid frn politik fr gott. Har fljt skiten i 10 r. Steppade upp 2016, och brjade flja p heltid i princip - bloggar, forum, nyheter, YT-kanaler, etc.
Man kan sammanfatta det shr:
Politik r teater i syfte att f vanligt folk att inte lgga sig i det som angr dem. Detta med hjlp av hyckleri, list och lgner. Men framfr allt m.h.a POLARISERING left vs right, black agaist white, man against women, demonrats vs cuckservatives, etc, etc.
Yuri Bezmenov var tyvrr rtt ute i allt han sa och frutsg..
Japp, generationerna skapar kraftfulla idrottsmn och kvinnor med hrlig karisma men ofta utan skolning inom elementr, aktiv politik. Jag frstr dom, vem vill sitta i samma rum som Greta, Pelosi, Biden, OBama, Sanders, Trump ...
Inte ett skott mot ml bara dribblingar bakt mot egen mlvakt som grter varje gng Greta passar bakt och delar ut skyltar hur hemska det andra teamet r.
Vilken skam fr den uppkftiga nya generationen som vet och kan allt utan att ha lrt sig ngot! Det finns tv planhalvor men hr kastas det bara ut skit bakom egen mlvakt och skiten faller ned inom eget straffomrde utan att ngon stlls till svar.
Nu fick vi det live nr laguppstllningen presenterades r 2020 i USA. Sega Joe mot uppstutsiga Trump. Jag stnger ox ned till styrfart och tack fr alla mina inlgg som frsvunnit, vem vill under evighetens tckmantel bli ihopkopplad med denna parodi som var tnkt till att vara valet Det Bsta fr Gott Folk i en krvande tid!