2020-11-03, 11:05
Medlem
doggydees avatar
Hispanics rstar p Trump:

https://youtu.be/bTiNRYHlIkI

LANDSLIDE.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Varfr r demokraterna s stora i Californien? r det fr att de har s mnga rika samt kndisar som kampanjar fr dem dr?
Det finns mnga extremt fattiga och extremt rika dr.
Fattiga vill sklart f massa saker gratis.
De rika vill knna sig goda och vissa mste rsta p demokraterna fr att inte bli utfrysta och mobbade.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
R&B-drottningen Beyonc visar nu sitt std fr Demokraternas Joe Biden i valets slutskede. Hon uppmanar sina 155 miljoner fljare att g och rsta p Biden, och framfr allt gller detta i Texas.

Inte osignifikant, Beyonc r gillad i alla lger och lite av en enande artist (klart att om man har Thule som frmsta musikpreferens s kanske man inte r helt med p noterna, s att sga).
2020-11-03, 11:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av energyfusion1234
Jag frmodar det kan finnas risk fr vldsamheter om Trump vinner. Ngon som har information om dessa uttalanden, vid sidan om media?
Allts hrt nt som inte str i media?
Ja.

BLM RYCKTE UT IGR OCH BILDADE MNSKLIGA KEDJOR FR ATT STOPPA FOLK FRN ATT RSTA.
Mnga Trump-rstare vntar till sista dagarna fr att rsta eftersom de inte litar p postrstning. Med lnga ker som fljd.

Det var filmat, jag hittade det p @soul_katz twitter men twitter censurerar av ngon mrklig anledning. Filmen r borttagen.
Det var stora, tjocka negrer som muckade med ngon stackars mormor p rullator. Jag vet att det lter som ngon tv-sketch men det hr var KTA. En smskakig mobilfilm.

Ngra menade att det var ANTIFA ocks men jag sg bara BLM t-shirts och flaggor.

Det hr r den nrmaste nyheten jag kan hitta. Notera att nyheten r skriven frn BLM's pov.
"Buhuuu polisen sprutade trgas p oss fredliga demonstranter..."
MAKE NO MISTAKE, dessa r inte fredliga demonstranter, de frskte stoppa folk frn att rsta, de la sig i ett demokratiskt val. De agerade tyranner.

https://www.wral.com/police-pepper-s...mpression=true
2020-11-03, 11:07
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ja fr inavel r ju jtte vanligt och en stor faktor.. Idiot.
De republikanska staterna har en lngre historia av gifterml inom slkten och smre genetisk variation. En bidragande faktor till den lgre intelligensen.

Rudy Giuliani gifte sig med sin kusin. Inte helt chockerande.
2020-11-03, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Du verkar rtt korkad ocks...det beror helt och hllet p hur stor omsttning det r p spelet.
Tvivlar p att det spelas stora summor p valet hr i Sverige, vilket gr att det inte behvs ngra strre summor fr att ndra oddset.

Kmpa p nu

Du bevisar bara vilken tomte du r. Svenska marknaden styrs av den internationella marknaden.

Det r just nu, enbart p Betfairs marknad, omsatt drygt 3,5 MILJARDER p vem som blir president. Fr att spela ner endera kandidaten t ngot hll s krvs det 1,5 miljoner kronor per punkt - dvs frn t.ex 1,65 till 1,64.
2020-11-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Du bevisar bara vilken tomte du r. Svenska marknaden styrs av den internationella marknaden.

Det r just nu, enbart p Betfairs marknad, omsatt drygt 3,5 MILJARDER p vem som blir president. Fr att spela ner endera kandidaten t ngot hll s krvs det 1,5 miljoner kronor per punkt - dvs frn t.ex 1,65 till 1,64.

Ditt riksmongo, jag pratar om dem svenska marknaden.
2020-11-03, 11:11
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
De republikanska staterna har en lngre historia av gifterml inom slkten och smre genetisk variation. En bidragande faktor till den lgre intelligensen.

Rudy Giuliani gifte sig med sin kusin. Inte helt chockerande.
Rudy r ju frn New York
2020-11-03, 11:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Hispanics rstar p Trump:

https://youtu.be/bTiNRYHlIkI

LANDSLIDE.
Ooh, spnnande! Det var ju Hispanics som i mngt och mycket fixade biffen frra gngen. Hitlary brydde sig i stort sett inte ens om att kampanja i Hispanics-stater eftersom de traditionellt sett alltid rstat Democrats. Men deras kultur r rtt macho, och Trump r mer macho n Hitlary s.....

Det sgs ocks att mnga unga svarta rstar p Trump fr att de frstr att han r den enda som kan fixa jobben t dom.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-11-03 kl. 11:16.
2020-11-03, 11:13
Medlem
Wajis avatar
Jag mst erknna att jag hller Tummarna fr Trump idag. Men det r mest fr jag vill se vnstermupparna grta och m dligt. Hur som helst kommer det bli ett jvla liv i USA och jag gissar p att det kommer skjutas och plundras oavsett vem som vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Ditt riksmongo, jag pratar om dem svenska marknaden.

Det finns ingen svensk marknad, det finns bara EN marknad.

Lgg bara ner att prata om saker du inte kan ngonting om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle

Bertta hur den internationella marknaden pverkar Svenska Spels omsttning p valet? Att dem tar oddsen frn den marknaden r ngot helt annat.
Lgg in 1 mille p Svenska Spel p Trump sfr du se vad som hnder med oddset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in