2020-11-03, 18:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Snlla. Ingen tror p det du sger om du inte anger kllor. Trttnar du aldrig p trollandet?

Snlla du, kan du inte leta upp en Floridiansk rstinformatr och kolla. det r ju vad vi sysselsatt oss med hr i ngra veckor nu. Jag har skickat denna gng om annan, andra tycker Florida ballot count r bttre, jag tycker denna har ett bra namn samt att den ger bttre verblick n statens egna (+ den uppdaterar snabbare)
https://joeisdone.github.io/florida/

PS Du slr allts ihop summorna i respektive partis kolumn och drar mellanskillnaden eller kollar till vnster D-R gap
Senast redigerad av Nixter 2020-11-03 kl. 18:02.
2020-11-03, 18:00
Avstngd
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Delstaterna verkar ha frberett sig p att det blir oroligheter, d frmst frn hgerextermisterna vilka FBI ju varnat fr. Trump har tydligen barrikariderat sig i sin bunker dr han brlar om kaos efter valet.
Fast kaos r det ju redan nu under Trumps korrupta styre s s mycket vrre kan det nog inte bli, ja om nu inte Trump fr en andra period som USA:s mest oerfarne, svagaste och minst omtyckte president.

Ja fr det r ju verkligen hgerfolk som har bedrivit kravaller, upplopp och plundringar ver halva USA det senaste ret, eller hur?
2020-11-03, 18:01
Medlem
Vill se Donald vinna utav en enda anledning och det r fr att f se Rolf Porseryd st i tv och grimasera i svr vnda likt att han skulle ha en pinne i rven, om man har riktig tur kanske han till och med fller en och annan tr i fruktansvrd frustration. #TV4

Off:
En mer partisk journalist har aldrig skdats.
2020-11-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Bsta just nu:
https://twitter.com/KeithOlbermann/s...27281215008772

Keith Olbermann, ngon vnsterjournalist skriver att "Trump is a whiny little Kunta Kinte". Och alla vnsterpatrask i kommentarerna utbryter: "Vafan hller du p med Keith?".

Det r s hr det ser ut nr vnster ter upp sig sjlv.

Ha ha den gubben r fan inte frisk:
https://www.youtube.com/watch?v=C2iQh5YuY50

Och han var respekterad fre att Trump blev president.
2020-11-03, 18:02
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Dow Jones upp 2,28 atm. Lutar t Trumpseger, marknaden har sllan fel.

Alternativet att dom stiger pga att Trump sps frlora slog dig aldrig?
2020-11-03, 18:04
Bannlyst
hur fan kan folk p allvar hnvisa till oddsen, flera dagar och timmar innan sjlva valet nr det kommer till att frutsp vinnaren? Folk tror att spelbolagen r magiker som kan se in i framtiden.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vad vljer du? Gra det gratis om en mnad i Sverige eller gra det i morgon i USA fr en mille?

Finns mnga vanliga arbetare (typ lrare) i USA som inte har rd med privat sjukvrdsfrskring. Eller har rd med att g till tandlkaren s var varannan person ser fr jvliga ut i kften dr borta.

Om du inbillar dig att Sverige har smre sjukvrdssystem n USA r du antingen totalt efterbliven eller verklighetsfrnvnd.

Sjukvrden r gratis ven i USA, ditt pucko! Alla som jobbar fr (ibland kper) sjukfrskring. Ngot som de betalar mindre fr n vad vi gr med vra skattepengar (10%). Alla som inte har jobb eller har rd med sjukfrskring behandlas gratis s lnge de r akut sjuka.
Medlem
theshades avatar
Nu kanske det borde finnas en egen trd om odds och betting p valet men jag hittade ingen.

Hursomhelst s brukar jag inte spela p odds (sist var Sverige Rumnien fr nt r sen) men jag tnkte satsa en slant p att Trump vinner och r sugen p nt mer. Men jag undrar vilka bubblare ni kan se i staterna? Ngra rtt skra kort som nd ger lite vinst? Texas och Trump ger nd 1,28 p NordicBet till exempel. Ngon stat dr Trump kan gra en skrll till bra odds? Nevada t.ex. r 4,25 om republikanerna vinner.

Vill mest gra valet lite mer spnnande n "Det vore roligt om Trump vann eftersom alla vnsterfjantar skulle skita p sig".
Senast redigerad av theshade 2020-11-03 kl. 18:08.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Snlla du, kan du inte leta upp en Floridiansk rstinformatr och kolla. det r ju vad vi sysselsatt oss med hr i ngra veckor nu. Jag har skickat denna gng om annan, andra tycker Florida ballot count r bttre, jag tycker denna har ett bra namn samt att den ger bttre verblick n statens egna (+ den uppdaterar snabbare)
https://joeisdone.github.io/florida/

PS Du slr allts ihop summorna i respektive partis kolumn och drar mellanskillnaden eller kollar till vnster D-R gap
Den dr sidan sger ju inget om redovisade rster ssom du frsker f det att framtst.
2020-11-03, 18:05
Avstngd
Vinner Trump Flo/Tex s vinner han, men det r ju ej skert han vinner dom.

Hursomhaver om Trumpen frlorar kan han dunka presidential ordrar nda fram till mid-januari like a mother?
2020-11-03, 18:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vem liter p dem siffrorna d det r inga oberoende siffror utan speglar det Trump fansen vill se oavsett om de r falska!

Ha ha, du r sjuk det r ju statens rstrknande siffror rakt in i en karta. Speglar Trump fansen, frvisso, vi r ju p vg att vinna Florida.

Notera att Unaffiliated har stor chansa tt verka rejlt fr Trump, tror ven det finns fler rster som gtt frn D till R n tvrtom, detta fr dock valnatten frtlja!

Detta blir en rolig kvll !
2020-11-03, 18:06
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Stock market predicts Trump will defeat Biden
...
...

Tv frgor:

1. Vem har tolkningsfretrde hr? Vem bestmmer vad S&P500 anser r vinnare av valet? Drar folk lata slutsatser som uppgng tyder p republikansk vinnare eller finns det ngot vettigt av substans hr verhuvudtaget?

2. 87% sedan 1984? Har det inte bara varit 1 skrll sedan dess? Trump 2016?
Eller Al Gore vs Bush antar jag ocks var svrtippad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in