2020-11-03, 08:21
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Oj. P bara tv timmar har oddset fr Trump sjunkit till 2.6. Dvs 38% sannolikhet.

Jag frmodar ngon ny sista opinionsunderskning i Trumps favr just publicerats.
Nate Silver sa s hr igr:

Nate Silver
@NateSilver538
I'm here to remind you that Trump can still win.
https://twitter.com/NateSilver538/st...190124032?s=20
2020-11-03, 08:23
Medlem
Ngon som vet nr Florida kommer publicera resultatet frn frtidsrsterna? Tnker att det styr nr man gr upp och brjar titta inatt.
2020-11-03, 08:26
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Resultat kommer rulla fram hela kvllen/natten/morgonen, borde va avgjort p morgonen nn gng

Det ser ut att bli en all-nighter then. Det hr vill man inte missa. Ingen alkohol. Jag sov 10 timmar inatt. Ingen alkohol. Sen vill man ju se svensk media grta ut, sen natten 5 nov vill man ju se CNN analyserna hahaha. Nej, jag r ppen fr en Trump frlust. Det ser tufft ut.
2020-11-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Vad har hnt under natten, oddset p Biden har gtt upp frn 1.50 till 1.60?

Man sg detta p horisonten:
https://images.app.goo.gl/qc9xwQVtyCmoVjBr5
2020-11-03, 08:27
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vore en katastrof fr USA om Biden vann. Men inte bara fr USA. Det vore ven en katastrof fr demokratin om demokraterna skulle vinna.
Joe Biden r en av de smutsigaste politikerna inom Washington- eliten med ett oerhrt korrupt bagage.

Bara be p sina bara knn att folket vljer en folklig politiker i Trump.

Lter som du beskriver Trump samtidigt. Tv totalt usla kandidater. r det ngot som r en katastrof s r det att USA inte kan f fram bttre kandidater.
2020-11-03, 08:29
Medlem
Det mste ha smakat illa i munnen hos Jenny Strmstedt nr hon fyllde i att "ja men emailen gr ju inte att verifiera".

Dessa mnniskor allts. Utan sjl. Utan moral. Eller etik.
2020-11-03, 08:31
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Ngon som vet om den hr Schweikart r plitlig?

https://mobile.twitter.com/LarrySchw...51844673204227

"Baris: Late breakers in PA 3:1 in favor of Trump"

Det r vl klart att man ska ta ett random tweet frn ngon som inte har ngon speciell information p fullaste allvar. Detta kan sannerligen vnda hela valet!
2020-11-03, 08:32
Bannlyst
P nyheterna sger dom att om Trump frlorar Florida s r det krt fr honom.
S jag kr all in p att Biden vinner Florida eftersom jag alltid frlorar och vill behlla spnningen i natt 🇸🇪✌️
2020-11-03, 08:32
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Trams, alla mnniskor knner till riskerna med viruset. Tror du inte Trumps supportrar vet hur mnga som dtt eller vilka som r i riskgrupp? Det r du och dina totalitra vnstervnner som inte litar p att folk kan gra en egen riskbedmning utifrn sina unika situationer. Ge folk info och lt folk bestmma sjlv, det r Trumps vg. De som inte r i riskgrupp behver hjlpas t att hlla landet ppet.

Trumps rallyn behvs med tanke p att media r s biased mot Biden och inte delger info som r negativ fr Biden. Hade media varit neutral och frmedlat info till befolkningen p ett korrekt stt hade Trump kunnat avst frn rallyn. Nu gr det inte, han behver rallyn fr att f ut sitt politiska budskap. Om Trumps rallyn sprider covid s r det medias fel.
Trumpister frnekar ju faran med viruset hela tiden eftersom Trump har sagt att det r ofarligt.
2020-11-03, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Lter som du beskriver Trump samtidigt. Tv totalt usla kandidater. r det ngot som r en katastrof s r det att USA inte kan f fram bttre kandidater.
Sna hr efterblivna kommentarer kommer enbart frn en hjrntvttad sopa som du. Trump r det bsta som har hnt vrlden p mnga hundra r. Trump stter stopp fr globalistjudarnas agenda och de gr allt fr att smutskasta honom, och den hr smutskastningskampanjen kper du med hull och hr fr att du inte fattar bttre om hur politik fungerar.
2020-11-03, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag kommer gra som du, med den skillnaden att jag gr off-grid frn politik fr gott. Har fljt skiten i 10 r. Steppade upp 2016, och brjade flja p heltid i princip - bloggar, forum, nyheter, YT-kanaler, etc.

Man kan sammanfatta det shr:

Politik r teater i syfte att f vanligt folk att inte lgga sig i det som angr dem. Detta med hjlp av hyckleri, list och lgner. Men framfr allt m.h.a POLARISERING left vs right, black agaist white, man against women, demonrats vs cuckservatives, etc, etc.

Yuri Bezmenov var tyvrr rtt ute i allt han sa och frutsg..
Japp, generationerna skapar kraftfulla idrottsmn och kvinnor med hrlig karisma men ofta utan skolning inom elementr, aktiv politik. Jag frstr dom, vem vill sitta i samma rum som Greta, Pelosi, Biden, OBama, Sanders, Trump ...

Inte ett skott mot ml bara dribblingar bakt mot egen mlvakt som grter varje gng Greta passar bakt och delar ut skyltar hur hemska det andra teamet r.

Vilken skam fr den uppkftiga nya generationen som vet och kan allt utan att ha lrt sig ngot! Det finns tv planhalvor men hr kastas det bara ut skit bakom egen mlvakt och skiten faller ned inom eget straffomrde utan att ngon stlls till svar.

Nu fick vi det live nr laguppstllningen presenterades r 2020 i USA. Sega Joe mot uppstutsiga Trump. Jag stnger ox ned till styrfart och tack fr alla mina inlgg som frsvunnit, vem vill under evighetens tckmantel bli ihopkopplad med denna parodi som var tnkt till att vara valet Det Bsta fr Gott Folk i en krvande tid!
2020-11-03, 08:37
Medlem
Facades avatar
"89% chans att Biden vinner" enligt svensk MSM.

Ska man skratta eller grta? Vem har rknat ut den statistiken? Ngon analfabet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in