2020-11-03, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ngra ovntande stater men som har slaglge...

Nevada
New Hampshire
Minnesota
New Mexico
New Mexico och Minnesota tror jag blir fr svrt fr Trump.

Men nevada och NH har han chans.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Jag hller med de flesta att mnga i sverige blir felaktiga kallade rasister.

Men om man inte tror Trump r rasistisk. D r man ett levande bevis p att propaganda fungerar.
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Lgner p TV4. Trump har uttalat sig rasistiskt mot svarta amerikaner, Biden har inte gjort det.

Haha, strsta lgnen hittills d denna kvll

Tycker det r s kul att vran media str p demokraternas sida val efter val.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
DETTA R EPISKT.

FLORIDA:
Nu +83.935 rster fr Trump & Republikanerna. Vid 113.000 rster gr de om sitt valresultat frn 2016, d har vi inte ens startat.

I denna takt kommer de sl den prognos som jag lagt med 300K verskott med rge!

Positiva nyheter som du frmedlar. Jag tittade precis p Fox och hon vad heter hon nu, jo Kaleigh McEnnany verkar mycket segersker, hon pstr att sista 3 dagarna har varit en rd storm.

Men sjlv r jag inte sker p ngot. Stenen vntar p mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Det sitter en tokig n*ggerkrrring nu i TV4 och pstr att Trump sagt massa hemska rasistiska saker om nigerianer och deras "hyddor" men att Biden minsann aldrig ngra rasistiska saker, sjukt att den har mage att sitta och ljuga i Tv nr Biden talat om racial jungle nr negrer skulle f g i samma skolor som vita.
Vad trodde du? Att vnsterbliven media skulle sga sanningen?
2020-11-03, 18:11
Medlem
Wow! Greta sger nu att hon hoppas Biden vinner. Vem hade anat?
2020-11-03, 18:12
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Det sitter en tokig n*ggerkrrring nu i TV4 och pstr att Trump sagt massa hemska rasistiska saker om nigerianer och deras "hyddor" men att Biden minsann aldrig ngra rasistiska saker, sjukt att den har mage att sitta och ljuga i Tv nr Biden talat om racial jungle nr negrer skulle f g i samma skolor som vita.

Ditt inlgg r extremt ironiskt och konstigt.

Om ngon sger rasistiska och hemska saker (som du gr ovan), r det d bra eller dligt enligt dig? Du borde vl vara glad om Trump gjorde det?
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Betfairs odds
Betfairs odds var idag 10:20 a.m. ET baserade p (fr 1 timme och 40 minuter sedan):

Candidate / Percent Chance
Joe Biden / 66,7%
Donald Trump / 33.3%

Ngon som vet hur oddsen sg ut fr Trump / Hillary p valdagen fr fyra r sedan?

https://www.actionnetwork.com/politi...rtsbook-rovell

92 procent.... och d var det i slutet. Nr dom sista staterna stngde ballots. Rullade banners verallt med 92 procent.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Alternativet att dom stiger pga att Trump sps frlora slog dig aldrig?

Trump drog upp aktiemarknaden enormt under hans tid. Mer n ngon annan President i historien. Han r riktigt bra p det. S ja, han har rtt. Om Trump sitter kvar s gr brsen upp. Vinner Biden s gr den ner.
Medlem
I USA r 90 procent av media demokrater.

I Sverige r 90 procent av all media Vnster.

Trump vinner igen!

GO GO TRUMP!
Medlem
winningfeasts avatar
Det kan vara s att Nixter fr rtt trots att ngra hnar honom, vi fr se om ngra timmar.

Senaste ifrn Biden-kampanjen, som kan visa att dem faktiskt tror att Trump kommer att ta hem bde Florida och Pennsylvania:
Citat:
Biden campaign manager Jen O'Malley Dillon: "We continue to have multiple pathways to 270 electoral votes" says they can win 270 even without PA and FL
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Stock market predicts Trump will defeat Biden

https://www.foxbusiness.com/markets/...p-defeat-biden
Typexempel p hur mycket media kan vinkla en story t sitt hll. Ska vi undvika att hoppa p ngot tg jobbar ju respektive mediehus efter sina bestmda sikter. Jag vill inte kalla det propagandakrig, men...... Dr r vi ju.

Hursomhelst, tror inte vi ska lgga ngon notis till brsen i r. Dels r det ett ovanligt stkigt val, dels har Kinasnuvan vnt upp och ned p ekonomin och dess spelregler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in