Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-11-12, 21:16
Medlem
Skrilllexs avatar
Det är bara att minska tillgången på vapen och skrota dom
2020-11-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Finns så många fall där vapen tränade sedan skjuter någon! Skulle vara en ren omöjlighet om det inte fanns.

Det är bara onödigt att leta.

Amerikanska staten skulle öka ammunitions kostnaderna biden har planer för vapenlagarna

Inte alls onödigt och det var du som startade tråden och tyckte det var tokigt att 7-åringar vapentränade i USA.

Du menar genom skatter då eller? Ja, Bidens lakejer har planer för vapenlagarna. Att medborgarna inte ska kunna skydda sig själva. Det är dock inte senile Biden. Han gör inte ett skit och det har han inte gjort i nästan 50 år inom amerikansk politik.

Vad har detta med vapentränande 7-åringar att göra!?

Edit,
Stavfel
Senast redigerad av deliciousdelux 2020-11-12 kl. 21:31.
2020-11-12, 21:29
Medlem
Citat:
Det är bara att minska tillgången på vapen och skrota dom

Hur? Och vad har det med trådstarten att göra?

Du verkar inte frisk, alt. onykter.
2020-11-12, 21:31
Medlem
Skrilllexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Inte alls onödigt det var du som startade tråden och tyckte det var tokigt att 7-åringar vapentränade i USA.

Du menar genom skatter då eller? Ja, Bidens lakejer har planer för vapenlagarna. Att medborgarna inte ska kunna skydda sig själva. Det är dock inte senile Biden. Han gör inte ett skit och det har han inte gjort i nästan 50 år inom amerikansk nivå.

Vad har detta med vapentränande 7-åringar att göra!?

Nej varför letar inte du eftersom du vill veta?

Flytta till ditt älskade vapen land skjuter dom dig i kissimurran.
2020-11-12, 21:38
Medlem
Citat:
Nej varför letar inte du eftersom du vill veta?

Flytta till ditt älskade vapen land skjuter dom dig i kissimurran.

Det är ju du som anser att det är tokigt, jag frågar varför du tycker det. Du måste ju tycka detta av någon anledning.

Tyvärr är det svårt/omöjligt att få Green card, annars hade jag mer än gärna flyttat dit. Har f:ö bott där i ett år men mitt J1-visa tillät inte mer än så.

Igen, det är negrer/latinos med illegala vapen som dödar varandra i allra högsta grad.

Du får inte köpa ett vapen i USA om du har dömts för ett brott så det är bara laglydiga som får köpa skjutvapen i USA. Med det sagt så har det naturligtvis inträffat mord med legala vapen också men de är i STOR minoritet.

Gå och öppna BiB #2 nu och somna in för kvällen.
2020-11-12, 22:18
Medlem
Skrilllexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Det är ju du som anser att det är tokigt, jag frågar varför du tycker det. Du måste ju tycka detta av någon anledning.

Tyvärr är det svårt/omöjligt att få Green card, annars hade jag mer än gärna flyttat dit. Har f:ö bott där i ett år men mitt J1-visa tillät inte mer än så.

Igen, det är negrer/latinos med illegala vapen som dödar varandra i allra högsta grad.

Du får inte köpa ett vapen i USA om du har dömts för ett brott så det är bara laglydiga som får köpa skjutvapen i USA. Med det sagt så har det naturligtvis inträffat mord med legala vapen också men de är i STOR minoritet.

Gå och öppna BiB #2 nu och somna in för kvällen.
Det är orättvist att inte kriminella får köpa vapen. Vad ska man straffas för att begå brott eller

Det finns många toaletter i vita huset du kan jobba som städare och bo i toaletterna.

Tycker svampbobfyrkant kan samla in alla vapen han är ju en svamp alla kulor studsar.
Där i mot kanske det inte är okej för kriminella som köpt vapen från deras vecko peng.

Biden kommer ta bort alla vapen och öka all amunition kostnad.
Ta bort alla maskingevär

Det är illegala invandrare som är farliga för dom har inte lagliga vapen att skjutas med dom har illegala invandrare att skjutas med men måste ha illegala vapen som är legala.

Så dom kan skjutas på lagliga sett
2020-11-12, 23:20
Moderator
Carlboms avatar
Då ingen verkar intresserad av att diskutera Youtube-kanalen ifråga så låser vi tråden. Vill ni diskutera vapenlagstiftning så finns det bättre delforum för detta.

/Moderator
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in