Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Han har nok en ond tvilling/kopi
Det er den eneste muligheten jeg kan se dersom hans ankomst til Futurum skulle vrt gjennomfrt av noen andre. opplysninger om hans ankomst til arbeidsplassen er bekreftet bde av videokamera, vitner p arbeidsstedet og sannsynligvis er ipaden som han logget seg p etter han ankom arbeidsstedet, (mer enn den gamle nokiaen) mulig finne posisjonen til. Ikke at jeg vet om politiet har gjort det, i henhold til opplysninger om andre opplagte ting de ikke har gjort, overrasker det meg ikke om det ikke har blitt gjort.
Det er fremdeles slik at helhetvurderinger peker mot TH.
TH er den eneste som ved selvsyn kan bekrefte at AEH var i live forsvinnings-morgenen. I tillegg kommer to vitner som bekrefter ha snakket med AEH p telefon, lnningsansvarlig og snnen TEH.
Jeg tenker det m vre mye tryggere og enklere f hjelp til bekrefte dekkhistorien, finne vitner som lar seg presse eller lure til lyve om ha snakket med AEH, enn f hjelp til drap og flytting av lik. Drap og flytting av lik ville vre voldsomt belastende for medhjelpere. Folk kan knekke sammen av mye mindre enn det.
N tuller du, det er klart at politiet har sikret og ettergtt absolutt alt av spor.