2020-11-03, 15:03
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Misstnker att du r anhngare av Trump?😀

Citat:
Trden ska inte handla om medlemmar p Flashback

Deraila inte trden, idiot, men sjlvklart r man anhngare av Trump d hans politik bygger p faktisk vlmening medans Bush/Obama/Hillary/Biden alla gr frimurarnas spr.
2020-11-03, 15:04
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
China-Joe sjunker ytterligare p spelmarknaden. Sammanvgt enligt RealClearPolitics r han nu nere p 60,4 medan Trump gtt upp ngot till 38,6.

Unibet hller China-Joe s lgt som 59 mot Trumps 40.

Siffrorna kan g upp lite fr Sleepy Joe nr Betfair lgger sina siffror.

Ja detta pverkar inte valutgngen men skapar skert lite "oro", men nu kryper jag tillbaka i sidled igen.

Vet inte om du noterat att Unibet hller Trump nnu lgre?

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Tack gode Jesus fr du gav vrlden Trump.
Det r redan avgjort Trump vinner, se hans rally,.
Majoriteten i USA r kristna, och har en pro life syn p livet.
De rstar sklart p Trump.
Gillar de kristna i USA att man r ute och betalar fr att knulla avdankade porrstjrnor medan sin gravida hustru ligger hemma och vntar?
2020-11-03, 15:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars

Situationen i Mellanstern, handelskriget mot Kina och problembarnet Kim Jong Un krver ocks fortsatt tydlighet. Vrlden r en spass instabil plats att presidentskifte i min mening vore frdande.

Tycker du Trump r tydlig gllande detta?😀
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Misstnker att du r anhngare av Trump?😀
Vad spelar det fr roll? Personer med ngonting innanfr pannbenet eller tminstone kan multiplikation br vara vetandes om CNN, oavsett Trump eller biden supporter.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nix. Vinner Trump FL s r det risigt ut fr Biden, Trump behver d bara 1-2 swing states fr att avgra valet.

Det dr r ju helt fel.

Biden kan frlora Florida, Georgia, North Carolina, Arizona, Texas och nd vinna valet.

Frlorar dremot Trump Florida s rcker det inte med att vinna varje swing state som det verhuvudtaget finns.
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Tack gode Jesus fr du gav vrlden Trump.
Det r redan avgjort Trump vinner, se hans rally,.
Majoriteten i USA r kristna, och har en pro life syn p livet.
De rstar sklart p Trump.

Kan nog diskuteras hur kristna de r.
De kallar sig fr det. Samtidigt accepterar man att bryta mot merparten av budorden.
Hur kristen r man d?
Medlem
Dofternas avatar
I Studio Ett i P1 efter 16.00 ska de intervjua en Trump-supporter frn Gllivare. Bidns fans fretrds istllet av en nolltta. Blir intressant att se om alla frdomar besannas.
Blir skert bra.

Hurra!
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Nu lser jag Nixters historik. Haha! Geeezus! ( )

Mste snart ppna len i kylen knner jag. H*nom har en rad galna inlgg som jag skulle behva sklja bort...nr han vertolkar 'metrics' (skningar p Google) och tror han kan verstta det till Republikanska rster, den r rolig, episkt till och med.

Kunde ju lika grna ha handlat om folk med COVID-19 som vill veta hur Trumpcare ser ut och vad det kommer kosta dem...
2020-11-03, 15:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SBengtsson
Antar att du r anhngare av Biden?
Ja, kan inte hlla p en IDIOT! Jag hller inte p kesson heller.
2020-11-03, 15:06
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Jag hller med dig till viss del, men samtidigt om Trump vinner Florida med ganska stor marginal d har han ett vertag och en betydligt strre chans att vinna presidentvalet (65%) eftersom att han d r favoriserad att vinna Georiga, North Carolina, Ohio, Texas, Iowa och Arizona och alla med stor marginal (>70% chans), det kan du se sjlv genom att anvnda dig utav fivethirtyeight predictor kartan.

Klla: https://projects.fivethirtyeight.com...-election-map/

Tar Trump Florida s r det en stor hand i riktning fr hur andra stater har tagit det hr med Covid. Om Florida har resonerat att hela vrlden har proble med Covid, inte bara USA, och ser hur Trump sktte USA fre pandemin s kommer fler stater resonerat likadant.
2020-11-03, 15:07
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
I Studio Ett i P1 efter 16.00 ska de intervjua en Trump-supporter frn Gllivare. Bidns fans fretrds istllet av en nolltta. Blir intressant att se om alla frdomar besannas.
Blir skert bra.

Hurra!

Det r som nr SVT intervjuvar en SDare, da7 tar de en finnig tonring ed glasgon som inte kan tala rent medans en miljpartist kommer frn akademiker milj och framstlls som upplyst och lrd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in