2020-11-03, 13:51
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Nej, han har inte gjort ngot mrkvrdigt alls, det r bra han som ltsas det. Som den narcissist han r.
Mnga (diskutabla) vrderingar inhysta i den avhyvlingen.
2020-11-03, 13:52
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portarossa
Koldioxidutslppen har minskat i USA mer n vad Paris-nskelistan krvde. Tack fr att du exponerar hur oinformerad och frlorad du r. Slipper dsla tid p att lsa dina inlgg
Jmfrt med 1990 har USA kat sina CO2-utslpp med 1,8 %, tvrt emot vad Kyotoprotokollet freskriver.

Under 8 r med Obama minskade CO2-utslppen med 4,1 %

Under fyra r med Trump har inte CO2-utslppen minskat vilket r frsteligt d Trump inte tror att CO2-utslppen pverkar klimatet (som jag uppfattat honom).

https://www.statista.com/statistics/...ons-from-1999/
minskat
2020-11-03, 13:52
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Trump frlorar valet, det r huvudsaken. Vi frtjnar bttre politiker n psykopatiska clowner.

Ja , men lura ingen, Trump r bara symptom p ett tillstnd, inte mycket kommer att frndras.

Politiken worldwide r i kris.
2020-11-03, 13:54
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Haha det hr landet allts. Man slutar aldrig frvnas.
Googlade nyss p s talar barn trump.
Flera trffar!
Stod tydligen i fler tidningar.
2020-11-03, 13:55
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Nu tvingas man barrikadera Trump och vita huset, "den goda sidan" kommer inte acceptera "fel" resultat.

https://www.expressen.se/nyheter/tru...r-for-valkaos/

Frlorar han ska han kastas ut, in med nationalgardet och kasta ut den gaphalsen!
2020-11-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
En frga till er som hoppas p Biden.

Stttar ni honom fr att ni anser honom vara "the lesser evil" och fr att ni avskyr Trump nnu mer? Om inte, vad r det som r s tilltalande med honom och den politik han representerar? Vad tror ni kommer bli bttre med honom som president?

Jag uppfattar det som att mnga som r pro-Biden r det fr att f bort Trump, utan att sknka en tanke p vilken typ av samhlle de kommer att f under demokraterna. Man fr ju mer eller mindre grva sig till vad Biden gr till val p och verkligen str fr. Det r allt fokus p Trump och knslan r att det hr valet snarare handlar om fr eller emot den sittande presidenten n om Reps vs. Dems eller Trump vs. Biden.

Jag hoppas p Biden i natt s jag kan ju svara vad jag tycker. Mycket handlar naturligtvis om att jag anser Trump vara en srskilt olmplig President. Biden vcker inte s mycket entusiasm hos mig men det finns saker med Biden som jag tycker r positiva med honom. Biden r en respekterad center demokrat och jag hoppas och tror att han r mer lmpad n t.ex. Bernie Sanders att kyla av polariseringen i USA. Biden r en man som har haft extrema motgngar i sitt liv men har nd behllt en positiv mnniskosyn. Han verkar genuint bry sig om andra. Han tar tid att bygga upp personer som ocks har haft motgngar i sitt liv till skillnad frn Trump som hnar dem.

Jag tror helt enkelt att Biden r en lmplig kandidat fr att frska laga broarna mellan Dems och Reps. Men det kommer att vara extremt svrt. Bda partierna lskar att demonisera varandra eftersom det motiverar deras baser. Men att bara vlja kandidater som "ger" vnstern eller hgern kommer bara att slita USA i tu tills slut.
2020-11-03, 13:58
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Jag har mycket koll. Jag har fljt varenda konflikt dag fr dag som dom startat under min vuxna livstid.

Jag hade sklart inte tagit upp detta om du inte satte dig sjlv i klistret sdr. Om du inte har ngon riktig kunskap om hur deras land pverkar resten av vrlden s ska du inte heller sitta och ltsas och sga "Bryr du inte dig ver hur dom pverkar oss andra".

Trump r ett ckel precis som alla andra politiker som har mjligheten att bli president. Men det trollar inte bort faktumet att han r mindre dlig fr omvrlden n krigskta imperialister som ser det som ett mste att invadera minst ett land under deras tid som ledare fr landet.
Det r bra att du har koll.
Blev bara s frvnad att roliga klipp var det viktigaste fr dig med presidentvalet i USA.

Jag hller med dig om att varken USA (eller Sovjetunionen/Ryssland fr den delen) hag varit srskilt lyckosamma i sina frsk att pverka i olika krig och konflikter.
2020-11-03, 14:00
Medlem
Davys avatar
Mona Sahlin hos tv4 nu. Malou stller frgor.

Fan, de borde bjuda in ngra hrifrn.

Jag, Nitrix, Hindenburg, ShariaInstructor, VitruvianskeMannen, etc. Skulle bli tittarsucce!!
2020-11-03, 14:00
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Ja , men lura ingen, Trump r bara symptom p ett tillstnd, inte mycket kommer att frndras.

Politiken worldwide r i kris.
Precis. Skillnaden skulle bli att man sminkar ver elndet, och sopar problemen under en matta av godhetssignalering.
Polariseringen har lyft upp dem till ytan.
2020-11-03, 14:01
Avstngd
Hexen666s avatar
Citat:
Nej, han har inte gjort ngot mrkvrdigt alls, det r bra han som ltsas det. Som den narcissist han r.
Han har lyckats medla fred runt om i vrlden mer effektivt n ngon tidigare president de senaste 40 ren. Han har inte startat nya krig. Ekonomin har blivit bttre och arbetslsheten fr svarta har varit historiskt lg. Erat hat ver Trump som person och utseende frblindar er fr det uppenbara.
2020-11-03, 14:02
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Det r vl mrkvrdigt att han inte startat ngra nya krig, vilket hans fregngare har gjort.
2020-11-03, 14:02
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Nej han har sagt att det ej blir av. Kolla banned.video

Vad menar du banned.video..? Jas s det r ndrade planer?

Joe Rogan announced he'll be streaming a special Election Day podcast featuring guests with deep political disagreements.

Rogan, the host of the widely watched Joe Rogan Experience, announced on a Tuesday podcast that he'll be doing an election night special with several guests, including liberal commentator Kyle Kulinski, who hosts the YouTube show Secular Talk, and InfoWars founder Alex Jones.

http://www.washingtonexaminer.com/ne...ki%3f_amp=true

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in