Citat:
Ursprungligen postat av
Rips
Ikke helt snn....
Men jeg ser ikke bort fra at TEH og RU sammen har lekt seg med tanken om hvordan de skulle skvise TH for penger. Kanskje valget fallt p AEH fordi hun var den TH ikke ville klare seg uten?
Jeg tror nok ogs at familien er/var dysfunksjonell, og at TH er en dritt av en fyr.
Jeg tror p ryktene om at de alle var glad i en fest, og at det ofte gikk en kule varmt i de forbindelser, utelukker heller ikke vold.
Jeg tror p ryktene om at AEH var en trivelig dame, men ogs at hun til tider slet med alkohol, legemidler og depresjon. At det var perioder hun ikke svarte p meldinger, telefoner.
Jeg ser heller ikke bort fra at det var snakk om aa mter, den aktuelle foreningen.
Jeg tror p rus, psykiatri problematikk hos snnen, uten at TEH av den grunn er snse som tung rusmisbruker.
I dette plottet tror jeg RU tok seg av planleggingen og utfring av krypto.
Jeg tror RU var pdriveren og manipulatoren.
Eventuelt at begge disse unge menn, hadde rotet seg opp i illegale konomiske forpliktelser de ikke fant veien ut av.
Jeg tror TEH tok seg av det praktiske, sjekket hvem dom var hjemme, ikke hjemme.
Jeg tror AEH satt seg sterkt til motverge, og mistet livet. Pga de fysiske funn.
Jeg tror ikke at TEH og kompisen, mente for henne til d.
Jeg tror de kan ha akseptert risikoen for dette.
Jeg tror ikke hun fremdeles er i livet, men utelukker det heller ikke.
Jeg tror de var/er temmelig miljskadd alle i familien. Tyrannen TH, den kuede AEH, og de to yngste barna er nok mest delagt, og var yngre da de voksnes problemer eskalerte. De har nok opplevd mer av velstanden enn hun som er ddt tidlig p 70 tallet.
Jeg er selv fdt p 70 tallet, og kjenner aldersgruppen godt. Jeg husker jappetid, jeg husker nedgangstidene p starten av 90 tallet. Jeg vet hvordan det var vre ung og barn, oppdragelse, skole, etc. Tror de to yngste var bortskjemte.
Jeg tror ogs det kan ha vrt kjrlighet i familien, ikke bare mrkt.
Jeg tror i s tilfelle familien har skjnt det var TEH og holder kjeft. Stakkars lille TEH m ikke ta ansvar?
Dette er bare teorier, og ikke et svar. Jeg er ikke lst til dette som eneste mulige.
Som sagt jeg er oen gor felles innsats for dekke til et affekt drap p natten. Det passer heller ikke helt.
Store luftige teorier, med staging ser jeg p som tvilsomme.
Om s er relevant, er det fordi vitne observasjonene er riktige, og da passer det inn, og det er sjanse for at AEH lever.
Dette var et godt innlegg, og her ser vi hvor fornuftig det kan vre tenke litt alternativt. Men du m vre forberedt p bli angrepet. Dette rokker ved oppfatningen til som forlengst har oppklart saken, for dem gjenstr det jo bare noen f detaljer, s er alle brikkene p alle p plass. Din teori er ikke drligere enn andres, men det er klart man kan diskutere deler av den. Jeg tror det er svrt sannsynlig at AEH forlengst er dd. Jeg heller mot at dette var en kidnapping som gikk forferdelig galt. AEH satte seg kraftig til motverge, og jeg tror hun enten ble kvalt, eller at hun kanskje fikk et hjerteinfarkt. Drapsmennene, det har nok vrt 2-3 personer i aksjon, s seg ndt til ta med hennes kropp, de kunne ikke la henne bli liggende igjen p stedet. Hvis hun derimot overlevde, ble hun fraktet bort i bevisstlst tilstand, og hun dde trolig i lpet av forholdsvis kort tid. Og dermed stod man i den situasjonen at man ikke kunne bevise at AEH levde, det er vel vanskelig tenke seg en verre situasjon for kidnappere.