2020-11-03, 13:26
Medlem
Vedtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portarossa
Koldioxidutslppen har minskat i USA mer n vad Paris-nskelistan krvde. Tack fr att du exponerar hur oinformerad och frlorad du r. Slipper dsla tid p att lsa dina inlgg

Jag kunde lika grna skriva dethr inlgget till en slumpgenerator, fr det r vl vad din hjrna r. Deras utslpp har *INTE* minskat. Inte ens sveriges har minskat. (2020 rknas inte d det r exceptionellt)
2020-11-03, 13:27
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
'

Jag skiter blanka fan i det. Jag snackar p aggregerad niv, vilket borde framg. Visst det skert en grupp excentriker som skulle prestera p ett IQ test, men d har de inte alla knivar i ldan nd.

Lantisar r lika smarta som stadsbor, du r full av frdomar.
2020-11-03, 13:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
S r det. Spelbolagen kan se in i framtiden och prickar alltid rtt.

Ser man tillbaka i tiden s visar det ju att spelbolagen hade fel i frra presidentvalet.

USA-valet 2016: Spelbolagen: Hillary Clinton vinner VERLGSET !!!!!!!!!

2020-11-03, 13:29
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpvljare i ansiktet. Vilka djlva ansvarslsa offerkoftor som bara vill att ngon ska fixa deras sjlvpdragna missr. Feta, dumma och oplsta. D Trump o co inte kommer lyfta ett finger fr klimatet kan vi eventuellt redan idag avgra om mnnskligheten har en framtid eller inte.

Du r en obalanserad individ. Ju mer ointresserad man r av politik och omvrlden desto strre sannolikhet att vederbrande rstar p demokraterna.
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det r absolut bra att det finns en, grna flera, motvikter mot Kina. Vstvrlden har slppt fram Kina alldeles fr lngt i vr strvan att f tillgng till billiga produkter att konsumera (ofta i ondan). Alla kan undvika kinesiska produkter i ngon mn, bara att betala lite mera.

Syrien och Iran kan jag inte ens gissa ngot om.

PS
Du frvnar mig genom att hoppar frn ena diket till det andra.
Frst r din absoluta enda nskan fr Trumpseger att du ska f se roliga Youtubeklipp och nu har du pltsligt full koll p hur vrldspolitiken skulle ha utvecklats under Clinton.

Jag har mycket koll. Jag har fljt varenda konflikt dag fr dag som dom startat under min vuxna livstid.

Jag hade sklart inte tagit upp detta om du inte satte dig sjlv i klistret sdr. Om du inte har ngon riktig kunskap om hur deras land pverkar resten av vrlden s ska du inte heller sitta och ltsas och sga "Bryr du inte dig ver hur dom pverkar oss andra".

Trump r ett ckel precis som alla andra politiker som har mjligheten att bli president. Men det trollar inte bort faktumet att han r mindre dlig fr omvrlden n krigskta imperialister som ser det som ett mste att invadera minst ett land under deras tid som ledare fr landet.
Senast redigerad av postkran 2020-11-03 kl. 13:32.
Medlem
Haddock93s avatar
Hur jag fljer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest fr kul)

Ska vxla mellan olika Youtube politiska podcasts. Mjligen gr jag in p TyT bara fr att skratta t deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utver det s kommer jag lsa Trump supporters forum p:

http://thedonald.win

Verkar vara rtt trevliga nd nr man lser lite trdar!

Spnnande dag!
2020-11-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
https://twitter.com/RyanEvans29/stat...68877137874944

Edit: Fel lnk frst.
Ja. Ryan Evans sger det. Varifrn fr han det? Han r ju inte direkt opartisk. Ser inte att han har nn klla alls.
2020-11-03, 13:30
Medlem
Vedtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Du r en obalanserad individ. Ju mer ointresserad man r av politik och omvrlden desto strre sannolikhet att vederbrande rstar p demokraterna.

Det har du bestmt, sdes!
2020-11-03, 13:32
Medlem
DrunkenZealots avatar
Oki, som hngiven Trumpsupporter och en fullkomlig lskare utav hans mycket beskrivande ordval, s hoppas jag att Trump vinner. Han r som en jttebebis och man bara mste lska han. Speciellt hur han kncker massor av PK tntar t alla hll med sin blotta nrvaro i vita huset. S:

Vinner Trump s skall jag fira med chokladpudding hela veckan
2020-11-03, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur jag fljer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest fr kul)

Ska vxla mellan olika Youtube politiska podcasts. Mjligen gr jag in p TyT bara fr att skratta t deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utver det s kommer jag lsa Trump supporters forum p:

http://thedonald.win

Verkar vara rtt trevliga nd nr man lser lite trdar!

Spnnande dag!

Vilken tid drar Joe Rogan igng? Kommer Alex Jones kika in dr?
2020-11-03, 13:33
Medlem
ReijoHervonens avatar
Inte r det speciellt jmnt, fast media och experter vill pst det. Trump har mindre std hos alla sina krnvljargrupper nu n han hade 2016. Visst ligger dom ganska nr varandra i alla dom viktiga swingstaterna men Trump mste vinna nstan alla fr att f tillrckligt. Det rcker nog inte.

Mischigan och Wisconsin torde vara skra fr Biden. Sen behver han bara nn till. Bde Trump och Biden har koncentrerat sig p Lakedistrict, men North carolina och Florida har man glmt lite. Bda staterna har haft rekordhgt antal frhandsrster (det har ven andra delstater p grund av covid men dessa sticker ut). Hgt antal frhandsrster = mnga Biden rster. Tror Biden vinner bda och d borde det vara klart, ven fast Pennsylvania kan g till Trump.

Experterna r rdda att gra bort sig som man gjorde 2016. S dom vgar inte sga det sjlvklara, att Biden vinner. Det vgar jag sga.
2020-11-03, 13:35
Medlem
Citat:
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpvljare i ansiktet. Vilka djlva ansvarslsa offerkoftor som bara vill att ngon ska fixa deras sjlvpdragna missr. Feta, dumma och oplsta. D Trump o co inte kommer lyfta ett finger fr klimatet kan vi eventuellt redan idag avgra om mnnskligheten har en framtid eller inte.

Ja du visar vilken niv som vnstern r p. Det handlar om att utmla motstndaren som ful, dum och fet. Sedan skall man pissa p dem. En stor del av kritiken mot Trump r p den nivn. Han har fult hr, r rik och orange i ansiktet. Det handlar mest om knslor vilket det alltid gr nr vnstern argumenterar, ven i Sverige. Faktadiskussioner frsker man undvika.

Just nu kanske klimatet inte r den hetaste frgan p grund av pandemin. Flygandet har till exempel minskat radikalt och det grs hela tiden sm frbttringar. Elbilar har kommit p bred front och USA har byggt en hel del solkraft och vindkraft.
Trump har sagt att man inte kommer att lgga ner oljeindustrin eftersom det skulle f vldigt stora konsekvenser fr ekonomin. Biden har sagt att man skall lgga ner oljeutvinningen, men skulle USA gra det s skulle det innebra att man fr importera en massa olja frn arablnderna igen, vilket inte r ett dugg bttre fr miljn, snarare tvrt om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in