2020-11-03, 14:03
Bannlyst
Nr ni propagerar fr Biden, glm inte att det r vldigt troligt att han inte skulle komma att sitta 4 r utan att det snarare handlar om Kamala Harris, i praktiken.
Det rcker allts inte med att sga vad ni tycker r bra med Biden, ni mste snarare argumentera fr vad ni tycker r bra med Harris d ni nskar att denna kvinna ska vara den mktigaste i vrldspolitiken.
2020-11-03, 14:04
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Han har lyckats medla fred runt om i vrlden mer effektivt n ngon tidigare president de senaste 40 ren. Han har inte startat nya krig. Ekonomin har blivit bttre och arbetslsheten fr svarta har varit historiskt lg. Erat hat ver Trump som person och utseende frblindar er fr det uppenbara.

Ja, alla islamister i mellanstern gillar honom.
2020-11-03, 14:04
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Jag hoppas p Biden i natt s jag kan ju svara vad jag tycker. Mycket handlar naturligtvis om att jag anser Trump vara en srskilt olmplig President. Biden vcker inte s mycket entusiasm hos mig men det finns saker med Biden som jag tycker r positiva med honom. Biden r en respekterad center demokrat och jag hoppas och tror att han r mer lmpad n t.ex. Bernie Sanders att kyla av polariseringen i USA. Biden r en man som har haft extrema motgngar i sitt liv men har nd behllt en positiv mnniskosyn. Han verkar genuint bry sig om andra. Han tar tid att bygga upp personer som ocks har haft motgngar i sitt liv till skillnad frn Trump som hnar dem.

Jag tror helt enkelt att Biden r en lmplig kandidat fr att frska laga broarna mellan Dems och Reps. Men det kommer att vara extremt svrt. Bda partierna lskar att demonisera varandra eftersom det motiverar deras baser. Men att bara vlja kandidater som "ger" vnstern eller hgern kommer bara att slita USA i tu tills slut.
Hller med!
Ngra av de frsta inlggen jag skrev i trden var ungefr att jag tror att Trump r dlig fr Republikanerna och drmed dlig fr demokratin i USA. Med ett vldigt splittrat Republikanskt parti finns ingen motvikt mot vnstern inom Demokraterna och d kan vnsterfalangen hrja rtt fritt.
2020-11-03, 14:05
Medlem
Inkommers avatar
Intressant att det r s tydligt att vnstern drivs av hat mot landet, folket och sin ledare.
Hgern drivs av krlek till landet, folket och sin ledare.
2020-11-03, 14:05
Medlem
JeffDaviss avatar
Det r kul med alla experter i trden som r TVRSKRA p vem som vinner. Vnta ngra timmar fr fan s har vi frmodligen svaret.

Denna trd liknar corona-trden dr alla experter gissade hur mnga som kommer d.
2020-11-03, 14:07
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Vad menar du banned.video..? Jas s det r ndrade planer?

Joe Rogan announced he'll be streaming a special Election Day podcast featuring guests with deep political disagreements.

Rogan, the host of the widely watched Joe Rogan Experience, announced on a Tuesday podcast that he'll be doing an election night special with several guests, including liberal commentator Kyle Kulinski, who hosts the YouTube show Secular Talk, and InfoWars founder Alex Jones.

http://www.washingtonexaminer.com/ne...ki%3f_amp=true

Jones och Rogan har sina studios/kontor typ p samma gata i Austin. Inte omjligt Jones dyker upp. Hoppas dock att Roger Stone kommer till Jones.
2020-11-03, 14:08
Medlem
Om biden vinner:
Hur lnge tror ni han kommer sitta?
Hur kommer vergngen till kamala g till?

Jag tror p under ett r och att vergngen gr till med presidentmord av "Trumpsupporter".
Det ger full pott fr demokraterna och blir svrt att ifrgastta.
Lite hgoddsare till gissning men :P
2020-11-03, 14:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Mona Sahlin hos tv4 nu. Malou stller frgor.

Fan, de borde bjuda in ngra hrifrn.

Jag, Nitrix, Hindenburg, ShariaInstructor, VitruvianskeMannen, etc. Skulle bli tittarsucce!!

Media gillar inte frisprkiga debattrer. Varfr tror du Alexander Bard fick sparken?
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Intressant att det r s tydligt att vnstern drivs av hat mot landet, folket och sin ledare.
Hgern drivs av krlek till landet, folket och sin ledare.

Fr hgern betyder vl flaggans ranking utomlands mer n vad landets egna invnare gr? USD SLR REKORD! BRSEN BRSEN
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Lser du inte inlggen?
Trumpisterna hvdar ju hela tiden att viruset r ofarligt, media verdriver osv.

Corona r en bluff. Har man inte frsttt det nnu har man verkligen ingen hg IQ. Hgre n medel kan man fortfarande ha, visst. Men definitivt under 125.
2020-11-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Jag kunde lika grna skriva dethr inlgget till en slumpgenerator, fr det r vl vad din hjrna r. Deras utslpp har *INTE* minskat. Inte ens sveriges har minskat. (2020 rknas inte d det r exceptionellt)

Du tror att du r intelligent men saknar totalt grundlggande kunskaper om strlning och termodynamik. Skrattretande.
2020-11-03, 14:11
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpvljare i ansiktet. Vilka djlva ansvarslsa offerkoftor som bara vill att ngon ska fixa deras sjlvpdragna missr. Feta, dumma och oplsta. D Trump o co inte kommer lyfta ett finger fr klimatet kan vi eventuellt redan idag avgra om mnnskligheten har en framtid eller inte.

Du r en ganska moderat vnsterrasist, s lite respekt kan du f. Dina kamrater vill bygga utrotningslger fr oliktnkande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in