2020-11-03, 17:41
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Var har du sett att han har tillgngar p "ver tre miljarder dollar"? Har du mjligen sett hans deklarationer? Och p tal om det, varfr har han inte offentliggjort sina deklarationer - ngot som varit kutym fr en sittande president? Kan det vara s att han dljer ngonting.
Lite skillnad p vrigas privatekonomier och Trump som r fretagare s sansa dig lite mnniska.
2020-11-03, 17:42
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vill bara understryka att jag intet p ngot stt sympatiserar med AfS eller nnu ckligare saker ut mot kanten, men de flesta Pro-Trumpers hr verkar gra det.

S jag ville bara visa att "deras" partier faktiskt fresprkar fri sjukvrd i Sverige. Men nr Papa Trump borta i Amerikat sger att fri sjukvrd r lika med kommunism, ja d hller de svenska AfS-Pro-Trumpers med till 100%. Lite frvirrande.

USA har ju fri sjukvrd och har haft det lnge. Och det r inget som Trump har sagt att han vill ta bort.
2020-11-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Lite verraskande, florida r en tung swing-state.
Kan bli jmt det hr

Det r inte rster, utan vad de som rstat registrerat sig som. Sedan finns det sklart mnga som valt att registrera sig som oberoende.

En vgvisare, men inte rknade rster sklart.
2020-11-03, 17:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Gillar statistiken p "return" rate p Mail in Ballots i Pennsylvania.

Demokraterna har returnerat 84.3% av sina efterfrgade rstsedlarna.
Men Republikanerna har returnerat 74.4% av sina efterfrgade rstsedlar.

Tyder p stor uppslutning och strre Go kring demokraterna i Pennsylvania.
2020-11-03, 17:45
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Jag tror Trump vinner. Har inte orkat flja valet s noga men vi fr se. Ska bli intressant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Var hittar ni dom hr siffrorna?

Min klla:
https://joeisdone.github.io/florida/

Men som sagt handlar det om registrerade vljare som avlagt rster. Sedan finns det en stor grupp som r oberoende. Och bara fr att du r registrerad som republikan, behver du sklart inte rsta p Trump.

Men det r en vgvisare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Den slutliga sammanstllningen av opionsunderskningar i Pennslyvania har Biden ledning med endast 1,2%

Som vi vet r det inte lika mnga hger oreinterade polls i denna sammanvgning, men notera d att 2016 var det 4/6 polls i Pennsylvania som var hger orienterade i Pennsylvania nd vertrffade Trump detta genomsnitt med +3%.

Rknat p ett liknande stt har du siffrorna ovan.

Pennsylvania r Trumps POFF !

Nu sger jag som kidsen.
Klla!?
2020-11-03, 17:46
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Du svarar p ntt helt annat n vad jag skrev.
Sjlvklart ska man vara medveten om saker utanfr sin bubbla, men folk tar det i mttlig mngd, det man r intresserad av finns fortfarande innanfr bubblan s den ger mer skningar och klick.

Sen vad intresset bestr av kan sklart skifta, alla som sker p Islamism lr ju inte vara sympatisrer direkt, men infr ett stundande val s sker man frmodligen efter information om den man lutar mot.
Har du lst vad deras lften r? Ganska diffust vad dem menar/lovar s det generar nog ett antal extra skningar bara av den anledningen skulle jag sga.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Gissar det r s runt om i US med demokraterna dem tenderar g till valurnan d det gller man lyckas f upp soffliggare och de som eg inte brukar rsta, Nu gller det betydligt mer n ngonsin fr befolkningen s d blir det uppslutning och jvligt mycket strre valdeltagande p mycket lnge och det gynnar demokraterna som regel!
Medlem
Redas avatar
Citat:

Sger inte s mycket. Republikanska vljare vill grna g till en vallokal p valdagen. Tror jag.
2020-11-03, 17:47
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
USA-brserna tokrusar just nu, efter det att brserna brjat tro p en tydlig och tidig Bidenseger. Upp nu 2.4% p SP500.

En tydlig och snabb Bidenseger skulle gra att vi slipper eventuell oskerhet och frhoppningsvis slipper vld frn Trumpsupporters.
2020-11-03, 17:49
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nix. Nixter!

FL och AZ gr skert till Trump. Men inte PA.

PA kommer helt klart att g till Biden, vilket gr att det blir vldigt svrt, nstan omjligt fr Trump att vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in