Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Har du en link som bekrefter din pstand om innlogging p Ipad 09:08?
Mange aviser har omtalt dette med innlogging, men jeg har forelpig ikke funnet en nyaktig tidsangivelse.
Det var tidlig opplyst at TH logget p sin iPad 09:08. Om info var korrekt, kunne det ikke vre noen tvil om tidspunktet. Derfor har jeg festet meg ved tidspunktet.
Nettavisene har senere redigert sine artikler. Uansett hvilket tidspunkt TH ble logget inn p sin iPad, s er tidspunktet ubestridelig korrekt. Enten det var TH selv som logget seg inn, eller om noen andre logget seg p for han.
Det burde ikke hefte noen tvil ved tidspunktet da TH ankom Futurum. Likevel gjr det det.
Politiet har oppgitt at bilen til TH befant seg i kamerasonen p Futurum 09:10 - 09:15. Videobeviset fra Futurum ble lagt til grunn som alibi for TH, og frte til at lagmannsretten lslot TH fra varetekt. Det m vre korrekt.
Det hres usannsynlig ut at TH skal ha stoppet bilen i kamerasonen i fem minutter fr han parkerte. Jeg antar at bilen til TH har befunnet seg i kamerasonen en gang i lpet av disse fem minuttene. Og at TH deretter skal ha parkert bilen og har gtt inn i kontorlokalene etterp.
Da m opplysningen om at TH ankom Futurum 09:08 falle vekk. Og som nevnt tidligere, jeg oppfattet tidspunktet som bekreftet og nyaktig, fordi det opprinnelige hva knyttet til plogging p hans iPad.