2020-11-03, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Det finns ingen svensk marknad, det finns bara EN marknad.

Lgg bara ner att prata om saker du inte kan ngonting om.

Lgg en mille p Svenska Spel p Trump och kolla oddset sen ...riksmongo.
2020-11-03, 11:15
Medlem
badbollen3s avatar
Dagen r hr, time to make the libtards cry again!
2020-11-03, 11:17
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
R&B-drottningen Beyonc visar nu sitt std fr Demokraternas Joe Biden i valets slutskede. Hon uppmanar sina 155 miljoner fljare att g och rsta p Biden, och framfr allt gller detta i Texas.

Inte osignifikant, Beyonc r gillad i alla lger och lite av en enande artist (klart att om man har Thule som frmsta musikpreferens s kanske man inte r helt med p noterna, s att sga).

kodak black och Lil Wayne om du vet vilka dom r? annars kan jag frklra, 2 stora rappare i USA som bda r kassa ( enligt mig iaf ) dessa 2 stttar Trump. Trump verkar ha en del stora artister som stttar han som kan uppmana sina fljare.
Senast redigerad av Qusimoto 2020-11-03 kl. 11:19.
2020-11-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Bertta hur den internationella marknaden pverkar Svenska Spels omsttning p valet? Att dem tar oddsen frn den marknaden r ngot helt annat.
Lgg in 1 mille p Svenska Spel p Trump sfr du se vad som hnder med oddset.

Titta s lite du kan!

Fr det frsta s fr du inte lgga 1 mille p SVS. Du fr spela max 5000kr.

https://www.betfair.se/exchange/plus...etting-2378961

Dr har du marknaden hela Europa och stora delar av vriga vrlden lirar p. Liksom i mnga andra sportmarknader s styr denna marknad vad spelbolagen har fr odds. Alla mste rtta sig efter Betfair.

Kommer en svensk och spelar maxinsats p Unibet och tio andra EU-spelbolag s rr det inte oddset ver huvud taget.
Medlem
Fittheligeandes avatar
Rtta mig om jag har fel. Men r det ens ngon ide att fokusera p vem folket rstat p, nr det nd r elektorerna som bestmmer i slutndan vem som vinner?
Medlem
DjPuttes avatar
Rtt intressanta siffror ang frtidsrstningen frn CNN:
Postrster:
63,760,475

Personligen rstat:
35,761,497

Totalt frtidsrstande:
99,521,972

Det r ungefr 73% fler som frtids rstat n 2016som det ser ut nu, Knslan r mer och mer att Demokratiska partiet ftt ut sina vljare i betydligt strre omfng n det man trott...

Sedan s lr det komma mer rster under dagen dessutom innan val lokalerna brjar stngas och runt 23 svensk tid s kommer VALU som bolagen gr fr att se hur ligger rstningen till vilket hll blser vindarna och vilka var de strsta frgorna d man gick och rstade idag, Det kommer bli en intressant kvll detta att bryta ned sig i och nrda sig i siffror och se varfr det gick som det gick etc etc nu lgger man ned draperiet och man analyserar sig fram till ett svar!
2020-11-03, 11:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Rtta mig om jag har fel. Men r det ens ngon ide att fokusera p vem folket rstat p, nr det nd r elektorerna som bestmmer i slutndan vem som vinner?
Det r p delstatsniv allt avgrs tar Biden tebax Rostbltet d r det klart han r ver 270 resten r formalia, MEN d lr Trump envisas med HD och annat som gr det gr i en jkla lngbnk istllet fr erknna sig besegrad!
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
kodak black och Lil Wayne om du vet vilka dom r? annars kan jag frklra, 2 stora rappare i USA som bda r kassa ( enligt mig iaf ) dessa 2 stttar Trump. Trump verkar ha en del stora artister som stttar han som kan uppmana sina fljare.
"Little Pimp" ocks 💪😂

https://youtu.be/w-5MnfXxY8c
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Titta s lite du kan!

Fr det frsta s fr du inte lgga 1 mille p SVS. Du fr spela max 5000kr.

https://www.betfair.se/exchange/plus...etting-2378961

Dr har du marknaden hela Europa och stora delar av vriga vrlden lirar p. Liksom i mnga andra sportmarknader s styr denna marknad vad spelbolagen har fr odds. Alla mste rtta sig efter Betfair.

Kommer en svensk och spelar maxinsats p Unibet och tio andra EU-spelbolag s rr det inte oddset ver huvud taget.

Igen, lgg en mille p Trump p Svenska spel och se vad som hnder med oddset.
2020-11-03, 11:21
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
R&B-drottningen Beyonc visar nu sitt std fr Demokraternas Joe Biden i valets slutskede. Hon uppmanar sina 155 miljoner fljare att g och rsta p Biden, och framfr allt gller detta i Texas.

Inte osignifikant, Beyonc r gillad i alla lger och lite av en enande artist (klart att om man har Thule som frmsta musikpreferens s kanske man inte r helt med p noterna, s att sga).

Du menar lite av en "kpt och kontrollerad" artist vl?

Bde hon och hennes man r puppets fr stora Corporate bolag dr de i tidigt skede slt ut sig och agerar numera skyltdockor.

Har du missat att mnga av deras fans faktiskt beskyller de fr att vara med i Illuminati? Och vi vet ju alla vilka "Illuminati" egentligen r. Ett hett tips r stora banker

Nja, bara det att man tar till henne visar p desperation att frska f svarta att rsta p den gamle rasisten Biden.
Speciellt efter att de strsta svarta artisterna ppet supportat Trump. Artister som Ice Cube, 50 cent, Lil Wayne osv. Och dessa valde SJLVMANT att g emot "mnstret", riskera att frarga svarta och ven vita Demokrater. nd gjorde de det!

Till skillnad frn Beyonc. Undrar hur mycket cash som hon hvade in fr att stlla upp p detta 🤔 kan ej vsrt billigt
Medlem
Att satsa pengar p Trump fr att han vann mot oddsen frra gngen r lite som att satsa p att en trning ska visa 6 fr att det blev 6 nr man kastade den frra gngen.
Medlem
Haddock93s avatar
https://twitter.com/realDonaldTrump/...453913093?s=20

Ni Trump hatare mste vl nd dra lite p smilbanden till detta.

Det hr ger mnga positiva vibbar och det ger mnga entusiasm. Han r smart och en underhllare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in