Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Ja, det er tankevekkende og ekkelt at det er noen som insisterer p at det navnet skal ut. Nifst. Og det etter at et vitne (el det vitnet) ble truet.
S lenge man ikke har oppklart saken, er det selvsagt relevant f mest mulig opplysninger om denne eks-svogeren. Han valgte selv st fram i Krimpodden, og budskapet var ikke til ta feil av. Han fremstod som svrt krenket, og full av hevngjerrighet. Jeg har hengt p Flashback i mange r, og har brukt vanvittig mange timer p lese om forskjellige kriminalsaker. Jeg har aldri opplevd at en klikk slr seg sammen for hegne om et vitnes anonymitet. Det er snarere omvendt, det er ofte en name dropping av en annen verden. Da har man jo muligheten til eliminere svrt mange av de som blir utpekt. Dette vitnet KAN potensielt vre en av flere personer som kan ha et motiv for straffe TH.
Jeg sier ikke at eks-svogeren er skyldig i noe som helst, men hvordan kan man utelukke det, s lenge man kjemper med nebb og klr for bevare anonymiteten?
Dette avslrer en sterk aversjon mot se p andre gjerningspersoner enn TH.
Fenvatnet er igjen ute og slenger dritt og usakligheter, det har jo blitt hens varemerke. Jeg har selvsagt ingen intensjoner om skrive en Wiki om denne ekssvogeren.
Hva i all verden skulle vre motivet for det?